02:47:54
 Frissítés
Keresés | Új hozzászólás
 » Isten hozott, kedves Vendég ! Fórumlakók | GY.I.K. | Bejelentkezés | Regisztráció 
 » Közélet (játék felnőtteknek)
Téma: MALÉV
... Elejére 1. lap 
Gyöngy
Olvasta: 1 | Válasz | 2012. február 04. 16:20 | Sorszám: 138
A Wizz Air-sztori

"Noha az általa bevezetett intézkedések a munkatársak nagy része számára kedvezőtlen volt, Váradi körül a Malévnál kialakult egy szűk szakmai közösség. Lehet őket a vezér embereinek is hívni, a lényeg, hogy ők voltak azok, akik megértették és támogatták a szükséges átalakítást. Ezek a munkatársak nehéz helyzetbe kerültek Váradi eltávolításával – többségük maradhatott volna, de a történtek után érthető, hogy inkább a távozás felé hajlottak. Miután Váradi eldöntötte, hogy belevág az új cégbe, végighívogatta ezeket az embereket, s felvázolta nekik tervét. Ígérni az első időszakra csak vért és verítéket tudott, s azt kérte az új fapados alapítóitól, hogy a kezdeti költségekre – hozzá hasonlóan – tegyék be saját pénzüket is a buliba, másrészt pedig a következő fél évüket szenteljék kizárólag ennek a projektnek. Vagyis: dolgozzanak ingyen. Hatan vállalták, köztük a Váradihoz hasonlóan multiktól érkezett Malév-igazgatók, Hajdu András és Farkas Lajos, valamint Kázmér Natasa, akinek már édesapja is malévos volt. Ők a Wizz tényleges alapítói."
onodij
Olvasta: 1 | Válasz | 2012. február 04. 15:53 | Sorszám: 137
Semmi mást nem kívánok neki, mint élje át azt amit én tegnap óta ! ...
john batky
Olvasta: 1 | Válasz | 2012. február 04. 14:44 | Sorszám: 136
"...nem lehet belőle nemzeti légitársaság, már csak üzleti filozófiájából kifolyólag sem."
No igen, ez sok mindent elárul. A wizznek mi a hazája?
john batky
Olvasta: 2 | Válasz | 2012. február 04. 14:43 | Sorszám: 135
"Három év után, 2010. február 27-én, a Malév többségi tulajdonosa ismét a magyar állam lett, miután 95 százalékos részesedést szerzett a vállalatban. A maradék 5 százalék továbbra is az AirBridge Zrt. kezében marad. Miután a Vnyesekonombank kifizette a 32 millió eurós bankgaranciát, amiért nem teljesítette a privatizáció során vállalt kötelezettségeit, március 11-én az állam 25,36 milliárd forintos tőkeemelést hajtott végre. A Malév ebből visszafizette adósságait az állam felé. A kormány már korábban, március 1-jén benyújtotta tervét az Európai Uniónak, amely a társaság jövőjére vonatkozik. Brüsszelhez fordult a Wizz Air is: szeretnék, ha az Európai Bizottság megvizsgálná, hogy jogszerű volt-e a Malév visszaállamosítása."
http://hu.wikipedia.org/wiki/Malév

Pénzért mindent...
Gyöngy
Olvasta: 1 | Válasz | 2012. február 04. 13:56 | Sorszám: 134
Wicceer uraság integethet:

"Máté Gábor, a Sky Alliance Zrt. igazgatótanácsi elnöke szerint az sem kizárt, hogy szándékosan döntötték be a Malévot. Akár valamelyik konkurens érdeke is lehetett a lavina elindítása; így például a Wizz Airnek is kapóra jöttek az események. Máté Gábor ugyanakkor azt is elmondta, bár a Wizz Air átveszi a Malév utasainak egy részét, nem lehet belőle nemzeti légitársaság, már csak üzleti filozófiájából kifolyólag sem."

