Téma: MALÉV |
|
iszalag |
|
Idézet: A reménybeli örökösök azonban az ügylet miatt feljelentést tettek az ügyészségen. Szerintük Oszkóék vélhetően rosszhiszeműen jártak el, kihasználták G. János pszichés állapotát, hogy jogtalan haszonra tegyenek szert.
Oszkó Péter felesége az ügy kapcsán csak annyit mondott a Magyar Hírlapnak, hogy szerinte minden törvényesen történt.
|
|
|
iszalag |
|
Továbbá kisemmizte a szomszéd rokonságát? Pénzéhes Oszkó..ekkoriban lett a WizzAir Igazgató Tanácsának tagja
Idézet: Oszkó eltartási szerződést kötött 91 éves szomszédjával Írta: hirado.hu | Forrás: Magyar Hírlap | 2011. március 25. péntek 06:16 |
A volt pénzügyminiszter és felesége eltartási szerződést kötött 91 éves szomszédjukkal, akinek 80 millió forint van a bankszámláján - írja a Magyar Hírlap.
Eltartási szerződést kötött Oszkó Péter, volt pénzügyminiszter 91 éves szomszédjával, G. Jánossal - tudta meg a Magyar Hírlap.
Az idős ember ingatlana egy értékbecslés szerint 67 millió forintot ér, ezt azonban az örökösök vitatják, ők 120-150 millió forintos értéket tartanak reálisnak.
A tulajdoni lapon mindenesetre már Oszkó felesége a tulajdonos, az idős ember halála után az ingatlan Oszkóékra száll. Cserébe a volt pénzügyminiszter állandó felügyeletet biztosít az idős férfinak, fizeti a rezsit, gondoskodik az ellátásáról, míg a bejárónőt G. János fizeti. A férfi bankszámláján a lap szerint 80 millió forint van.
|
|
|
|
tiszavirág |
|
Ráadásul ennek az 5%-os tulajnak ha jól emlékszem még management jogai is vannak... Na ne!!!!!!!!! Ki az a hülye, aki egy ilyen cégbe beszállna??? Arról már nem is beszélve, hogy a cégnek hatalmas adósságállománya van!
Ma a Rájátszásban az a kis kretén alak azt mondta, 120 milliárd kifizetésével az 5% orosz rész kivásárolható.... Vajon igaz-e ez? és vajon miért kerül ez annyiba, illetve miért maradt meg ez az 5% tulajrész????
Van mit nyomozni a sok szemét hazug között. |
|
|
iszalag |
|
/Az én szemembe megbukott, amikor úgy építette meg a házát, h nem törődött a törvényekkel (miniszterként), majd amikor kiderült, azt mondta, nem baj, majd megfizeti a bírságot.. |
|
onodij |
|
Előkészítette - nagy elszólás ! |
|
tiszavirág |
|
Néha az volt az érzésem, hogy ez az Oszkó talán egész rendes ember... Egészen máig volt ilyen érzésem, mert mindig elment minden meghallgatásra, válaszolt a kérdésekre, válaszolt a Hír tv riportereinek, sőt elment a Hír tv-be...
Na de az,ami ma kiderült róla......hát ez nagyon durva. Kiprivatizálni a Malévból mindent, majd visszaállamosítani, de úgy, hogy egy 5%-os tulajdonosnak vétójoga van minden 50 millió Ft-nál nagyobb értékű dologban, majd elmenni a konkurens felügyelő bizottságába....hát ez nagyon ocsmánynak tűnik.
Annyi más cég van...miért éppen a Malév konkurenséhez????????
|
|
iszalag |
|
"A dolog már csak azért is érdekes, mert Oszkó kritizálta az Orbán-kormányt azért, mert képtelen volt új nemzeti légitársaságot felállítani a Malév bedőlésének idejére, noha ezt ő miniszterként előkészítette" - írja az Ecoline.
http://www.mfor.hu/cikkek/Oszko_Peter_a_Wizz_Air_igazgatosagaban_.html
/Úgy tűnt, már nem tud újat mutatni a ballib.. De, nincs vége a borzalmaiknak.... |
|
|
|
|
iszalag |
|
Idézet: Oszkó Péter a Wizz Air igazgatója ecoline.hu
2012.02.09., 12:21 Frissítve: ma, 16:13 8979 10
Érdekes információ található a Wizz Air Holdings éves jelentésében. Ezt a Ryanair osztotta ki az újságíróknak budapesti tájékoztatóján, melyen megerősítik, hogy megvannak az engedélyek a budapesti bázisnyitásra.
