Téma: Tanárok - tüntetés |
|
tiszavirág |
|
Van ott idő egyáltalán a nebulókkal is foglalkozni?
Vagy csak tüntiznek, elbocsájtanak, kockás inget vásárolnak és hasonlók?
|
|
|
|
|
mpd |
|
Na ez a Tényi még nagy koponya lehet. |
|
mamácska |
|
Tényi István V. kerületi Fidesz tag, aki Magyarország fő fel- és bejelentőjeként híresült el, lázadás bűntettének előkészülete miatt jelentette fel Pukli Istvánt, a Teleki Blanka Gimnázium igazgatóját - számolt be az esetről az atv.hu.
Mint írják, a Fővárosi Főügyészség arról értesítette Tényit, hogy a feljelentés elbírálását átteszik a Központi Nyomozó Főügyészséghez, mivel az az ügy az ő hatáskörükbe tartozik. Tényi István feljelentésében azt sérelmezte, hogy a Teleki Blanka Gimnázium igazgatója, Pukli István március 15-én tartott beszédében azt követelte, hogy Áder János es Orbán Viktor az állam nevében kérjen bocsánatot az elmúlt hat évben megfélemlített és megalázott emberektől. Ellenkező esetben Pukli március 30-ára egyórás országos munkabeszüntetésre szólította fel a tanárokat és az őket támogató állampolgárokat, továbbá kilátásba helyezte, hogy az egyórás munkabeszüntetést további két- majd háromórás munkabeszüntetés követheti, ha az államfő és a miniszterelnök nem tesz eleget a követeléseinek. Infinety network Tényi szerint az iskolaigazgató Magyarország államfőjét és kormányfőjét az Alaptörvényben meghatározott jogkörében kívánja akadályozni, illetve fenyegetéssel valamilyen intézkedés megtételére kényszeríti. Álláspontja szerint a munkabeszüntetések az egész ország életét kívánják megbénítani, és az ezzel való fenyegetés megvalósítja a lázadás előkészületének bűntettét - olvasható az atv.hu-n.
A Büntető Törvénykönyvről szóló 2012. C. törvény 256. § első bekezdése szerint aki olyan tömegzavargásban vesz részt, amelynek közvetlen célja, hogy a) az Országgyűlést, b) a köztársasági elnököt, c) a Kúriát vagy d) a Kormányt az Alaptörvényben meghatározott jogköre gyakorlásában erőszakkal vagy ezzel fenyegetve akadályozza, vagy intézkedésre kényszerítse, bűntett miatt két évtől nyolc évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő. A második és harmadik szakasz kimondja, hogy aki az első bekezdésben meghatározott tömegzavargást szervez vagy vezet, öt évtől tizenöt évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő. Aki lázadásra irányuló előkészületet követ el, egy évtől öt évig terjedő szabadságvesztéssel büntetendő. |
|
fokos |
|
Ja és a kedves szülők költsék minden vagyonukat arra, hogy a KHP-t felvegyék valami felsőoktatási intézménybe és csak akkor derüljön ki számukra, hogy érettségi nélkül nem megy, mikor már egy fityingjük se maradt. Aztán mehetnek kekk faszkodni a munkanélküli hivatalba. |
|
fokos |
|
A KHP nem megtagadta a dolgozatírást, hanem fogalma sincs, mi az. Bukjon szarásig, soha ne juthasson el az érettségihez, de még a közelébe se.
|
|
mpd |
|
Ejha! A kisvasút mintájára: ha támadják, még rontunk rajta!
Idézet: Hivatalosan még nem tudni, mi jöhet a Klik helyére, de a lap úgy tudja, hogy működésében decentralizált, de még szélesebb hatáskörű szervezet jöhet majd, amit Palkovics László formálhat meg.
Ebbe pedig az általános és középiskolák mellett már az egyetemeket is betagoznák. Palkovics ugyanis szeretné, ha minden oktatási fenntartói feladat egyetlen kézbe összpontosulna. Mindez viszont a kancellári rendszert nem érintené, a gazdasági irányítása a felsőoktatási intéményeknek változatlan maradna.
A lap a vs.hu, nemtom, mennyire szekértoló. |
|
|
|
mpd |
|
Üdvözli a kormány döntését a Klebelsberg Intézményfenntartó Központ (Klik) megszüntetéséről a Magyar Önkormányzatok Szövetsége, és a hatékony közoktatás megteremtése érdekében érdemi konzultációt vár az oktatás ügyében – közölte a szervezet az MTI-vel
Gémesi György, a szövetség elnöke és Wittinghoff Tamás, a polgármesteri tagozat elnöke a közleményben azt írta: a közoktatás „államosítása” előtt számos alkalommal felhívták a kormány figyelmét a folyamat előkészítetlenségére és veszélyeire. Egyúttal sajnálattal állapították meg, hogy a szövetség véleményét, állásfoglalásait és konkrét javaslatait figyelmen kívül hagyva született meg a döntés az állam intézményfenntartó szerepét betöltő szervezet létrehozásáról, és mára beigazolódtak korábban jelzett aggodalmaik.
