Téma: Mit mondanánk, mit tennénk a Fidesz politikusai helyében (csak erős idegzetűeknek !) |
|
orosz_hussalata |
|
Ennyiért mennyi valódi munkát kell végeznie? Én 10 óra/hó alatt tippelek. |
|
mpd |
|
Nagyon támogatom!!!! Összenő, ami összetartozik. |
|
orosz_hussalata |
|
Mit szóltok, hogy Lázár annyira elégedett Zoltai tanácsadói "munkájával", hogy meghosszabbítja megbízatását havi 1.000.000Ft juttatás mellett? |
|
Rendes Kis |
|
Az usákok elfelejtkeztek az "oszd meg és uralkodj"-ról ? ... Egységbe kovácsolják Kelet-Európát ? |
|
|
tiszavirág |
|
Ami a tüntiket illeti, szerintem hagyni kell őket, saját maguk paródiája, nevenincs selypítő senkik, akik még egy lyukas garast sem tettek le az ország asztalára kiállnak és ítélkeznek azok felett, akik már 25 éve ott vannak a frontvonalban....Szánalmas.
Mind akkor bújtak elő, amikor a távközlési adó miatt egy csomóan kimentek az utcára és lökést kaptak ettől a vigyorgó jenki Badfriendtől. Amióta nincs távközlési adó, azóta jóval kevesebben vannak a tüntis szabad-madarak.
A visegrádi négyek szoros és aktív munkájára mindig nagy szükség van. |
|
|
mediator |
|
Ez tényleg örvendetes, de azért a jelenlegi ingatag közhangulatot is meg kellene nyugtatni valahogy és a külső támadásokat is értelmezni kellene egy határozottabb álláspont közlésével.
Ami a belpolitikai eseményeket illeti, a kormány leszögezhetné: elvárja a tüntetőktől, hogy a követeléseiket világosan, pontokba szedve, szakmailag részletesen megindokolva terjesszék elő - mert az "orbántakaroggy" csak az anarchiához előmozdításához elegendő. Aztán, ha megszületnek ilyen petíciók, akkor azokról lehet tárgyalni, azokról,lehet tudósítani, és a tárgyalások konklúzióit közzé lehet tenni - megfelelő szakmai indokolás kíséretében. Tehát mederbe kellene terelni a tüntetők és a kormány közötti kommunikációt.
Ami a külpolitikai kommunikációt illeti, a kormány lehetne határozottabb is: a kormány közölhetné, hogy sem az USA, sem az EU ne éljen vissza az erőfölényével az egyes közép-kelet európai államokkal szemben. Magyarország, mint vétójoggal rendelkező EU tagállam élni fog ezzel az eszközzel, ha az erőfölénnyel visszaélők erre rákényszerítik. (Egyébként e tekintetben pedig még jobban erősíteni kellene a visegrádi együttműködést és egy közös proklamációt ki kellene adni az EU-val és az USÁ-val szemben.)
|
|
tiszavirág |
|
Hallgassátok meg ezt, jobb lesz a hangulatotok: http://www.utolag.com/Analizis1215.htm
Nem kell annyit foglalkozni csip-csup ügyekkel. A politikai adok-kapokban csak marhaságokról van szó, szekértáborok viaskodnak egymással napestig. A lényeg a linkben van.
|
|
Cirus |
|
Megint egy roppant fontos és halaszthatatlan intézkedés, bravó. |
|
orosz_hussalata |
|
Hát megszavazták a vasárnapi bezárást. Mindez főleg azért, hogy semjénzsóti megmutassa létezik. |
|
|
orosz_hussalata |
|
Egész Veszprém megyében az az 5km autópálya van. Nem logikus mereven a megye határokhoz kötni . |
|
mackó |
|
Nem akarok kötözködni, de arra az 5 kilométerre nehogy ne járjon már jól ha mellette a 7-es főúton gurul egy kicsikét. Ha már használja a sztrádát, gondolom nem a telkét akarja a páciens megkerülni. Határozottan nem értelek. |
|
keresztkem |
|
Azt lehet mondani, hogy a 2014.okt.12-i helyhatóssági választások óta a magyar belpolitikai életben tkp. NEM TÖRTÉNT SEMMI! Történt viszont a POLITIKÁN KIVÜL--és külföldi támogatással--egy elég jelentős mértékű KOMMUNIKÁCIÓS ERŐLKÖDÉSSOR, MÉDIAHAJCIHŐ vagy mifene, melyet az abban érdekeltek igyekeznek VALAMINEK beállítani-bemagyarázni.Nem sok sikerrel megy ez a "jelentőségteljesítés" a link és üres semmitmondásnak és a szarpaszirozásnak "politikai valamivé" TUPIROZÁSA.Nem állitom azt, hogy mindez veszélytelen a Fidesz-KDNP-re nézvést, de ami eddig effektive van, a baloldal utcaordibálásos szarkeverésébe', az szerencsére most még--minden negativ körülmény ellenére--nem egyéb, mint köménymaggal meghintett borsos párolt lófasz. |
|
panda |
|
Vívmányokra igenis szükség van. Dolgozó népünket segítik a boldogulás úútján. És, azzal mérhető a politikusok teljesítménye. A munka frontján. :-))
|
|
Rendes Kis |
|
Rosszindulatú gyanúsítgatásodat visszautasítom. Nem vagyok híve a kormányzati (sem bármi másfajta) rongyrázásnak. |
|
keresztkem |
|
