Téma: Tanárok - tüntetés |
|
fokos |
|
A KHP nem megtagadta a dolgozatírást, hanem fogalma sincs, mi az. Bukjon szarásig, soha ne juthasson el az érettségihez, de még a közelébe se.
|
|
mpd |
|
Ejha! A kisvasút mintájára: ha támadják, még rontunk rajta!
Idézet: Hivatalosan még nem tudni, mi jöhet a Klik helyére, de a lap úgy tudja, hogy működésében decentralizált, de még szélesebb hatáskörű szervezet jöhet majd, amit Palkovics László formálhat meg.
Ebbe pedig az általános és középiskolák mellett már az egyetemeket is betagoznák. Palkovics ugyanis szeretné, ha minden oktatási fenntartói feladat egyetlen kézbe összpontosulna. Mindez viszont a kancellári rendszert nem érintené, a gazdasági irányítása a felsőoktatási intéményeknek változatlan maradna.
A lap a vs.hu, nemtom, mennyire szekértoló. |
|
|
|
mpd |
|
Üdvözli a kormány döntését a Klebelsberg Intézményfenntartó Központ (Klik) megszüntetéséről a Magyar Önkormányzatok Szövetsége, és a hatékony közoktatás megteremtése érdekében érdemi konzultációt vár az oktatás ügyében – közölte a szervezet az MTI-vel
Gémesi György, a szövetség elnöke és Wittinghoff Tamás, a polgármesteri tagozat elnöke a közleményben azt írta: a közoktatás „államosítása” előtt számos alkalommal felhívták a kormány figyelmét a folyamat előkészítetlenségére és veszélyeire. Egyúttal sajnálattal állapították meg, hogy a szövetség véleményét, állásfoglalásait és konkrét javaslatait figyelmen kívül hagyva született meg a döntés az állam intézményfenntartó szerepét betöltő szervezet létrehozásáról, és mára beigazolódtak korábban jelzett aggodalmaik.
Jelezték, a szövetség üdvözli a kormány döntését a Klik megszűnésével kapcsolatban, mert ezzel a kormány – mint írták – „belátta, hogy a közoktatás állami irányítására, fenntartására létrehozott mamutszervezet képtelen megvalósítani a jövő generációjának versenyképes oktatásával kapcsolatos kormányzati törekvéseket”. |
|
glens |
|
Érdemes egy ilyen szenzációhajhász bulvárhírre ennyi szót vesztegetni?
Visszatére erre a tanárok-tüntetés-oktatásügy problémára: akkor lesz változás az oktatásban, ha valóban jó tanárok fogják tanítani a gyerekeket. Addig, amíg ezt nem lehet elérni, semmi sem fog változni, lehet itt Klikk, vagy akármi egyéb szerv. Hogy ezt hogyan lehet elérni, nem tudom. Meg kellene őket becsülni, hogy rang pedagógusnak lenni, de ez elég nehéz.
Már az én ifjúkoromban is az ment a tanárképző főiskolára, akit máshová nem vettek fel (persze, tisztelet a kivételnek, mert voltak - meg vannak - olyanok is, akik hivatástudatból mennek pedagógusnak. |
|
mpd |
|
Téged hogyan érint a (40) számú hozzászólásom? |
|
Late Devonian |
|
2014. január 27., hétfő, 16:51 Utolsó frissítés: 2014. január 27., hétfő, 17:23 Szerző: Zubor Zalán
Általában szeretik a diákok az erkölcstant, igaz, többnyire azért, mert a tanárok nem tartják magukat a kerettantervhez, hanem a gyerekek érdeklődéséhez szabják az órát – derült ki a hvg.hu-nak nyilatkozó pedagógusok beszámolóiból. Mint mondják, a tanárok többnyire teret adnak a közös gondolkodásnak, vitának az órákon, emiatt lehetetlen is az előírt lexikális tudást bebifláztatni. Ebből pedig még lehetnek konfliktusok, amikor elindul az erkölcstanoktatást is ellenőrző szakfelügyelői rendszer.
|
|
|
fokos |
|
A KHP nem megtagadta a dolgozatírást, hanem fogalma sincs, mi az. Bukjon szarásig, soha ne juthasson el az érettségihez, de még a közelébe se.