Jelezték, a szövetség üdvözli a kormány döntését a Klik megszűnésével kapcsolatban, mert ezzel a kormány – mint írták – „belátta, hogy a közoktatás állami irányítására, fenntartására létrehozott mamutszervezet képtelen megvalósítani a jövő generációjának versenyképes oktatásával kapcsolatos kormányzati törekvéseket”. |
|
glens |
|
Érdemes egy ilyen szenzációhajhász bulvárhírre ennyi szót vesztegetni?
Visszatére erre a tanárok-tüntetés-oktatásügy problémára: akkor lesz változás az oktatásban, ha valóban jó tanárok fogják tanítani a gyerekeket. Addig, amíg ezt nem lehet elérni, semmi sem fog változni, lehet itt Klikk, vagy akármi egyéb szerv. Hogy ezt hogyan lehet elérni, nem tudom. Meg kellene őket becsülni, hogy rang pedagógusnak lenni, de ez elég nehéz.
Már az én ifjúkoromban is az ment a tanárképző főiskolára, akit máshová nem vettek fel (persze, tisztelet a kivételnek, mert voltak - meg vannak - olyanok is, akik hivatástudatból mennek pedagógusnak. |
|
mpd |
|
Téged hogyan érint a (40) számú hozzászólásom? |
|
Late Devonian |
|
2014. január 27., hétfő, 16:51 Utolsó frissítés: 2014. január 27., hétfő, 17:23 Szerző: Zubor Zalán
Általában szeretik a diákok az erkölcstant, igaz, többnyire azért, mert a tanárok nem tartják magukat a kerettantervhez, hanem a gyerekek érdeklődéséhez szabják az órát – derült ki a hvg.hu-nak nyilatkozó pedagógusok beszámolóiból. Mint mondják, a tanárok többnyire teret adnak a közös gondolkodásnak, vitának az órákon, emiatt lehetetlen is az előírt lexikális tudást bebifláztatni. Ebből pedig még lehetnek konfliktusok, amikor elindul az erkölcstanoktatást is ellenőrző szakfelügyelői rendszer.
|
|
|
fokos |
|
A KHP nem megtagadta a dolgozatírást, hanem fogalma sincs, mi az. Bukjon szarásig, soha ne juthasson el az érettségihez, de még a közelébe se.
|
|
fokos |
|
Írjál róla fogalmazást! Tehát a bevezetés-tárgyalás-befejezés (minimum négy mondat) tényleg elvárható lett volna. De ezt már a cikkíró is leírta. Most tényleg! Miért ciki, hogy egy nyilván történelem, vagy magyar, vagy osztályfőnök tanár ilyen dolgozatot akar íratni? |
|
mpd |
|
Olvasgat az ember 19. századi dolgokról. És elcsodálkozik, mert kiderül, hogy 1848-49-ben zavartalanul folyt az élet Mo.-on is. Eleve volt egy csoport az arisztokráciában, akik nem támogatták, nem ellenezték a felkelést, egyszerűen kimaradtak belőle. Legfeljebb megnézték utazás előtt: ma hol is van útlezárás csata miatt? A rebellis magyarok úgy utazgattak keresztül-kasul Európán, a labancokon is keresztül, mintha mi sem történne. |
|
Rendes Kis |
|
Az az igazság, hogy 1848-49 a kortársak közül sem mindenkit érintett meg. Hallottam olyan családi naplóról, amelybe az említett években csak az időjárásra és a termésre vonatkozó bejegyzések íródtak ... |
|
mpd |
|
Idézet: Engem a a cosinus tétel nem érintett meg anno.
És írtatok dolgozatot ilyen címmel:
Mit jelent számomra a cosinus tétel?
|
|
mpd |
|
Emlékeztetőül, ez volt a kérdés:
"mit jelent számodra március 15.?" |
|
mpd |
|
Jó akkor másképpen fogalmazok: a K.H.P. nem rossz dolgozatot írt, hanem kvázi megtagadta a dolgozatírást. Ügye emiatt fegyelmi ügy, nem pedig osztályozható beszámoló.
Ha a dolgozat célja a tanult tantárgyi fogalmak visszaböfögtetése lett volna, akkor ki kellett volna kerülni a szubjektumot, és a címet valahogy így megfogalmazni: Milyen fittyfirittyek kiváltására alkalmas az emberekben a március 15-i hagyomány? |
|
rafiki |
|
Engem a a cosinus tétel nem érintett meg anno.
A dolgozat NEM véleménydolgozat volt, hanem bizonyos tantárgyi fogalmak helyes használatáról kellett volna számot adni. És bizony ez mérhető és osztályozható, még akkor is jó jeggyel, ha a tárgy szerinti vélemény esetleg szöges ellentétben áll a közfelfogással, ha egyébként a tantárgyi fogalmak használata helyes.
Kis hülye picsa (bocs) azt hitte, hogy, ha visszaböfögi azt, amit a szüleitől hall nap, mint nap, akkor az nagyon menő. |
|
Rendes Kis |
|
A tanár ezt a poshadt, deheroizált világot osztályozta le, amiben tocsogunk. |
|
|