http://mno.hu/ahirtvhirei/nem-hagyjak-felszallni-mig-nem-rendezik-az-adossago ...
onodij
Olvasta: 1 | Válasz | 2012. február 04. 12:10 | Sorszám: 133
HOGY LEHETÜNK ILYEN BALFASZOK ! - már dutyiban kéne lenniük... Kínában felszólítás nélkül főbelőtte volna már magát az egész vezérkar !
Gyöngy
Olvasta: 1 | Válasz | 2012. február 04. 10:36 | Sorszám: 132
Még a hét elején azt mondta a vezér, hogy egy hónapig ki tudnak tartani. Az izraeli fél követelése volt az utolsó szög a koporsóban.
Gyöngy
Olvasta: 2 | Válasz | 2012. február 04. 10:34 | Sorszám: 131
No, akkor izraeli mintára: mindenki csak azonnali készpénzért veheti igénybe Ferihegyet. Aki nem tud fizetni, annak integetünk, á la Váradi József. Az egyetlen olyan szakszervezet, amely szinte mániákusan figyelmeztetett a problémákra, az a légi forgalomé volt. Ők nagyon világosan látták, mire megy ki a játék, mit lehetne tenni. A minisztériumban máig ott lapul projekttervük, anélkül, hogy bárki elolvasta volna. Nagyon jó lenne, ha ezt a "késlekedést2 is kivizsgálnák, hiszen erre a tervezetre már az új kormánynak kellett volna valamit mondania.
huszárló
Olvasta: 1 | Válasz | 2012. február 04. 08:44 | Sorszám: 130
Ez is csak egy afféle Hegedűs hadnagy...Pénzért bármire kapható!
onodij
Olvasta: 1 | Válasz | 2012. február 04. 00:12 | Sorszám: 129
Tudnék ajánlani egy jó válságmanagert !
onodij
Olvasta: 1 | Válasz | 2012. február 04. 00:12 | Sorszám: 128
Facebookon nem tudnak kilépni shade, shade ! http://www.facebook.com/malev.hu
john batky
Olvasta: 1 | Válasz | 2012. február 03. 23:26 | Sorszám: 127
"Továbbra is vizsgálja..."

Eddig miben reménykedtek, hogy nem történt semmi?? Vagy nem gondolták volna, hogy bedől a malév?
iszalag
Olvasta: 1 | Válasz | 2012. február 03. 23:25 | Sorszám: 126
Idézet:
"Ha meg tudunk szabadulni a csontvázszerűen megörökölt terheitől a múltnak, akkor lehet még magyar nemzeti légitársaság" - mondta. Orbán Viktor hangsúlyozta, hogy kellene is nemzeti légitársaság, hiszen a XXI. század nemzetgazdaságához hozzátartozna egy jól működő, veszteséget nem terhelő nemzeti légitársaság, amelyben "nyilván az államnak is lehet tulajdona, de magánbefektetőknek is kellene benne lennie". Azonban az európai gazdasági válság miatt nem tolonganak a befektetők az európai repülési piacon..
iszalag
Olvasta: 1 | Válasz | 2012. február 03. 23:23 | Sorszám: 125
Orbán Viktor a MR1-Kossuth Rádió 180 perc című műsorában péntek reggel

- miután hajnalban Németh Lászlóné nemzeti fejlesztési miniszter tájékoztatta őt a "hadi helyzetről" - azt mondta, hogy

két Malév-gépet "fogtak le", nem engedték felhasználni, vagyis a határokon kívül maradt: egy Tel-Avivban, egy pedig Írországban.

A többi repülőgép Magyarországon van, de "ilyen körülmények között nem lehet őket elindítani, mert különböző tartozások okán úgy járhatnánk, mint ahogy jártunk Izraelben, a tel-avivi reptéren" - közölte. A miniszterelnök ugyanakkor kijelentette: nem lehetetlen a légitársaság újraindulása

http://www.fidesz.hu/index.php?Cikk=177481
iszalag
Olvasta: 1 | Válasz | 2012. február 03. 23:17 | Sorszám: 124
Malév: zöldmezős beruházásként lehetne új cég
2012. február 3., 15:47

Továbbra is vizsgálja a fejlesztési tárca egy budapesti központú légitársaság megalakításának lehetőségét és mindent megtesznek a tevékenység folytatásáért - közölte a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) infrastruktúráért felelős államtitkára pénteken sajtótájékoztatón, Budapesten. http://www.fidesz.hu/index.php?Cikk=177511
john batky
Olvasta: 1 | Válasz | 2012. február 03. 23:06 | Sorszám: 123
http://www.malev.hu/ceginformaciok/malev-adatok/menedzsment

eredmény:

"Not Found

The requested URL /ceginformaciok/malev-adatok/menedzsment was not found on this server."

Milyen gyorsan levették...

A wiki-n még ott van a cég: http://hu.wikipedia.org/wiki/Malév
john batky
Olvasta: 1 | Válasz | 2012. február 03. 23:01 | Sorszám: 122
Váradi József úr, a wizzair vezére:
Gyöngy
Olvasta: 1 | Válasz | 2012. február 03. 22:53 | Sorszám: 121
Akikről most nem sok szó esett:

Szociális válsággal fenyeget a Malév csődje

Tízezernyi család megélhetése került veszélybe a tél közepén

A Magyar Polgári Légiközlekedési Szövetség közleménye – Budapest, 2012. február 3.

