01:14:25
 Frissítés
Keresés | Új hozzászólás
 » Isten hozott, kedves Vendég ! Fórumlakók | GY.I.K. | Bejelentkezés | Regisztráció 
 » Közélet (játék felnőtteknek)
Téma: MALÉV
... Elejére 1. lap 
Gyöngy
Olvasta: 1 | Válasz | 2012. február 04. 10:36 | Sorszám: 132
Még a hét elején azt mondta a vezér, hogy egy hónapig ki tudnak tartani. Az izraeli fél követelése volt az utolsó szög a koporsóban.
john batky
Olvasta: 1 | Válasz | 2012. február 03. 23:26 | Sorszám: 127
"Továbbra is vizsgálja..."

Eddig miben reménykedtek, hogy nem történt semmi?? Vagy nem gondolták volna, hogy bedől a malév?
iszalag
Olvasta: 1 | Válasz | 2012. február 03. 23:25 | Sorszám: 126
Idézet:
"Ha meg tudunk szabadulni a csontvázszerűen megörökölt terheitől a múltnak, akkor lehet még magyar nemzeti légitársaság" - mondta. Orbán Viktor hangsúlyozta, hogy kellene is nemzeti légitársaság, hiszen a XXI. század nemzetgazdaságához hozzátartozna egy jól működő, veszteséget nem terhelő nemzeti légitársaság, amelyben "nyilván az államnak is lehet tulajdona, de magánbefektetőknek is kellene benne lennie". Azonban az európai gazdasági válság miatt nem tolonganak a befektetők az európai repülési piacon..
iszalag
Olvasta: 1 | Válasz | 2012. február 03. 23:23 | Sorszám: 125
Orbán Viktor a MR1-Kossuth Rádió 180 perc című műsorában péntek reggel

- miután hajnalban Németh Lászlóné nemzeti fejlesztési miniszter tájékoztatta őt a "hadi helyzetről" - azt mondta, hogy

két Malév-gépet "fogtak le", nem engedték felhasználni, vagyis a határokon kívül maradt: egy Tel-Avivban, egy pedig Írországban.

A többi repülőgép Magyarországon van, de "ilyen körülmények között nem lehet őket elindítani, mert különböző tartozások okán úgy járhatnánk, mint ahogy jártunk Izraelben, a tel-avivi reptéren" - közölte. A miniszterelnök ugyanakkor kijelentette: nem lehetetlen a légitársaság újraindulása

http://www.fidesz.hu/index.php?Cikk=177481
iszalag
Olvasta: 1 | Válasz | 2012. február 03. 23:17 | Sorszám: 124
Malév: zöldmezős beruházásként lehetne új cég
2012. február 3., 15:47

Továbbra is vizsgálja a fejlesztési tárca egy budapesti központú légitársaság megalakításának lehetőségét és mindent megtesznek a tevékenység folytatásáért - közölte a Nemzeti Fejlesztési Minisztérium (NFM) infrastruktúráért felelős államtitkára pénteken sajtótájékoztatón, Budapesten. http://www.fidesz.hu/index.php?Cikk=177511
john batky
Olvasta: 1 | Válasz | 2012. február 03. 23:06 | Sorszám: 123
http://www.malev.hu/ceginformaciok/malev-adatok/menedzsment

eredmény:

"Not Found

The requested URL /ceginformaciok/malev-adatok/menedzsment was not found on this server."

Milyen gyorsan levették...

A wiki-n még ott van a cég: http://hu.wikipedia.org/wiki/Malév
john batky
Olvasta: 1 | Válasz | 2012. február 03. 23:01 | Sorszám: 122
Váradi József úr, a wizzair vezére:
Gyöngy
Olvasta: 1 | Válasz | 2012. február 03. 22:53 | Sorszám: 121
Akikről most nem sok szó esett:

Szociális válsággal fenyeget a Malév csődje

Tízezernyi család megélhetése került veszélybe a tél közepén

A Magyar Polgári Légiközlekedési Szövetség közleménye – Budapest, 2012. február 3.

