00:33:55
 Frissítés
Keresés | Új hozzászólás
 » Isten hozott, kedves Vendég ! Fórumlakók | GY.I.K. | Bejelentkezés | Regisztráció 
 » Társalgó
Téma: Sport (2)
... Elejére 1. lap 
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 17. 08:41 | Sorszám: 266
Na, utolértek minket a 30 csomós szelek... viszont, majd a Pharmatonosok is kapnak belőle... Sosem érjük így utol őket..
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 16. 12:50 | Sorszám: 265
http://examples.yourdictionary.com/5-examples-of-onomatopoeia.html
5 Examples of Onomatopoeia
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 16. 12:33 | Sorszám: 264
Ja, azt hiszem az is, de nem egészen, mert pl. az első is "pattogott" a "lejtőn", pedig nekik (még) megvan az a fajta vitorla is...
Valahol olvastam, hogy az egyik hajó (talán éppen az első) mostanában épp' azzal küszködött hogy túl nagy volt a szél, és alig bírták lelassítani a hajót! (Gondolom, azé' megszeretnének érkezni Barcelonába...)
Rendes Kis
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 16. 11:35 | Sorszám: 263
Most érződik a bőszélvitorla hiánya ??
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 16. 11:32 | Sorszám: 262
Az első helyezettnek a nyomvonalán pl. jól látszik, hogy ahol "lejtős" lett a tiltott zóna, ott ők "lepattogtak" a lejtőn ..
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 16. 11:25 | Sorszám: 261
Fordítva. Hátszeles zóna van ott. Az ilyen vitorláshajóknak a hátszél sem jó igazán, az a jó ha nem pontosan hátulról jön lég... De, itt még egy másik probléma is van: nem szabad "becsusszanni" a tiltott zónába sem!...
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 16. 10:19 | Sorszám: 260
Igen, én fel is készültem egy újabb hátránynövelő etapra úgy 100-200 mérföldes értékkel.
Rendes Kis
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 16. 10:12 | Sorszám: 259
Az a szembeszelek zónája, ott a többiek is czikkeztek-czakkoztak !
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 16. 10:06 | Sorszám: 258
Sajnos mi meg a klasszikus villám-pályaívet alkalmazzuk: a jó öreg czikk-czakk, keresgéljük az áramlatot.
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 16. 10:04 | Sorszám: 257
No, már térképre is kerültek ... Ott vannak szorosan a dobogó nyomában!
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 16. 10:03 | Sorszám: 256
Rendes Kis
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 16. 09:30 | Sorszám: 255
Piros meg a kék össze ne ütközzék !
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 16. 09:10 | Sorszám: 254
Szerintem ez a "tartózkodási hely ismeretlen" egyszerűen a jeladójuk hibája, legalábbis nagyon remélem.
A ma reggel 7:19-es hír utolsó bekezdésében viszont azt írják, hogy minden rendben van a hajón, kommunikáció is van, a helyzetmeghatározó frissítését ők maguk nem küldték el.
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 16. 08:19 | Sorszám: 253
Azért aggaszt egy kicsit, mert abban a másik esetben valami olyasmi volt a "státusz", hogy "stealth mode"... itt meg most (egyelőre) más van..
Ha jól emlékszem a "stealth mode"-ot, egyébként, 24 órás időtartamra vehetik igénybe.
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 16. 07:53 | Sorszám: 252
Volt már ilyen ezen a versenyen is, szerintem hamarosan előkerülnek.
Piroskáék pozíciója jobb, viszont ahogy írod, a széljárás dönt majd...
Hajrá Nándi!
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 16. 07:36 | Sorszám: 251
De vajon, mi van a Renault Captur hajóval?? Pillanatnyilag el vannak tűnve a trackerről...
( "Non localisé" )
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 16. 07:29 | Sorszám: 250
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 16. 07:22 | Sorszám: 249
http://spiritofhungary.hu/spirit-of-hungary-kozel-a-verseny-feltavjan-fa-nand ...

Február 15- i BWR hír – amikor a magyar hajó a leggyorsabb a mezőnyben : 20 csomós átlagsebességgel ! Gratulálhatunk a magyar hajó skippereinek!
BWR news:” Spirit of Hungary’s day today as Nandor Fa and Conrad Colman are clearly the fastest boat in the Barcelona World Race fleet this Sunday morning, making an average 20kts.” lnlk: http://www.barcelonaworldrace.org/news/news/spirit-of-hungary-s-day-in-the-sun
Hajráááááááá
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 14. 16:01 | Sorszám: 248
bár, lehet h necces lesz, mert egy sovánka szeles területen kell magukat átverekedniük előbb ...
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 14. 13:17 | Sorszám: 247
Piroskáék elindultak... Hmm, saccperkébe maradnak a 2. helyen!!
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 13. 15:26 | Sorszám: 246
Leúsztatjuk a Dunán...
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 13. 14:53 | Sorszám: 245
A'szem, onnan kezdődnek az időigényes dolgok, amikor a hajót ki is kell emelni a vízből...
No meg aztán, a vitorlarúd az olyan magas mint egy tízemeletes panelház. Jó nagy Air Cargo kellene hozzá...
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 13. 14:44 | Sorszám: 244
Pontosan! Ezért nem tudom innen a székből felmérni, hogy a javítás mennyi időt vehet igénybe. Mit kell cserélni, mit kell javítani, mit kell hangolni, milyen szoftveres beavatkozás kell? És amin még gondolkozom: HB törött vitorlarúdja nem cserélhető 8 nap alatt? Mennyivel bonyolultabb, illetve versenyből kizáróbb ok?
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 13. 14:32 | Sorszám: 243
Én viszont pontosan tudom: elromlott a main engine tengeri herkentyűje.
Valamint, a bizgentyűt is célszerű már most kicserélni...
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 13. 13:55 | Sorszám: 242
De! Csakhogy ők már tavaly indultak...

Na jó, legyen repülő. Viszont a kialakult műszaki problémájuk nyilván nem oldható meg egy barkácsbolti 24 részes reszelőkészlettel, így a 24 órás minimumveszteglés még kevés is lehet egy ilyen nagyságrendű munka elvégzéséhez. Gyanítom, hogy nem pusztán egy motorcsere oldja meg a generátoruk megjavítását, arról nem is beszélve, hogy a leírás alapján nem tiszta számomra, hogy pontosan mi is bajuk...


Tovább ...
Jelmagyarázat    Van új hozzászólás
   Ezeket a hozzászólásokat már láttad
... Hibabejelentés | | | Gondola ...