A dokumentumot a Wizz Air alázása céljából osztották, azt próbálták bizonyítani, hogy a Wizz Air gyenge lábakon áll pénzügyileg. De a számok mellett az is kiderül, hogy Oszkó Péter tavaly áprilisban csatlakozott a Wizz Air igazgatóságához.
http://ecoline.hu/ceg/2012/2/9/Oszko_Peter_tavaly_csatlakozott_a_Wizz_Airh_0T ... |
|
|
|
iszalag |
|
Idézet: Közel ezer milliárd forint teher a repülőtéri szerződés szerint! Ennyi az összeg, amit a Budapest Airport Zrt.-vel kötött szerződés tartalmaz, ha a Malév felszámolásba kerül - közölte Budai Gyula elszámoltatási kormánybiztos. Utoljára frissítve: 2012. február 8. 15:48 2012. február 8. 13:39 Közel ezer milliárd forint teher a repülőtéri szerződés szerint! Ennyi az összeg, amit a Budapest Airport Zrt.-vel kötött szerződés tartalmaz, ha a Malév felszámolásba kerül - közölte Budai Gyula elszámoltatási kormánybiztos.
Utoljára frissítve: 2012. február 8. 15:48 2012. február 8. 13:39 /Gondola |
|
|
Gyöngy |
|
Egy kis összefoglaló a MALÉV-sors előzményeiről a búkról:
"Íme a kórlap részlete:
1./ Minden, ami hazai repülés-szolgáltatás: az orosz cégnek az előző kormány által olcsón eladott, majd drága pénzért visszavásárolt, magyar (de kölcsön gépeken) a kiemelt stratégiai jelentőségű Malév (volt). A folyamatosan javuló kereskedelmi eredmények ellenére január végétől az uniós direktíva szerinti állami támogatás visszafizetés kötelezettsége miatt ellehetetlenült. A hétfőn január 30.-án, a Magyar Közlönyben megjelent és reggel 7 órakor hatályba lépő kormányrendelet a csődtörvény stratégiai, kiemelt jelentőségű cég vonatkozó paragrafusait jelöli meg, amelyeket a társaságra alkalmazni kell. A Malév még aznap arról tájékoztatta az MTI-t, hogy megállapodás született a lízingcéggel, a működés biztosított. Ennek ellenére február 3.-án a kölcsönadott gépeket visszakérte az ILFC amerikai cég.
2./ Minden, ami üzemeltetés: Budapest Aerport. A mostanra évi 15 milliós utas kapacitású reptér üzemeltetési jogát Horn Gyuláék még 2005-ben privatizálták 464,5 milliárd forintért 75 évre a brit BAA International Ltd. szerezte meg. Leépítettek, csökkentették a reptéri díjakat, hogy a repülőtéri társaságok számára olcsóbbá váljon. Elbocsátások és rész-szolgáltatási tevékenységek eladásai történtek. Két év múlva, 2007-től már Magyarország egyetlen jelentős légikikötőjének már a Hochtief lett a tulajdonosa. A Liszt Ferenc repteret üzemeltető külföldi tulajdonban lévő Budapest Airport-nak a Budapest központú légitársaság, a Malév „csak egy” légitársaság volt a sok közül, bár a reptér forgalmának 36-40 százalékát adta. A kiesés befolyásolja a Budapest Airport eredményeit is. A Lop-libáséknak a BA-val kötött szerződése alapján ezt is az államnak kell pótolni.
3./ Minden, ami hatósági légiforgalmi biztonsági feladat: Légiforgalmi és Repülőtéri Igazgatóság (LRI) magyar állami pénzből. |
|
huszárló |
|
A Leumi Bank jó referencia hely volt neki. |
|
Gyöngy |
|
Nem kellett volna inkább olyan valakit abba a székbe ültetni, aki "benne van"?
|
|
huszárló |
|
Szvsz, még azt se tudja a néni, hogy melyik ajtó merre nyílik a minisztériumban. Majd belejön. |
|
Gyöngy |
|
Ami engem gondolkodóba ejtett: végül is a MALÉV ügye gazdasági ügy javarészt. Hallotta valaki, hogy a gazdasági miniszter asszony mondott akár egy szót is az ügyben?Matolcsyt állandóan kínpadra vonják pénzügyekben, a gazdasági minisztert még csak meg sem kérdezi senki, hogy mégis, a helyzet ismeretében, milyen lépéseket tett, milyen tárgyalásokat kezdeményezett. Ez a pozíció mintha egyáltalán nem is lenne, mióta Fellegiből Tárca nélküli lett.
|
|
|
|