Téma: Vectrix |
|
pandala |
|
áááá, rengeteg co2-őt bocsát ki egy biciggliző ember! .... na meg, elissza a vizünket is .. :-( |
|
|
|
gajo |
|
Ebben teljesen egyezik a véleményünk! |
|
R.András |
|
Persze, a legzöldebb közlekedés a gyalogszer ! |
|
gajo |
|
Rajtad spóroltak! |
|
gajo |
|
Valahogy nem bízok ezekben az autókban, persze ez lehet az én egyéni butaságom, hibám, esetleg valamiféle "félelem", idegenkedés az újtól,
Azt a "lovat" szeretem amelyik -20 fokban, a hófúvásba rekedve sem hagy cserben. |
|
R.András |
|
Budapest, 2020. január (Ezen az útszakaszon még a benzinesek is ingyen parkolhatnak !) |
|
R.András |
|
Spórol. A gazdagok vannak abban a helyzetben, hogy spórolni tudnak. Anno azon akadtam ki, hogy még a gazdagok sem vettek tőlem Vectrixet ...
|
|
gajo |
|
Idézet: üzemeltetése olcsóbb lesz, mint az előző autója.
Spórol! Majd iszunk egy pohár vizet a pandalizmus nevében! |
|
|
|
|
|
|
|
R.András |
|
Itt a SEAT olcsó városi villanyautója 2019-06-04 ... Az akkumulátor szintén ugyanaz a 36,8 kWh-s lítium-ionos egység, mint a csehek villanyautójában, így a hatótáv is közel ugyanakkora: a SEAT 260 kilométert adott meg a WLTP szerint, azaz mindössze öttel kevesebbet, mint amit a Škoda állít. A töltés 7,2 kW-os AC-n 80%-ig körülbelül 4 órát vesz igénybe, 40 kW-os DC-n pedig durván 60 percet. Az akkumulátor nem foglalt el helyet a csomagtérből, így az változatlanul 251 liter. ... A SEAT ugyanis azt állítja, hogy a villanyos változat ára egy szinten lesz a belsőégésű motoros Mii árával a kulcspiacokon, azaz Franciaországban, Norvégiában, Finnországban, Svédországban, Németországban, az Egyesült Királyságban, Hollandiában, Dániában, Belgiumban, Spanyolországban, Ausztriában, Svájcban, és Olaszországban. A briteknél a hagyományos verzió 11 905 fonttól, azaz közel 4,4 millió forinttól indul. ... https://villanyautosok.hu/2019/06/04/itt-a-seat-olcso-varosi-villanyautoja/ |
|
|
gajo |
|
Öregem! Dől a lé! Teljesülnek a tervszámok! |
|
|
R.András |
|
Tavaly újként 157.906 személygépkocsit és 26.203 kis-haszongépjárművet értékesítettek Magyarországon, ami 16 illetve 15%-os növekedés 2018-hoz képest. A használt autó import növekedése megállt, de még így is 156.475 személyautót (-2%) és 16.389 kis-haszongépjárművet (+4%) importáltak külföldről használtként. Így személyautóból 314.381, kis-haszongépjárműből pedig 42.592 került forgalomba 2019 során.
Ahogy az a napokban megjelent hírekben is látható volt, a tisztán elektromos és a plugin hibrid személyautók terén még van hova fejlődni, de a bővülés már így is látványos. Tavaly több mint tízszer annyi tisztán elektromos autót adtak el újként, mint 2016-ban, és a tisztán elektromos autók, valószínűleg az állami támogatásnak is köszönhetően, jóval népszerűbbek a plugin hibrid modelleknél. Tavaly összesen 7161 zöld rendszámos aztó került forgalomba, amivel a teljes állomány mérete 16.721-re nőtt. ... www.facebook.com/Villanyautosok/posts/3066555413355182?__xts__%5B0%5D=68.ARAd ... |
|
|
|
pandala |
|
Ja, nem. Kőszálra fexenek előbb.... Kószálás után ....
|
|
pandala |
|
Lovak? Minek hiszed őket, kecskéknek? Amik elisszák az emberek elől a vizünket?? |
|