Téma: Pedagógusok nyílt levele |
|
Janne |
|
"Mert sz@rul építették fel a stratégiájukat. Azt hitték, hogy utcai gerillahrcosokként majd menni fog."
Kíváncsi lennék rá, szerinted melyik az a stratégia, amelyiket követniük kellett volna. |
|
Janne |
|
Tök jó, hogy beidézted, biztos nem olvasta még senki |
|
|
tiszavirág |
|
Itt a rettenetesen borzalmas megnyilatkozás:
"Klinghammer István felsőoktatási exállamtitkár egy lapinterjúban mondta, „olyan pedagógusokra van szükség, akik okosak, erkölcsösek, és ezeket az értékeket adják át a diákoknak. Ezért vagyok pipa, ha a tévében nézem, hogy borotválatlan, kócos, kockás inges tanári kar grasszál. Tudniillik egy tanár a megjelenésével is példát mutat a gyerekeknek. Legalábbis én így gondolom.”"
Elő a kockásingekkel! Mindjárt itt lesz Gyurcsány és kijelenti, ha a kockásingeseket bántják, akkor én kockásinges leszek, ahogy volt már cigány is és zsidó is, mert akkor meg azokat "bántották".
Testvéreim! Ne hagyjuk magunkat! Öltözzünk mi is kockásingbe!
|
|
tiszavirág |
|
Jaj de jó! Úgy örülök, hogy ilyen cukiság kampány tört ki a KLIK ellen harcoló tanári-diáki és szülői seregek körében!!! Megragadták a legjobb eszközt a köznevelés előremozdításához!!!
Fegyverbe! Akarom mondani kockásingbe! Hajrá Kockásingesek!
Még több kockásinget a zembereknek!
Itt a cukiságkampány! Ettől lesz kevesebb a tanagyag és jobbak a tanárok! Hajrá! Hajrá!
http://www.origo.hu/itthon/20160219-kockasing-cunami-diak-kockas-ing-pedagogu ... |
|
menta |
|
volt egy pár perces teljes néma csönd. Szerintem a lepcsesszájúakkal szemben a legerősebb fegyver. Jó.
Finnországban nehéz bejutni a tanárképzőre, erős a túljelentkezés és a szűrés. Erős a képzés. De utána a tanító, tanár gyakorlatilag szabad foglakozású szellemi dolgozó. Nem ülnek a nyakába politikusok, ellnőrök, és hozzá nem értő klikesek, ő dönt, hogy tanít, mikor meddig, milyen segédeszközökkel, könyvekkel. A nevelő integritása az egyik legfontosabb a nevelési folyamatban. Ha olyat és úgy KELL tanítania, amit ráerőltetnek idióták - a gyerek ezt megérzi, elzárja magát a megismeréstől. (emlékezzünk csendben, hányszor próbálták így a erőltetni szegény jó tanítókkal a lenini dolgokat - és mi maradt meg? az Auróra cirkáló? Arról meg nem nagyon hallottunk, hogy Lenint lepecsételt vagonban szállították a 'dicsőséges' helyszínre - Svájcból...)
A szülő joga a kisgyereknél dönteni, hogy hozzáadja, vagy nem. Látja, hogy szépen fejlődik vagy nem. Az ifjú meg maga dönt: tud tőle tanulni, haladni -.akkor kialakulhat egy nagyon szellemi mester-tanítvány kapcsolat. A nevelés művészet. Amit nem is lehet 8-16 óráig csinálni, nem csak azért, mert roppant fárasztó, hanem mert ihletetten, szabad-lelkűen kell áramoltatni a gyermekek felé. És a gyerek ihletetten, szabad-lelkűen dolgozó/alkotó felnőtt lesz, aki boldogul az életben.
Működik.
|
|
mpd |
|
Nem értenek hozzá Tanítani szeretnének, mert ahhoz értenek (a többségük). |
|
mediator |
|
Mert sz@rul építették fel a stratégiájukat. Azt hitték, hogy utcai gerillahrcosokként majd menni fog. |
|
mpd |
|
Hát, nagyon sajnálom a tanarakat, rájuk esett a lakájmédia teljes erővel. |
|
mpd |
|
Na ja. Ezt írja az újság, azaz, ez a színtiszta igazság. legalább angolul írták? |
|
mpd |
|
Mi lenne a dolgozók tömegeivel, ha tanítaniuk kellene? |
|
tiszavirág |
|
"A munkaidő percre pontos nyilvántartása bérmunkássá degradálja a tanárt, aki addig hivatásszeretetből, lendületből számolatlanul töltötte a gyerekek között az órákat, bőven többet, mint heti 32-t. Nem használ az értelmiségi munkakedvének, ha a háta mögött állva noszogatják, ellenőrizgetik, mert feltételezik, hogy egyébként nem dolgozna."