Nem csak az utasok, a Malév és a többi repülőtéri cég munkavállalói sem tudják, mi lesz a sorsuk. Szociális válság fenyeget, egy kisvárosnyi ember veszítheti el a megélhetését a tél közepén. Az államnak kell közbelépnie, hogy ez ne történjen meg, és hogy a tervezett új légitársaság is zökkenőmentesen tudjon majd elindulni.
A MAPLÉSZ aggodalommal figyeli a Malév vezetőségének legújabb lépéseit. A ma reggeli pánikszerű leállás, és az azt követő kapkodás sajnos a legrosszabbat sejteti: a vezetőségnek nem volt, nincs terve a helyzet kezelésére. Csakhogy olyan szociális válság fenyeget, amely azonnali, határozott intézkedéseket követel.
A Malév összesen 2600 főnek ad munkát. A repülőtéren dolgozó szakember-gárda sorsáról egyelőre nincs hivatalos információ, értesülések szerint a jövő héten jelentik be a csoportos létszámleépítéseket. Azonban, jóval több, mint 2600 család megélhetése került hirtelen veszélybe. A Malév adta a budapesti repülőtér forgalmának 40 százalékát. A repülőtéren mintegy harmincezer ember dolgozik – nem beszélve beszállítókról és alvállalkozókról. A mostani helyzet még akkor is egy kisvárosnyi ember megélhetését veszélyezteti, ha nem kerül sor a legrosszabbra, az 1-es terminál bezárására. Egyes cégeknél a szakszervezetek értesülései szerint már hetekkel korábban felkészültek a kényszerszabadságolásokra, és komoly elbocsátási hullám is következhet.
A fenyegető szociális krízis megoldására az elmúlt időszak és a mai nap tanulságai alapján a Malév vezetősége nem látszik alkalmasnak. Elégtelen az utasok tájékoztatása. Sokan panaszkodnak a telefonvonalak elérhetetlenségére. Eközben a Malév honlapján órákon át csak egy lakonikus, magyar nyelvű közlemény várja az érdeklődőket – ez nem tartalmazott semmilyen fogódzót a külföldi utasok számára, és hallgat a Malév-jegyeket korábban lefoglaló utasok jogairól. Jelen pillanatban is akadozik az információáramlás.
Fontos információ, hogy a Malév a légitársaságok nemzetközi szervezetének (IATA) tagjaként biztosítással rendelkezik, azaz a hoppon maradt utasokat más légitársaságok ingyen elszállítják a célállomásaikra. A korábbi Malév-vezető, Váradi József cége, a Malév ellen uniós vizsgálatot kezdeményező WizzAir ajánlata, miszerint „kedvezményes áron” hajlandó szállítani a Malév pórul járt utasait, emiatt a MAPLÉSZ szerint legalábbis aggályos: a nemzetközi szervezetnél vezetett biztosítás ugyanis fedezi a WizzAir minden felmerülő költségét.
A csődbe jutott Malév anyagi lehetőségei is korlátozottak immár. Eljött az idő, amikor a tulajdonos Magyar Állam képviselőinek kell megnyugtató megoldást találni. Nem csak a fenyegető szociális krízis diktálja ezt: a repülőtéri szakembergárda egyben tartása elengedhetetlen volna egy új, tiszta lappal induló magyarországi központú légitársaság beindításához is.
* * *
A MAPLÉSZ (Magyar Polgári Légiszállítási Szövetség) célja a magyar polgári repülésben működő szakszervezetek összefogása a hatékonyabb érdekvédelem érdekében. Tagszervezeteink képviselik a repülésben dolgozó gazdasági szakembereket, a légi utaskísérőket, a pilótákat, a földi kiszolgálókat és a műszakot.