Nem csak az utasok, a Malév és a többi repülőtéri cég munkavállalói sem tudják, mi lesz a sorsuk. Szociális válság fenyeget, egy kisvárosnyi ember veszítheti el a megélhetését a tél közepén. Az államnak kell közbelépnie, hogy ez ne történjen meg, és hogy a tervezett új légitársaság is zökkenőmentesen tudjon majd elindulni.
A MAPLÉSZ aggodalommal figyeli a Malév vezetőségének legújabb lépéseit. A ma reggeli pánikszerű leállás, és az azt követő kapkodás sajnos a legrosszabbat sejteti: a vezetőségnek nem volt, nincs terve a helyzet kezelésére. Csakhogy olyan szociális válság fenyeget, amely azonnali, határozott intézkedéseket követel.
A Malév összesen 2600 főnek ad munkát. A repülőtéren dolgozó szakember-gárda sorsáról egyelőre nincs hivatalos információ, értesülések szerint a jövő héten jelentik be a csoportos létszámleépítéseket. Azonban, jóval több, mint 2600 család megélhetése került hirtelen veszélybe. A Malév adta a budapesti repülőtér forgalmának 40 százalékát. A repülőtéren mintegy harmincezer ember dolgozik – nem beszélve beszállítókról és alvállalkozókról. A mostani helyzet még akkor is egy kisvárosnyi ember megélhetését veszélyezteti, ha nem kerül sor a legrosszabbra, az 1-es terminál bezárására. Egyes cégeknél a szakszervezetek értesülései szerint már hetekkel korábban felkészültek a kényszerszabadságolásokra, és komoly elbocsátási hullám is következhet.
A fenyegető szociális krízis megoldására az elmúlt időszak és a mai nap tanulságai alapján a Malév vezetősége nem látszik alkalmasnak. Elégtelen az utasok tájékoztatása. Sokan panaszkodnak a telefonvonalak elérhetetlenségére. Eközben a Malév honlapján órákon át csak egy lakonikus, magyar nyelvű közlemény várja az érdeklődőket – ez nem tartalmazott semmilyen fogódzót a külföldi utasok számára, és hallgat a Malév-jegyeket korábban lefoglaló utasok jogairól. Jelen pillanatban is akadozik az információáramlás.
Fontos információ, hogy a Malév a légitársaságok nemzetközi szervezetének (IATA) tagjaként biztosítással rendelkezik, azaz a hoppon maradt utasokat más légitársaságok ingyen elszállítják a célállomásaikra. A korábbi Malév-vezető, Váradi József cége, a Malév ellen uniós vizsgálatot kezdeményező WizzAir ajánlata, miszerint „kedvezményes áron” hajlandó szállítani a Malév pórul járt utasait, emiatt a MAPLÉSZ szerint legalábbis aggályos: a nemzetközi szervezetnél vezetett biztosítás ugyanis fedezi a WizzAir minden felmerülő költségét.
A csődbe jutott Malév anyagi lehetőségei is korlátozottak immár. Eljött az idő, amikor a tulajdonos Magyar Állam képviselőinek kell megnyugtató megoldást találni. Nem csak a fenyegető szociális krízis diktálja ezt: a repülőtéri szakembergárda egyben tartása elengedhetetlen volna egy új, tiszta lappal induló magyarországi központú légitársaság beindításához is.
* * *
A MAPLÉSZ (Magyar Polgári Légiszállítási Szövetség) célja a magyar polgári repülésben működő szakszervezetek összefogása a hatékonyabb érdekvédelem érdekében. Tagszervezeteink képviselik a repülésben dolgozó gazdasági szakembereket, a légi utaskísérőket, a pilótákat, a földi kiszolgálókat és a műszakot.

További tájékoztatásért a MAPLÉSZ ügyvivőihez fordulhat:
Kiss Kálmán (HUNALPA) – 20/344-2840
Hortobágyi Ferenc (RMFSZ) – 20/537-7771
Csorba Attila (LESZ) – 20/973-6290
Gyöngy
Olvasta: 1 | Válasz | 2012. február 03. 21:39 | Sorszám: 120
Nekiugrottam. Hüjje a búk!
onodij
Olvasta: 1 | Válasz | 2012. február 03. 21:33 | Sorszám: 119
Fb-re visszatettem - uccu neki !
Gyöngy
Olvasta: 1 | Válasz | 2012. február 03. 21:32 | Sorszám: 118
Nem szívesen kísérletezem vele, mert ugyanaz történhet velem, mint a búkon .
onodij
Olvasta: 1 | Válasz | 2012. február 03. 21:13 | Sorszám: 117
Mi legyen az Új Cég neve ? H.AIR ? HuLÉV ? Turul ? - na elő az ötletekkel !
onodij
Olvasta: 1 | Válasz | 2012. február 03. 21:08 | Sorszám: 116
hm
onodij
Olvasta: 1 | Válasz | 2012. február 03. 21:07 | Sorszám: 115
Na de tényleg összeesküvés-elmélet ? - neeeem ! Nem véletlen hogy az izraeli beszállítók ki nem fizetése indította el a lavinát ...
onodij
Olvasta: 1 | Válasz | 2012. február 03. 20:08 | Sorszám: 114
Kedves prof.om ! nem vagy demagóg - mi ez az öncenzura ? Elveszed Lendvai Ildikó kenyerét ?!
Tovább ...
Jelmagyarázat    Van új hozzászólás
   Ezeket a hozzászólásokat már láttad
... Hibabejelentés | | | Gondola ...