|
|
fokos |
|
Írjál róla fogalmazást! Tehát a bevezetés-tárgyalás-befejezés (minimum négy mondat) tényleg elvárható lett volna. De ezt már a cikkíró is leírta. Most tényleg! Miért ciki, hogy egy nyilván történelem, vagy magyar, vagy osztályfőnök tanár ilyen dolgozatot akar íratni? |
|
mpd |
|
Olvasgat az ember 19. századi dolgokról. És elcsodálkozik, mert kiderül, hogy 1848-49-ben zavartalanul folyt az élet Mo.-on is. Eleve volt egy csoport az arisztokráciában, akik nem támogatták, nem ellenezték a felkelést, egyszerűen kimaradtak belőle. Legfeljebb megnézték utazás előtt: ma hol is van útlezárás csata miatt? A rebellis magyarok úgy utazgattak keresztül-kasul Európán, a labancokon is keresztül, mintha mi sem történne. |
|
Rendes Kis |
|
Az az igazság, hogy 1848-49 a kortársak közül sem mindenkit érintett meg. Hallottam olyan családi naplóról, amelybe az említett években csak az időjárásra és a termésre vonatkozó bejegyzések íródtak ... |
|
mpd |
|
Idézet: Engem a a cosinus tétel nem érintett meg anno.
És írtatok dolgozatot ilyen címmel:
Mit jelent számomra a cosinus tétel?
|
|
mpd |
|
Emlékeztetőül, ez volt a kérdés:
"mit jelent számodra március 15.?" |
|
mpd |
|
Jó akkor másképpen fogalmazok: a K.H.P. nem rossz dolgozatot írt, hanem kvázi megtagadta a dolgozatírást. Ügye emiatt fegyelmi ügy, nem pedig osztályozható beszámoló.
Ha a dolgozat célja a tanult tantárgyi fogalmak visszaböfögtetése lett volna, akkor ki kellett volna kerülni a szubjektumot, és a címet valahogy így megfogalmazni: Milyen fittyfirittyek kiváltására alkalmas az emberekben a március 15-i hagyomány? |
|
rafiki |
|
Engem a a cosinus tétel nem érintett meg anno.
A dolgozat NEM véleménydolgozat volt, hanem bizonyos tantárgyi fogalmak helyes használatáról kellett volna számot adni. És bizony ez mérhető és osztályozható, még akkor is jó jeggyel, ha a tárgy szerinti vélemény esetleg szöges ellentétben áll a közfelfogással, ha egyébként a tantárgyi fogalmak használata helyes.
Kis hülye picsa (bocs) azt hitte, hogy, ha visszaböfögi azt, amit a szüleitől hall nap, mint nap, akkor az nagyon menő. |
|
Rendes Kis |
|
A tanár ezt a poshadt, deheroizált világot osztályozta le, amiben tocsogunk. |
|
mpd |
|
Vigyázzunk azért, 1848 megítélése már a kortársak közt sem volt egyértelmű. Gondolj csak Széchenyire. |
|
mpd |
|
Komoly? Nem látod az idióta tanárt? Hogy a francba lehet ilyen dolgozatot íratni? És méghogyanabb lehet ezt osztályozni? Az kap ötöst, aki jó sok sablont belesűrít hazaszeretetről, márciusi ifjakról, együtt dobbanó szívekről, áldozatról stb.? Ez a kis nyavalyás meg leírta amit otthon hallott az idióta szüleitől. Még ez se baj, ez állítólag egy szabad ország. De semmiképp sem szabadott volna jegyet adni erre a dolgozatra. Őt nem érintette meg az ünnep, hát akkor részéről tárgytalan a dolgozat. Feleltetem szóban oszt jónapot. |
|
Late Devonian |
|
Leosztályozta a dolgozatot!! :--D Ki kap kettest?... Ki kap... Ki kap 5-öst?? - Az, aki ccccsontot hoz a kutyámnak! ...
|
|
fokos |
|
Az idióta tanárt nem látom benne, a többit igen. Viszont látom benne a liberálovcs "értelmiség" ébredésének első jeleit.
|
|
|
glens |
|
De, fordítsunk a dolgon: mi van, ha Te tévedsz? Teljesen ki van ez zárva? Nem, dehogyis, nincs. Csakhát idáig még nem fordult elő. |
|
mpd |
|
Na ja. Vagy Te hiszed azt, hogy én azt hiszem. Persze, lehet, hogy én hiszem csak, hogy te azt hiszed, hogy én azt hiszem.
De, fordítsunk a dolgon: mi van, ha Te tévedsz? Teljesen ki van ez zárva? |
|
|