Téma: MÁV |
|
onodij |
|
Van más ötleted hogyan lehetne az elvtársaktól megszabadulni ? |
|
Gyöngy |
|
Azért ezt a BKV-t meg kéne ám gondolni! Ha egyik percről a másikra nincs Budapestnek közlekedése, az, a taxis blokádkor megtapasztaltuk, elég csúf következményekkel jár, és azonnal. Senkit nem érdekel, hogy az elvtársak mihez kezdenek ezt követően.
|
|
onodij |
|
Dőljön be mint a MALÉV (és a BKV is) - szétrebbennének az elvtársat ha nincs pénzcsap ! ... mi meg majd megoldjuk a közlekedést ha már a Főváros meg a Kormány nem tudja/meri/akarja ! csak hagyjanak már békén minket - élni ! Hülye hisztis ballibbolsi banda - biztosan összejátszanak a háttérben és a mostani Kormánnyal vitetik el a balhét ! ne engedjük ! |
|
huszárló |
|
Budai Gyula helyében azt is meg kéne nézegetni, hogy a vasúti pályák gyomirtási munkáit milyen cég(ek) nyerték meg az utóbbi 17-18 esztendőben? Úgy 1994 óta, én azt gondolom, hogy ezen is jól lehetett kaszálni.Rövid lenne a lista, alig pár betűnyire saccolom. Mondjuk, mint az, hogy g and g. |
|
|
iszalag |
|
Montázs + Hónig Péter és Mándoki Zoltán _ a mfor montázsa, téves, Hónig helyett Mándokit, Kóka helyett Kukelyt tették be, talán nem véletlenül
Felső sor = Andrási Miklós, Hónig Péter (helyett Mándoky Zoltán képe) Alsó sor = Gaál Gyula, Kóka János (képe helyett Kukely Márton), Heinczinger István És
|
|
|
|
|
|
iszalag |
|
a MÁV Cargo megvásárlója egy sor cég többségi tulajdonrészét is megszerezte. Ezek a cégek: -a Mávtranssped Kft., fuvarozó operátor, -a MÁV Tiszavas Kft. járműjavító üzem, amely vagongyártást is folytat, -a Kombiterminál Kft., amely ma is a kelet– nyugati kombinált árufuvarozás fordítókorongjaként üzemel, - a MÁV Raktár Kft., -a Logisztár Kft., -a Kombiwest Kft., -a Transfer-R Kft., a kombinált fuvarozáshoz kapcsolódó szolgáltatást végez, - Bilk-Log Rt., amelyek a kombinált fuvarozáshoz kapcsolódó szolgáltatást végez, - az aradi Konténer Terminál Kürtös résztulajdona.
A Rail Cargo Ausztria a tulajdonba vétel után átrendezte a cégeket. A BILK Kombiterminál Zrt., a MÁV Kombiterminál Kft., – új neve: Rail Service Hungaria Kft. –, a Mávtranssped Kft., illetve a MÁV Tiszavas Kft. alkotják az új portfóliót. |
|
|
|
|
iszalag |
|
2012. január 07., szombat 06:34 Már nem törekszik a magyar állam arra, hogy tulajdont szerezzen az osztrákok kezében lévő egykori MÁV Cargóban. Ehelyett nagyobb feladat várhat a magyar–osztrák érdekeltségű GYSEV Cargóra – tudta meg a Magyar Nemzet iparági forrásból. |
|
|
iszalag |
|
6 év, 4 vezér, brutális veszteségek - lett volna!!
Majd most! |
|
|
iszalag |
|
A helyes cím: 6 év, 4 vezér, brutális veszteségek - lett volna!! |
|
iszalag |
|
A Fidesz nem cserélgette a vezetőket! S, ha nem jön a sáskajárás..még most is szakember, Kukely Márton lenne az élen!
"Az elmúlt évtizedet tekintve a sort Kukely Márton, a később a Magyar Magánvasút Rt.-t többedmagával megalapító szakember nyitotta meg, aki 1999-ben, azaz a Fidesz hatalomra jutását követő évben került a MÁV vezérigazgatói székébe."
|
|
iszalag |
|
MÁV Informartika Menedzsment http://www.mavinformatika.hu/mavinformatika/vezetoseg.php
A társaság felső vezetői mind az ICT technológiai terület irányításában, mind pedig a vasúti iparágban tapasztalatokkal rendelkező szakemberek. Valamennyiüknek nagyvállalati, az értékesítési terület vezetőinek nemzetközi gyakorlata is van.
Hosszú Sándor vezérigazgató
Csapó Sándor tanácsadási és alkalmazásfejlesztési divízió igazgató
Mándi Iván kabinetigazgató
Németh Edit gazdálkodási igazgató
Szondy György értékesítési igazgató
Tóth Attila regionális igazgató
Törvényi megfelelés
|
|
iszalag |
|
MÁV: tíz év, öt vezér, brutális veszteségek 2009. július 6. hétfő 09:16:55
Andrási Miklós, Gaál Gyula, Heinczinger István, Hónig Péter, Kóka János, MÁV Zrt.
Múlt héten tíz éven belül az ötödik vezért nevezte ki a MÁV élére a közlekedési miniszter. A vezetők általában a politikai erőviszonyok változásával párhuzamosan váltották egymást a vasúttársaság élén - egytől egyig hangzatos reformtervekkel vágtak neki munkájuknak, ennek ellenére a cég masszívan veszteséges maradt. A most Andrási Miklós és Heinczinger István által megvalósítandó közös vezérlésre már volt példa 2005-ben – akkor a Gaál Gyula-Mándoki Zoltán páros alig nyolc hónapot húzott ki együtt. Mfor.hu háttér.
http://www.mfor.hu/cikkek/MAV__tiz_ev__ot_vezer__brutalis_vesztesegek.html |
|
|
|