06:17:18
 Frissítés
Keresés | Új hozzászólás
 » Isten hozott, kedves Vendég ! Fórumlakók | GY.I.K. | Bejelentkezés | Regisztráció 
 » Szakmai
Téma: Hídépítés
... Elejére 1. lap 
malom
Olvasta: 8 | Válasz | 2019. május 20. 23:14 | Sorszám: 37
Megdöglenek hogyha arrafelé fognak járni nap mint nap...
R.András
Olvasta: 9 | Válasz | 2019. május 19. 16:10 | Sorszám: 36
Hajrá kerékpárosok !
malom
Olvasta: 8 | Válasz | 2019. május 19. 15:05 | Sorszám: 35
Hajrá dugók!
tiszavirág
Olvasta: 8 | Válasz | 2019. május 17. 00:54 | Sorszám: 34
Na ennek nagyon örülök.
A Baross térit is elbonthatnák!

R.András
Olvasta: 8 | Válasz | 2019. május 16. 19:01 | Sorszám: 33
Mégis elbontják a Nyugati téri felüljárót – Városképi szempontok döntöttek
... www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=2028505243928136&id=993601377418533 ...
R.András
Olvasta: 8 | Válasz | 2019. április 26. 15:58 | Sorszám: 32

Több mint 3000 ember volt kíváncsi az elmúlt egy évben az új komáromi
Duna-híd építésére

A 2018 áprilisában megnyitott látogatóközpont nem csak szakembereknek
és egyetemistáknak nyújt bepillantást a hídépítési munkákba, hanem a
civil látogatók számára is. A nyílt napok a projekt zárásáig minden hónap
utolsó szombatján folytatódnak. Jelentkezni az új komáromi Duna-híd
facebook oldalán lehet.
... www.facebook.com/nifzrt/posts/1191112171061922
R.András
Olvasta: 7 | Válasz | 2019. április 09. 12:33 | Sorszám: 31

... www.facebook.com/nifzrt/photos/ms.c.eJxFy8EJACAMA8CNJGnUtPsvJijU78GRLu0JRGhbN ...
R.András
Olvasta: 7 | Válasz | 2019. február 20. 14:26 | Sorszám: 30
Új Komáromi-híd Látogatóközpont

A következő nyilvános látogatónap 2019. február 23-án (szombaton) lesz.

A látogatónapra a korábbiak szerint lehet jelentkezni:
... www.facebook.com/nifzrt/posts/1148397805333359?__xts__%5B0%5D=68.ARABelrGmH6v ...
R.András
Olvasta: 9 | Válasz | 2018. december 15. 10:17 | Sorszám: 29
Lassan kiemelkedik a vízből az új komáromi Duna-híd
... www.facebook.com/nifzrt/posts/1102202846619522?__xts__%5B0%5D=68.ARCoe9h5L-Qr ...
Walaki
Olvasta: 12 | Válasz | 2018. november 15. 01:13 | Sorszám: 28
olyan hidat kellene építeni, melyről a nyomourult dejszenek leesnének....
az anderás-félék meg megtanulnának gondolkodni, mialatt átérnek ,,,
Walaki
Olvasta: 11 | Válasz | 2018. november 07. 12:17 | Sorszám: 27
Walaki
Olvasta: 11 | Válasz | 2018. november 07. 12:09 | Sorszám: 26
Hümm, akkor ez elég problémás lehet a mi épülő új hidunknál is, mert ha jól látom annál ráadásul még minden egyes kábel átível az úttest felett is ... Igaz, lehet hogy ez nem egy plusz probléma, mert gondolom a kanadai hídnál az a baj, hogy hiába vannak a kábelek többsége a híd közepén, egy a hídra merőleges síkban, de elég kehet egy kis szél is, ami a leeső jégdarabokat az úttest felé fújja ..
tiszavirág
Olvasta: 11 | Válasz | 2018. november 07. 02:45 | Sorszám: 25
Az épülő új híddal kapcsolatban egy Kanadában élő barátom a következőket írta nekem:

"Az uj delbudapesti hid terveirol. A ferdekabeles hidak jol neznek ki csak egy bajuk van. A teli hinapokban a fagypont koruli onos esok es lucskos ho rafagy a kabelekre ami azutan nagy darabokban hullik az uttestre es a kabelek alatt hajto autokra. Nalunk van egy nagyon szep uj hid ami nagyon feljavitotta a kozlekedest de idonkent le kell zarni a hidat mert az elso telen tobb szaz auto szelvedojet osszetortek a jegdarabok. Ezt a mai napig sem oldottak meg. Erre a problemara fel kellene hivni a tervezok figyelmet.
Sajnos a honlapon nem latok semmi lehetoseget a kontaktushoz. A mi hidunk neve Port Mann bridge."