Kell látni egy nagyon fontos dolgot! Azt tudniillik, hogy egy választássort követően A GYŐZTESEK--lettlégyenek azok bárkik bármikor is--MINDÉG AZ "ADÓFIZETŐK PÉNZÉBŐL" CSINÁLJÁK A KÖLTSÉGVETÉSEN KÖRÖSZTÜL AZT ÉS CSAK AZT(!), AMIT ŐK--ŐK ÉS CSAKIS ŐK, S NEM PEDIG AZOK, AKIKET A VÁLASZTÁSON "MEGVERTEK"(!)-- JÓNAK LÁTNAK.MAGYARÁN: AZ ELTERVEZETT PROGRAMJUKKAT! Ez a demokratikus-parlamentáris társadalmi berendezkedés lényege! Tehát! A kormányon az ellenzék mindég csak a saját a kormányerők programját kérheti számon "menetközben" ÉS SOHA NEM AZ ELLENZÉKI PROGRAMOT! Az ellenzéknek persze módja van a politikai "csűrések-csavarások" eszközeivel MEGKISÉRLNI ANNAK BEMAGYARÁZÁSÁT, hogy: "nocsak, ez a ti igéretetetk a ti programotok ÉS ÉPP EZT NEM VALÓSITJÁTOK MEG" etc...etc...De azért ebből a technikából nem lehet sportot űzni, és sokszor nem is érdemes. Itt van például az a "szleng", hogy "mi balosok a szegények támogatói vagyunk" és ti jobbosok meg a gazdagokéi.Ez 'megy egy ideig, de azután nem.Mert ha IGY lett volna, s pont nem ennek az elvnek az ellenkezőjeként, akkor mi a csudát csináltak ők 2002 és 2010 között ennek az elvnek a jegyében, ha úgy eladósodott az ország is meg a polgárai is egyként? S épp a valásztások--3 db is(!)--igazolta, hogy mindezt a választópolgár is UGYANIGY(!!!) látja, s nem(!) "úgy", ahogyan azt a nagypofájú ballib politikusok bedumálni igyekeznek. |
|
mpd |
|
Én azt emelném ki a történetből, hogy nálunk minden újabb teher vívmányként, az igazságosság jegyében van propagálva. Azaz, még hülyének is néznek mellé. |
|
orosz_hussalata |
|
Az a lényeg, hogy pl. aki a balatonra megy, az pár kilométeres szakaszért plusz egy megyét kell fizessen. Persze lehetne ezt ésszerűen, és nem a megyehatárokhoz kötni. Érdemes pl. megnézni mondjuk egy londoni metró zónákat. Szóval akár normálisan is lehetne az autópálya fizetési rendszert jobbítani, de megint nem sikerült. Pl. miért is nincs 1 napos matrica személygépkocsikra?
RK biztos megszól érte, de azért leíróm, hogy a kormányzati ódira úgy is mi fizetjük a matricát. |
|
|
mpd |
|
Orbánt szándékosan nem fogadták Litvánia vezetői
A litván elnök elhatárolta magát Orbán Viktor három nappal ezelőtti vilniuszi látogatásától. Szóvivője azt mondta, hogy az államfő nem kívánt találkozni a magyar politikussal, ennek megfelelően nem is hívta meg. Hasonlóképpen nyilatkozott a litván kormányfő sajtótitkára is. |
|
mackó |
|
Szerintem tök fölösleges külhoni példákat hozni, ugyanis kezdhetjük az egyelőre ingyenes németországi pályadíjakkal, s ellenpéldaként felhozhatjuk Olaszország méregdrága díjait is. Hogy közelebbre ne mutogassunk, mindjárt a horvát fizetőkapukat is felemlíthetnénk, ahol egyetlen közepes oda-vissza útra kifizethetünk 4 magyarországi megye éves díját. Totális kavalkád van, ennek megfelelően értelmetlen az összehasonlítás. Nyilván sok múlik egy ország lehetőségein, milyen állapotban van a gazdaság, kitől, honnan lehet lenyúlni vagy elengedni összegeket. Messze vagyunk Európától. |
|
mpd |
|
....és Ausztriában pl. 25000 forintért plusz végtelen kilométert mehetsz évente bárhol és bármikor. (ld.117) Plusz persze az alagút-díjak, míg Mo.-on az M6-oson az autópálya-díjban benne foglaltatik vagy négy talajszinti alagút is!!! Ami amúgy is világcsudája, ráadásul plusz beléptidíj nélkül. |
|
mackó |
|
Szerencsés megye. Van, ahol nincs is autópálya, nulla kilométert mehet, igaz fizetnie sem kell. Veszprém megyében aki nem akarja nem használja, nem létkérdés. A nagy szívást Budapest agglomerációja kapta, de szerintem nem olyan forró az a pite.
Ettől függetlenül értelmetlennek tartom ezt a lépést. De nem az ár miatt, hiszen aki eddig használt autópályát, annak ez a konstrukció jóval olcsóbb. Az agglomerációban élők túlnyomó többsége egy éveben még ha nem is vett éves pályamatricát, le minimum 1-2 alkalommal 10 napos, vagy havi matricát vásárolt (legalább 80 %). Így viszont - igaz nem az egész ország területére -, de egy Budapest-Zala megye esetén fele annyit költ, mint éves matricaár, vagy ha kétszer vesz 10 naposat, már megéri. Ha meg össze-vissza járkál, akkor tökmindegy.
Ezzel elsősorban az a bajom, hogy nem folyik be több pénz az államkasszába, mint a jelenlegi helyzetben, a jelenlegi szokásokat figyelembe véve (akkor meg mi értelme?). Lehetségesnek tartom, hogy arra számítanak, hogy 5 ezer forint több autóst arra sarkall, hogy megvegye, hisz nagyobb lehetőséghez jut piti árért. De szerintem ez nem fog bekövetkezni.
Ami még esetleg kompenzálja ill. túlteljesítheti ezt a kiesést, az az E-útdíj. Ugyanis a fuvarozók terhe több útszakaszra fokozódik. lehet, ez a lényeg. |
|
|