03:59:52
 Frissítés
Keresés | Új hozzászólás
 » Isten hozott, kedves Vendég ! Fórumlakók | GY.I.K. | Bejelentkezés | Regisztráció 
 » Társalgó
Téma: Sport (2)
... Elejére 1. lap 
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 13. 09:17 | Sorszám: 237
Erre nem emlékszem, biztos hogy pontosan így van?
Pl. ha csak lehorgonyoznak egy kikötőben, és mondjuk az egyik kiúszik 1 kg krumpliért, akkor az nem számít megállásnak...
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 13. 08:24 | Sorszám: 236
Pontosan. Szerencsétlen körülmények, hibák kijavítása stb. már egy jó adag büntetés a csapatnak, nem szórakozásból kötnek ki, ráadásul - mint jelen esetben is - maga a kikötés hosszú időbe telik. Ezért nem értem, hogy miért sújtják a csapatokat időbüntetéssel.
Rendes Kis
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 13. 08:17 | Sorszám: 235
Mintha a Forma-1-ben min. 5 percig kellene tartania 1 kerékcserének !
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 13. 08:05 | Sorszám: 234
Egyébként azt megértem, hogy maximális időkorlátot szabnak egy megállásnak, de hogy miért kötelezik őket legalább egy nap állásra, azt nem.
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 13. 08:03 | Sorszám: 233
Mondjuk Sárgáék nem szomorkodnak, hogy a tarkójukról elkerült a vörös szorítás...
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 13. 08:00 | Sorszám: 232
Olvasom, meg a szabályokat is: minimum 24 óra, max. 8 nap. Azt gondolná hirtelen az ember, hogy áram nélkül is lehet hajózni, legfeljebb a segédeszközöket nélkülözni kell... És lám mi minden "lóg" az áramon! Többek között az ivóvíz...
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 12. 20:40 | Sorszám: 231
Tulajdonképpen, ez még a legjobb, praktice az "utolsó", lehetőség tartalék alkatrész beszerzésre!...
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 12. 15:46 | Sorszám: 230
" We have a problem in the main engine, and we cannot charge batteries, we are sailing to the South of NZ island to get spare parts and get back in the race again at 100%."
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 12. 15:44 | Sorszám: 229
( tervezett kerékcsere? )
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 12. 15:44 | Sorszám: 228
Aha, tényleg:
technical pit stop http://www.barcelonaworldrace.org/en/news/news/neutrogena-head-to-south-new-z ...
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 12. 15:41 | Sorszám: 227
hoppszla, ezek a vörösök tényleg kikötnek?? Legalábbis, én nem látok már más okot arra, hogy még mindig arra mennek... ezek tudnak valamit.
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 12. 12:11 | Sorszám: 226
Ez még a Forma1-nél is hektikusabb ..
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 12. 11:39 | Sorszám: 225

Nem egy stabil helyzetre kiélezett sportág ez...
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 12. 11:07 | Sorszám: 224
Ma délutántól/estétől megint jó szelünk lesz... Narancsosokat meg, már lehagyta az a nagyszeles tartomány...
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 12. 11:05 | Sorszám: 223
Persze, amíg a felhúzóval dolgoztunk visszaállt a szél 27 cs-ra, a SC szerint az A3-at kellene visszahúzni. Nézzük egymást, várjuk a másiktól a megerősítést bármelyik döntéshez. Marad a reacher, döntöm el, nem szeretem, ha hülyét csinál belőlem egy tenyérnyi felhő – már ha elég közel teszed a kezed szemedhez. Helyes a döntés, mert mire bemegyünk, leszedjük a vízhatlant, már ismét 30 fölött fúj.
http://spiritofhungary.hu/spiritofhu-hajonaplo-fa-nandortol-febr-11/
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 12. 11:03 | Sorszám: 222
"... Amit korábban felépítettünk, azt most visszaadjuk az előttünk haladó hajónak. Ők 16 cs-s átlaggal repülnek, mi meg kínlódunk a különböző gennakerekkel a 10 cs-ért. Úgy néz ki most, hogy estétől élénkül a szél, ami a következő két napon belül felépül 30 cs-ig Ny-ÉNy-ról. Abban majd mi is repülünk utánuk. A hajó szereti a bő félszeles meneteket 25 cs felett, stabilan, különösebb küzdelem nélkül tudunk jó sebességeket menni. Nagyvitorla valamelyik reffel, reacher, följebb solent. ..."
http://spiritofhungary.hu/spirit-of-hungary-fa-nandor-naploja-februar-10-nemk ...
Rá, rá, hajrááá!!!
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 12. 11:01 | Sorszám: 221
Szerintem, Nándi társa is be akar majd nézni egy kicsit otthonra ... ;--D
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 12. 07:49 | Sorszám: 220
Olvasd el a naplójukat, nem jó hírek...
Közben a vörösök meg a maorikat látogatják meg?
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 11. 22:13 | Sorszám: 219
a fene egye meg, most egyelőre tényleg nincs szerencsénk... kb. a következő 12 órában a Pharmaton-osok mintegy 30 csomós szélzónában haladhatnak, mi meg csak nézhetünk mint a moziban .. nem érhetjük utol ezt a zónát, sajnos ...
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 11. 10:20 | Sorszám: 218
Sárgáék beletenyereltek a szélbe rendesen... 21+ csomó!
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 11. 07:08 | Sorszám: 217
Egyébként én óriási fegyverténynek tartanám, ha a narancsosokat a végére sikerülne megszorongatni.
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 11. 07:05 | Sorszám: 216
Rendben! A számmisztikához akkor csak annyit, hogy a táv kétharmada még hátra van (legalábbis számunkra). Finoman utaltam?

Minden egység különlegesen hatalmas sportteljesítményt nyújt, s előrehaladásukban nem kis szerep hárul a szerencsének...

Hajrá Nándi!

panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 10. 22:29 | Sorszám: 215
hehe, ha jól látom a narancsosok, hiába "ügyeskednek", most tőlük is meg fog "szökni" az igazán jó szél... Minket viszont utolér egy kisebb "jó löket"... hajrááááá
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 10. 22:21 | Sorszám: 214
A WAW-osok nagyon ügyesnek tűnnek... egyre inkább úgy néz ki, hogy talán van esélyük akár még a 3. helyezésre is!... Kilometrikát most ne tegyél ide, az nem érdekel...
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 10. 11:18 | Sorszám: 213
Igen, az elől levők már elérik a "viharzónát" Új-Zéland alatt .... 30-40 csomós szelek...
Tovább ...
Jelmagyarázat    Van új hozzászólás
   Ezeket a hozzászólásokat már láttad
... Hibabejelentés | | | Gondola ...