22:48:26
 Frissítés
Keresés | Új hozzászólás
 » Isten hozott, kedves Vendég ! Fórumlakók | GY.I.K. | Bejelentkezés | Regisztráció 
 » Szakmai
Téma: Hídépítés
... Elejére 1. lap 
malom
Olvasta: 8 | Válasz | 2019. május 19. 15:05 | Sorszám: 35
Hajrá dugók!
tiszavirág
Olvasta: 8 | Válasz | 2019. május 17. 00:54 | Sorszám: 34
Na ennek nagyon örülök.
A Baross térit is elbonthatnák!

R.András
Olvasta: 8 | Válasz | 2019. május 16. 19:01 | Sorszám: 33
Mégis elbontják a Nyugati téri felüljárót – Városképi szempontok döntöttek
... www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=2028505243928136&id=993601377418533 ...
R.András
Olvasta: 8 | Válasz | 2019. április 26. 15:58 | Sorszám: 32

Több mint 3000 ember volt kíváncsi az elmúlt egy évben az új komáromi
Duna-híd építésére

A 2018 áprilisában megnyitott látogatóközpont nem csak szakembereknek
és egyetemistáknak nyújt bepillantást a hídépítési munkákba, hanem a
civil látogatók számára is. A nyílt napok a projekt zárásáig minden hónap
utolsó szombatján folytatódnak. Jelentkezni az új komáromi Duna-híd
facebook oldalán lehet.
... www.facebook.com/nifzrt/posts/1191112171061922
R.András
Olvasta: 7 | Válasz | 2019. április 09. 12:33 | Sorszám: 31

... www.facebook.com/nifzrt/photos/ms.c.eJxFy8EJACAMA8CNJGnUtPsvJijU78GRLu0JRGhbN ...
R.András
Olvasta: 7 | Válasz | 2019. február 20. 14:26 | Sorszám: 30
Új Komáromi-híd Látogatóközpont

A következő nyilvános látogatónap 2019. február 23-án (szombaton) lesz.

A látogatónapra a korábbiak szerint lehet jelentkezni:
... www.facebook.com/nifzrt/posts/1148397805333359?__xts__%5B0%5D=68.ARABelrGmH6v ...
R.András
Olvasta: 9 | Válasz | 2018. december 15. 10:17 | Sorszám: 29
Lassan kiemelkedik a vízből az új komáromi Duna-híd
... www.facebook.com/nifzrt/posts/1102202846619522?__xts__%5B0%5D=68.ARCoe9h5L-Qr ...
Walaki
Olvasta: 12 | Válasz | 2018. november 15. 01:13 | Sorszám: 28
olyan hidat kellene építeni, melyről a nyomourult dejszenek leesnének....
az anderás-félék meg megtanulnának gondolkodni, mialatt átérnek ,,,
Walaki
Olvasta: 11 | Válasz | 2018. november 07. 12:17 | Sorszám: 27
Walaki
Olvasta: 11 | Válasz | 2018. november 07. 12:09 | Sorszám: 26
Hümm, akkor ez elég problémás lehet a mi épülő új hidunknál is, mert ha jól látom annál ráadásul még minden egyes kábel átível az úttest felett is ... Igaz, lehet hogy ez nem egy plusz probléma, mert gondolom a kanadai hídnál az a baj, hogy hiába vannak a kábelek többsége a híd közepén, egy a hídra merőleges síkban, de elég kehet egy kis szél is, ami a leeső jégdarabokat az úttest felé fújja ..
tiszavirág
Olvasta: 11 | Válasz | 2018. november 07. 02:45 | Sorszám: 25
Az épülő új híddal kapcsolatban egy Kanadában élő barátom a következőket írta nekem:

"Az uj delbudapesti hid terveirol. A ferdekabeles hidak jol neznek ki csak egy bajuk van. A teli hinapokban a fagypont koruli onos esok es lucskos ho rafagy a kabelekre ami azutan nagy darabokban hullik az uttestre es a kabelek alatt hajto autokra. Nalunk van egy nagyon szep uj hid ami nagyon feljavitotta a kozlekedest de idonkent le kell zarni a hidat mert az elso telen tobb szaz auto szelvedojet osszetortek a jegdarabok. Ezt a mai napig sem oldottak meg. Erre a problemara fel kellene hivni a tervezok figyelmet.
Sajnos a honlapon nem latok semmi lehetoseget a kontaktushoz. A mi hidunk neve Port Mann bridge."

Vajon ismerik az itteni tervezők ezt a problémát? Vajon hallottak róla?

https://en.wikipedia.org/wiki/Port_Mann_Bridge
R.András
Olvasta: 11 | Válasz | 2018. november 06. 10:14 | Sorszám: 24

... www.facebook.com/gondola.hu/posts/2017881601625590?__xts__%5B0%5D=68.ARCmLCli ...
Rendes Kis
Olvasta: 12 | Válasz | 2014. október 31. 13:05 | Sorszám: 23

