Téma: Sport (2) |
|
|
mackó |
|
A lényeg, hogy haladjunk már rendesen. Műszaki problémák nélkül. A végén meg majd meglátjuk, hogy mire lesz elég ... |
|
panda |
|
Na, utolértek minket a 30 csomós szelek... viszont, majd a Pharmatonosok is kapnak belőle... Sosem érjük így utol őket.. |
|
|
panda |
|
Ja, azt hiszem az is, de nem egészen, mert pl. az első is "pattogott" a "lejtőn", pedig nekik (még) megvan az a fajta vitorla is... Valahol olvastam, hogy az egyik hajó (talán éppen az első) mostanában épp' azzal küszködött hogy túl nagy volt a szél, és alig bírták lelassítani a hajót! (Gondolom, azé' megszeretnének érkezni Barcelonába...)
|
|
|
panda |
|
Az első helyezettnek a nyomvonalán pl. jól látszik, hogy ahol "lejtős" lett a tiltott zóna, ott ők "lepattogtak" a lejtőn ..
|
|
panda |
|
Fordítva. Hátszeles zóna van ott. Az ilyen vitorláshajóknak a hátszél sem jó igazán, az a jó ha nem pontosan hátulról jön lég... De, itt még egy másik probléma is van: nem szabad "becsusszanni" a tiltott zónába sem!... |
|
mackó |
|
Igen, én fel is készültem egy újabb hátránynövelő etapra úgy 100-200 mérföldes értékkel. |
|
Rendes Kis |
|
Az a szembeszelek zónája, ott a többiek is czikkeztek-czakkoztak ! |
|
mackó |
|
Sajnos mi meg a klasszikus villám-pályaívet alkalmazzuk: a jó öreg czikk-czakk, keresgéljük az áramlatot. |
|
mackó |
|
No, már térképre is kerültek ... Ott vannak szorosan a dobogó nyomában! |
|
|
|
mackó |
|
Szerintem ez a "tartózkodási hely ismeretlen" egyszerűen a jeladójuk hibája, legalábbis nagyon remélem. A ma reggel 7:19-es hír utolsó bekezdésében viszont azt írják, hogy minden rendben van a hajón, kommunikáció is van, a helyzetmeghatározó frissítését ők maguk nem küldték el. |
|
panda |
|
Azért aggaszt egy kicsit, mert abban a másik esetben valami olyasmi volt a "státusz", hogy "stealth mode"... itt meg most (egyelőre) más van.. Ha jól emlékszem a "stealth mode"-ot, egyébként, 24 órás időtartamra vehetik igénybe.
|
|
mackó |
|
Volt már ilyen ezen a versenyen is, szerintem hamarosan előkerülnek. Piroskáék pozíciója jobb, viszont ahogy írod, a széljárás dönt majd... Hajrá Nándi! |
|
panda |
|
De vajon, mi van a Renault Captur hajóval?? Pillanatnyilag el vannak tűnve a trackerről... ( "Non localisé" ) |
|
|
|
panda |
|
bár, lehet h necces lesz, mert egy sovánka szeles területen kell magukat átverekedniük előbb ...
|
|
panda |
|
Piroskáék elindultak... Hmm, saccperkébe maradnak a 2. helyen!!
|
|
mackó |
|
Leúsztatjuk a Dunán... |
|
panda |
|
A'szem, onnan kezdődnek az időigényes dolgok, amikor a hajót ki is kell emelni a vízből... No meg aztán, a vitorlarúd az olyan magas mint egy tízemeletes panelház. Jó nagy Air Cargo kellene hozzá... |
|
mackó |
|
Pontosan! Ezért nem tudom innen a székből felmérni, hogy a javítás mennyi időt vehet igénybe. Mit kell cserélni, mit kell javítani, mit kell hangolni, milyen szoftveres beavatkozás kell? És amin még gondolkozom: HB törött vitorlarúdja nem cserélhető 8 nap alatt? Mennyivel bonyolultabb, illetve versenyből kizáróbb ok? |
|