További tájékoztatásért a MAPLÉSZ ügyvivőihez fordulhat:
Kiss Kálmán (HUNALPA) – 20/344-2840
Hortobágyi Ferenc (RMFSZ) – 20/537-7771
Csorba Attila (LESZ) – 20/973-6290
Gyöngy
Olvasta: 1 | Válasz | 2012. február 03. 21:39 | Sorszám: 120
Nekiugrottam. Hüjje a búk!
onodij
Olvasta: 1 | Válasz | 2012. február 03. 21:33 | Sorszám: 119
Fb-re visszatettem - uccu neki !
Gyöngy
Olvasta: 1 | Válasz | 2012. február 03. 21:32 | Sorszám: 118
Nem szívesen kísérletezem vele, mert ugyanaz történhet velem, mint a búkon .
onodij
Olvasta: 1 | Válasz | 2012. február 03. 21:13 | Sorszám: 117
Mi legyen az Új Cég neve ? H.AIR ? HuLÉV ? Turul ? - na elő az ötletekkel !
onodij
Olvasta: 1 | Válasz | 2012. február 03. 21:08 | Sorszám: 116
hm
onodij
Olvasta: 1 | Válasz | 2012. február 03. 21:07 | Sorszám: 115
Na de tényleg összeesküvés-elmélet ? - neeeem ! Nem véletlen hogy az izraeli beszállítók ki nem fizetése indította el a lavinát ...
onodij
Olvasta: 1 | Válasz | 2012. február 03. 20:08 | Sorszám: 114
Kedves prof.om ! nem vagy demagóg - mi ez az öncenzura ? Elveszed Lendvai Ildikó kenyerét ?!
john batky
Olvasta: 1 | Válasz | 2012. február 03. 19:56 | Sorszám: 113
(Valószínűleg azonnal házi őrizetbe kellene tenni a Malév egész vezérkarát, a felügyelőbizottsággal együtt... Ezért kaptak súlyos fizetéseket éveken át? Tudom, hogy demagóg vagyok, de ezúttal joggal.)
onodij
Olvasta: 1 | Válasz | 2012. február 03. 19:39 | Sorszám: 112
http://www.facebook.com/malev.hu - remélem azért lesz viszgálat ki(k) és mióta rágják a malév máját... és mennyiért is/hó + egyebek ?!
onodij
Olvasta: 1 | Válasz | 2012. február 03. 17:05 | Sorszám: 111
http://mno.hu/hirtv/miert-ment-csodbe-a-malev-1048513
onodij
Olvasta: 1 | Válasz | 2012. február 03. 17:02 | Sorszám: 110
Igazad van - most is egyszerre kezdték követelni a járandóságaikat... szervezetten !
Gyöngy
Olvasta: 1 | Válasz | 2012. február 03. 16:49 | Sorszám: 109
Miért ne lenne pofájuk? Hát nem szolidárisak egymással?
onodij
Olvasta: 1 | Válasz | 2012. február 03. 16:46 | Sorszám: 108
Mindig mondtam hogy a BKV-t (és MÁV-ot is) be kéne buktatni - szétrebbennének az elvtársak... ! Mint a qrváknál : van pénz - van szerelem, nincs pénz - nincs szerelem ! de még betyárbecsület sincs ! És még van pofályuk a szolidaritás jelszóval felvonulni, provokátorok !
orosz_hussalata
Olvasta: 1 | Válasz | 2012. február 03. 15:40 | Sorszám: 107
"ez újabb rozsdás szög a MALÉV koporsójába"
Ahogy a viccbéli alkoholista mondja: mit bánom én, ha a koporsóm úgy néz ki, mint egy sündisznó.
john batky
Olvasta: 1 | Válasz | 2012. február 03. 14:41 | Sorszám: 106
Így búcsúzott az utolsó Maláv-gép pilótája
* Index
2012. február 3., péntek 13:31

A Malév mai 745-ös Helsinki járatának kapitánya így búcsúzott a légiirányítóktól:

745: Az utolsó Malév járat személyzete nevében köszönjük a szép, több évtizedes együttműködést. Szervusztok.
Légiirányító: Mi is köszönjük és jó pihenést, remélem hogy találkozunk.
745: Reméljük, valami más név alatt.

http://index.hu/belfold/2012/02/03/az_utolso_malav-gep_bucsuzik_a_toronytol/
Gyöngy
Olvasta: 1 | Válasz | 2012. február 03. 14:24 | Sorszám: 105
A HírTV felkészül rá, hogy közvetítse, amint a lízingelt gépek libasorban felszállnak Írország felé, a pilóták azonban megtagadták a gépek vezetését. Igazuk van. (Csakhát, gondolom, anyagilag ez újabb rozsdás szög a MALÉV koporsójába.)
Gyöngy
Olvasta: 1 | Válasz | 2012. február 03. 14:22 | Sorszám: 104
... hogy én mi mindenből maradtam ki ... méghogy daloló fogyasztóvédelem!
Tovább ...
Jelmagyarázat    Van új hozzászólás
   Ezeket a hozzászólásokat már láttad
... Hibabejelentés | | | Gondola ...