Nézd meg, hogyan került a helyére 700 tonna acél egy darabban! A „Százlábú híd” immáron 1970 óta szolgálja az egyre növekvő forgalmat a Kerepesi úton, ezért a rossz állapotú hidat idén és jövőre egy új, korszerű hídra cseréljük. A felújítást a BKK koordinálja, mint a fővárosi hidak és műtárgyak kezelője. A beruházás teljes költsége 5,08 milliárd forint. A régi híd elbontása után az új, 700 tonnás acélszerkezetet egy darabban mozgatták a helyére a BKK által megbízott kivitelezők. A híd betolása önmagában 10 napig tartott, melynek munkálatai során a vasúti- és tömegközlekedés, valamint az autósforgalom nem állt le egy percre sem, az áthaladás az átépítés teljes ideje alatt biztosított volt. A felújítás első ütemében a híd a Keleti pályaudvar felé tartó, az északi útpályán haladó forgalom számára alakul át, továbbá kiszélesedik egy közös gyalogos járdával és kerékpárúttal is. Az új hídfélen ez év decemberében indulhat meg a forgalom, a másik oldal jövőre épül újjá.
... www.facebook.com/video.php?v=765853353473155
panda
Olvasta: 12 | Válasz | 2014. július 22. 15:10 | Sorszám: 22
Én ezt a viccet szovjet építkezéssel kapcsolatban ismerem...
mikor fel akarnak avatni egy elkészült épületet,
s mikor elvágják a szalagot, összeomlik az épület...
És a vizsgálatot pártfunkcikkal kezdik, pedig némelyik még személyesen is ismerte Lenin elvtársat anno...
Békáscity
Olvasta: 12 | Válasz | 2014. február 23. 09:37 | Sorszám: 21
Banyek! itt nem mernék lehajtani. Se föl.
Lajos bácsi
Olvasta: 12 | Válasz | 2014. február 22. 22:21 | Sorszám: 20
Vajon miért?
Egy régi vicc poénja jut az eszemne erről.
A bukaresti földrengés után keresik, ki a felelős a károkért.
Végül megvádolják és törvény elé idézik a cementet, aki a tárgyaláson így védekezik:
- De kérem, én ott se voltam!
Rendes Kis
Olvasta: 12 | Válasz | 2014. február 21. 08:17 | Sorszám: 19
A múlt század emlékei – Miért törnek darabokra a romániai hidak?

Leszakadt egy híd Hunyad megyében, miután keddről szerdára virradóra meglazult az egyik tartópillére, adták hírül a román portálok. A Sztrigy (Strei) folyón átívelő, Oláhbrettye (Bretea Română) és Magyarbrettye (Bretea Streiului) településeket összekötő híd három darabra szakadt.

A szakadás következtében két személygépkocsi a levegőben maradt, de az utasai szerencsére csak az ijedtséggel megúszták az esetet, ott várták meg a katasztrófavédelmi mentőalakulatokat, akik kisegítették őket – írta a citynews.ro portál. Amint a fotóról is megállapítható, a betonhíd teljes mértékben járhatatlanná vált (valamikor a múlt század hetvenes éveiben épült), emiatt teljesen új hidat kell építeni, ami évekig eltarthat, de addig is a környékbelieknek egy tíz kilométeres kerülőt kell megtenniük, hogy egyik településről a másikra juthassanak.

... 2008-ban adta hírül a helyi sajtó, hogy még az Osztrák–Magyar Monarchiában készült nagyajtai vashidat építő bécsi cég közölte a helyi illetékesekkel: lejárt a 20. század elején vállalt százesztendős* szavatossági kötelezettségük, így a következőkben az építmény karbantartásáért nem vállalnak felelősséget. Ezzel egy időben a helyiek is megfontolták a dolgokat, időlegesen lezárták a hidat, és állagmegőrzési munkálatot végzetek el rajta, nehogy kár essen a vasszerkezetben.
________________
*)
gajo
Olvasta: 11 | Válasz | 2014. január 16. 22:06 | Sorszám: 18
Ez tetszik
orosz_hussalata
Olvasta: 11 | Válasz | 2014. január 16. 21:54 | Sorszám: 17
Élő hidak Indiában
gajo
Olvasta: 10 | Válasz | 2014. január 16. 21:13 | Sorszám: 16
A Hortobágyon kellenének százával...
alexander
Olvasta: 11 | Válasz | 2014. január 16. 20:01 | Sorszám: 15
Azt hiszem, itt az utolsó pillanat, hogy a fidesz hidat verjen a társadalom felé, a devizahitelesek törvénytelenségeinek megszüntetésével.
A földbiznisz, a trafik ügyek után a teljes bizalomvesztés lehet az ára, az ingatlan hiénák kiszolgálásának és a zsidó befektetők 2014. évi liberalizációjának.
panda
Olvasta: 11 | Válasz | 2014. január 16. 00:42 | Sorszám: 14
Ez a képen látható híd a Kawazu-Nanadaru Loop Bridge.

( http://fulgerica.com/en/2008/02/11/double-spiral-bridge/ )
panda
Olvasta: 10 | Válasz | 2014. január 15. 18:55 | Sorszám: 13
Japán

Rendes Kis
Olvasta: 10 | Válasz | 2014. január 09. 09:14 | Sorszám: 12
A Japánok már így csinálják!
eztfigyeld.eu
... www.facebook.com/telegdi.reka
panda
Olvasta: 10 | Válasz | 2013. november 27. 02:23 | Sorszám: 11

Klasszul lehet ilyenen sorban állni. Benzinért ...

http://blogs.wsj.com/photojournal/2009/11/17/pictures-of-the-day-303/
"Taxis lined up to fill their gas tanks in Chongqing, China, Tuesday. China, along with the U.S., consumes and emits more greenhouse gasses than any other country. The issue will be on the agenda at climate-change talks in Copenhagen next month. (Reuters)"

( Négy éve készült ez a kép! ... )

Tovább ...
Jelmagyarázat    Van új hozzászólás
   Ezeket a hozzászólásokat már láttad
... Hibabejelentés | | | Gondola ...