Téma: Vectrix |
|
Walaki |
|
Idézet: Másfél év múlva érkezik a Tesla igazi népautója Origo2018.04.12. 18:19
A 2019 végén gyártásba kerülő Y szabadidő-autó lehet a márka legnépszerűbb modellje.
http://www.origo.hu/auto/20180412-tesla-model-y-bemutato.html
Én vagyoka "nép", de attól tartok nagyon kell még 'hajtanom' h vegyek majd egy ijjjet Perpillanatmost semmiféle autóm sincs, sajnos ....
|
|
Walaki |
|
A lakásom közelében parkol egy "brutális" Tesla S. Mindig nagyon megbámulom az esti sétáim alkalmával. ....
|
|
Walaki |
|
Azt is ki kell lőni az űrbe! Cost-effective megoldás, ugye? :-)
|
|
R.András |
|
Ma a Tesla autó gyök 2-vel araszolt az óbudai dugóban, ezért motorral elhúztam mellette a csíkon, de azért mutattam neki egy -ot ...
|
|
gajo |
|
Lassan eléri a negyedik kozmikus sebességet, a sok szemét meg itt marad az unokáink nyakán! |
|
gajo |
|
Idézet: A vállalat első terméke a Tesla Roadster volt, ami 2008-ban került sorozatgyártásba.
|
|
gajo |
|
Az bizony, futtatják dögivel... |
|
|
|
|
gajo |
|
Kérem a rendszámot! Elvtársam ez tűrhetetlen! Haladéktalanul intézkedem... |
|
R.András |
|
Valami leírhatatlanul gyönyörű színű Tesla-autó várakozott ma a mi Mucsánk lámpájánál. Ha mégis megpróbálnám leírni, akkor a bronz-grafitpala névvel próbálkoznék ...
|
|
R.András |
|
Ma, Óbudán, a piros lámpánál egymás mellett várakoztunk egy Tesla-autóval ... ... De neki jobb volt a gyorsulása ... |
|
|
|
Felkesz Deneverr |
|
eccer én is vettem egy fekete nadrágot, ami sötétzöld volt ....
|
|
|
R.András |
|
Erre azt mondtam volna, hogy fekete ... De lehet, hogy sötétkék a pontos neve ... |
|
mackó |
|
És a mellékutcákba még csak be sem néztél ... Nálunk is szaladgál egy, legalábbis egyről tudok. Lehet egy autóról beszélünk? (Sötétkék) |
|
R.András |
|
Tegnap már a mi Mucsánk főutcáján is föltűnt 1 Tesla-autó ! |
|
Felkesz Deneverr |
|
Idézet: Váratlan új szereplő jelent meg az elektromos autók piacán: ezúttal az többek között porszívóiról és kézszárítóiról ismert Dyson jelentette be, hogy elektromos járművet fejleszt. A projektről James Dyson, a vállalat alapítója emailben számolt be a cég munkatársainak, amely szerint az autó akár alig több mint két év múlva napvilágot láthat.
|
|
|
Felkesz Deneverr |
|
Idézet: Akár már öt éven belül is negatívan érintheti a magyar ipart az elektromos autók elterjedése és az automatizálás. Elsősorban a nagy autógyártók beszállítói hálózatának csökkentése és az élő munkaerő mérséklése jelentheti a legnagyobb veszélyt – derül ki az Atradius hitelbiztosító globális piacelemzéséből.
Piacvesztéssel kell számolnia azoknak az autóipari beszállítóknak, amelyek kis kutatás-fejlesztési igényű, hagyományos terméket gyártanak. Az elektromos autókban ugyanis 60 százalékkal kevesebb az alkatrész, mint a régi technológiájú járművekben, ráadásul ezek olyan berendezések, amelyek jelenleg a német márkák technológiai előnyeit adják. Ez a folyamat a magyar autóipart és beszállítói hálózatot is negatívan érintheti.
– Ha eltűnnek a drága automataváltók vagy a differenciálművek, akkor nem lesz szükség a Magyarországon működő német autógyárak köré felépült beszállítói körre sem. Ezért is kockázatos a hazai ipar szerkezeti összetétele, amelyen belül harminc százalék az autóipar aránya, ennek jelentős része pedig erősen függ a német autóipartól – mondta Vanek Balázs, az Atradius országigazgatója.
|
|
|
Felkesz Deneverr |
|
Wifi-t is belegyömöszöltek a kisméretű autóba Origo2017.08.13. 15:02 Átszámítva 1,5 millió forintba kerül a Baojun első elektromos autója, a helyi és állami támogatások levonása után. Kína nyolcadik legnépszerűbb márkája mögött a General Motors, a SAIC és a Wuling áll. Első e-autójuk iránt nagy a tülekedés: 200 darabot gyártottak le, de már 5 ezret rendeltek belőle.
|
|