Vajon ismerik az itteni tervezők ezt a problémát? Vajon hallottak róla?

https://en.wikipedia.org/wiki/Port_Mann_Bridge
R.András
Olvasta: 11 | Válasz | 2018. november 06. 10:14 | Sorszám: 24

... www.facebook.com/gondola.hu/posts/2017881601625590?__xts__%5B0%5D=68.ARCmLCli ...
Rendes Kis
Olvasta: 12 | Válasz | 2014. október 31. 13:05 | Sorszám: 23

Nézd meg, hogyan került a helyére 700 tonna acél egy darabban! A „Százlábú híd” immáron 1970 óta szolgálja az egyre növekvő forgalmat a Kerepesi úton, ezért a rossz állapotú hidat idén és jövőre egy új, korszerű hídra cseréljük. A felújítást a BKK koordinálja, mint a fővárosi hidak és műtárgyak kezelője. A beruházás teljes költsége 5,08 milliárd forint. A régi híd elbontása után az új, 700 tonnás acélszerkezetet egy darabban mozgatták a helyére a BKK által megbízott kivitelezők. A híd betolása önmagában 10 napig tartott, melynek munkálatai során a vasúti- és tömegközlekedés, valamint az autósforgalom nem állt le egy percre sem, az áthaladás az átépítés teljes ideje alatt biztosított volt. A felújítás első ütemében a híd a Keleti pályaudvar felé tartó, az északi útpályán haladó forgalom számára alakul át, továbbá kiszélesedik egy közös gyalogos járdával és kerékpárúttal is. Az új hídfélen ez év decemberében indulhat meg a forgalom, a másik oldal jövőre épül újjá.
... www.facebook.com/video.php?v=765853353473155
panda
Olvasta: 12 | Válasz | 2014. július 22. 15:10 | Sorszám: 22
Én ezt a viccet szovjet építkezéssel kapcsolatban ismerem...
mikor fel akarnak avatni egy elkészült épületet,
s mikor elvágják a szalagot, összeomlik az épület...
És a vizsgálatot pártfunkcikkal kezdik, pedig némelyik még személyesen is ismerte Lenin elvtársat anno...
Békáscity
Olvasta: 12 | Válasz | 2014. február 23. 09:37 | Sorszám: 21
Banyek! itt nem mernék lehajtani. Se föl.
Lajos bácsi
Olvasta: 12 | Válasz | 2014. február 22. 22:21 | Sorszám: 20
Vajon miért?
Egy régi vicc poénja jut az eszemne erről.
A bukaresti földrengés után keresik, ki a felelős a károkért.
Végül megvádolják és törvény elé idézik a cementet, aki a tárgyaláson így védekezik:
- De kérem, én ott se voltam!
Rendes Kis
Olvasta: 12 | Válasz | 2014. február 21. 08:17 | Sorszám: 19
A múlt század emlékei – Miért törnek darabokra a romániai hidak?

Leszakadt egy híd Hunyad megyében, miután keddről szerdára virradóra meglazult az egyik tartópillére, adták hírül a román portálok. A Sztrigy (Strei) folyón átívelő, Oláhbrettye (Bretea Română) és Magyarbrettye (Bretea Streiului) településeket összekötő híd három darabra szakadt.

A szakadás következtében két személygépkocsi a levegőben maradt, de az utasai szerencsére csak az ijedtséggel megúszták az esetet, ott várták meg a katasztrófavédelmi mentőalakulatokat, akik kisegítették őket – írta a citynews.ro portál. Amint a fotóról is megállapítható, a betonhíd teljes mértékben járhatatlanná vált (valamikor a múlt század hetvenes éveiben épült), emiatt teljesen új hidat kell építeni, ami évekig eltarthat, de addig is a környékbelieknek egy tíz kilométeres kerülőt kell megtenniük, hogy egyik településről a másikra juthassanak.

... 2008-ban adta hírül a helyi sajtó, hogy még az Osztrák–Magyar Monarchiában készült nagyajtai vashidat építő bécsi cég közölte a helyi illetékesekkel: lejárt a 20. század elején vállalt százesztendős* szavatossági kötelezettségük, így a következőkben az építmény karbantartásáért nem vállalnak felelősséget. Ezzel egy időben a helyiek is megfontolták a dolgokat, időlegesen lezárták a hidat, és állagmegőrzési munkálatot végzetek el rajta, nehogy kár essen a vasszerkezetben.
________________
*)
gajo
Olvasta: 11 | Válasz | 2014. január 16. 22:06 | Sorszám: 18
Ez tetszik
orosz_hussalata
Olvasta: 11 | Válasz | 2014. január 16. 21:54 | Sorszám: 17
Élő hidak Indiában
gajo
Olvasta: 10 | Válasz | 2014. január 16. 21:13 | Sorszám: 16
A Hortobágyon kellenének százával...
alexander
Olvasta: 11 | Válasz | 2014. január 16. 20:01 | Sorszám: 15
Azt hiszem, itt az utolsó pillanat, hogy a fidesz hidat verjen a társadalom felé, a devizahitelesek törvénytelenségeinek megszüntetésével.
A földbiznisz, a trafik ügyek után a teljes bizalomvesztés lehet az ára, az ingatlan hiénák kiszolgálásának és a zsidó befektetők 2014. évi liberalizációjának.
panda
Olvasta: 11 | Válasz | 2014. január 16. 00:42 | Sorszám: 14
Ez a képen látható híd a Kawazu-Nanadaru Loop Bridge.

( http://fulgerica.com/en/2008/02/11/double-spiral-bridge/ )
panda
Olvasta: 10 | Válasz | 2014. január 15. 18:55 | Sorszám: 13
Japán

Tovább ...
Jelmagyarázat    Van új hozzászólás
   Ezeket a hozzászólásokat már láttad
... Hibabejelentés | | | Gondola ...