Mi lenne ezekkel a tanárokkal, ha mondjuk olyan helyen dolgoznának, ahol dolgozók tömege kénytelen blokkoló órás nyilvántartással ledolgozni a 42 órás munkahetet, amiben a napi 20 perces ebédidő is benne van? |
|
tótumfaktum |
|
A "barom" az inkább te vagy, aki még azt sem tudja értelmezni/kiszámolni, hogy a kevéssel több mint 1000 Ft-os nettó órabér, az mennyi havi bérnek felel meg. (Orvosoknál.)
|
|
tiszavirág |
|
Olvasom a Heti Válaszban, hogy az alaptanterv kidolgozásánál ezek az idióta tanárok összeültek, hogy csökkentsék a tananyagot, és ezt a feladatot olyan ügyesen oldották meg, hogy mire a tanácskozás végére értek, a tananyag több lett, mint volt.
Hát ezért nem megy ezekkel a barmokkal.
|
|
tótumfaktum |
|
Töröld le a szájad szélét, egy kicsit még kakkis. |
|
mpd |
|
Minden nap igazolod, hogy Orwell mekkora látnok volt. Huxley a Szép, új világ-gal, Bradbury a Fahrenheit 451-gyel meg a Marsbéli krónikákkal tisztán meglátta a jövőt. Az 1984 meg feltette a pontra az i-t.
Gyakorlod-e mindennap a Bűnstop-ot?
Idézet: Hozzálátott, hogy gyakorolja magát a bűnstop-ban. Tételeket állított fel magának: „a Párt azt mondja, hogy a föld lapos”, „a Párt azt mondja, hogy a jég melegebb, mint a víz” - s aztán azt gyakorolta, hogy ne lássa vagy ne értse meg az ezeknek ellentmondó érveket. Nem ment könnyen. Nagy gondolkodási és rögtönzési képességet igényelt. A számtani problémák, például az olyanféle állítások, mint a „kettő meg kettő öt”, meghaladták értelmi felfogóképességét. Valamilyen agytornafélére is szükség volt hozzá, képesnek kellett lenni arra, hogy az egyik pillanatban a legfinomabb logikai műveleteket végezze, a másikban a legdurvább logikai tévedéseket se vegye tudomásul. Ostobaság éppúgy kellett hozzá, mint értelem, s az ostobaságot éppoly nehéz volt elsajátítani.
|
|
|
tótumfaktum |
|
Ne búsujjj, a kokknitív disszonancia fájdalmasabb mint a fóbia!
|
|
tiszavirág |
|
Igen, neked súlyos Orbán-fóbiád van. Szerintem már olyan stádiumba értél, amit kezeltetned kellene. |
|
mpd |
|
Értem. Te sem szereted, de az nem baj, viszont ha én nem szeretem, az fóbia. Értem, hogyne érteném. |
|
mpd |
|
Köszi! A vastagítás az én művem.
Hazánkban a jogerősen elítélt bűnelkövetők döntő része, hattizede alacsony iskolázottságú: ezen belül 0,8% az írástudatlanok aránya, 58,8%-uk pedig csak általános iskolai végzettséggel rendelkezett.
A régiók közül az írástudatlan, valamint a csak általános iskolával rendelkező bűnelkövetők részesedése az Észak-Alföldön a legmagasabb (1,3; illetve 68,4%), ami meghaladta az országos átlagot is. Középiskolai bizonyítvány tulajdonosaként a bíróság Közép-Dunántúlon (40,7%), illetve Közép-Magyarországon (39,2%) ítélt el bűnelkövetőt a
legnagyobb arányban. Míg országosan 5,4% a diplomás bűnelkövetők aránya, |
|
tiszavirág |
|
Az Orbán-fóbiások (köztük vagy te is) egyik mantrája a sok közül, hogy ez a mucsai kis bunkó hogy meri megengedni magának, hogy mindig zsebre vágja a kezét.
Ebből a szempontból gyakran vizslatom, hogy vajon a művelt EU-ban szokás-e zsebre vágni a kezet, vagy csak a mi kis suttyónk csinálja ezt?
Képzeld, nem egyszer látom, hogy azok a nagyon művelt, elit gyerekszobával rendelkező nyugati suttyók is gyakran vágják zsebre a kezüket, viszont azt a nagyon kiművelt, bizonyára nagyon elit gyerekszobával rendelkező Putyint például még soha nem láttam zsebre dugott kézzel.
Ki érti ezt?
(Más kérdés, hogy én sem szeretem a zsebre vágott kezet és a kézcsókot sem. )
|
|
tótumfaktum |
|
http://mno.hu/oktatas_es_neveles/palkovics-nem-szerencses-a-klik-centralizalt ...
Palkovics: Nem szerencsés a Klik centralizált működése MTI, 2016. február 16., kedd 15:53, frissítve: kedd 16:27
A héten megtartják alakuló ülésüket az Emberi Erőforrások Minisztériuma által vezetett, a köznevelési kerekasztal mellett működő szakmai munkacsoportok, ekkor derül ki pontosan, kik lesznek a delegáltak – közölte az oktatási államtitkár keddi netes fogadóóráján. Az alternatív kerekasztal delegáltját is szívesen látják a köznevelési kerekasztalnál – jelezte. |
|
|
fokos |
|
Szívből köszönöm az olvtársak hozzászólásait a bejegyzéseimhez... |
|
|