00:39:17
 Frissítés
Keresés | Új hozzászólás
 » Isten hozott, kedves Vendég ! Fórumlakók | GY.I.K. | Bejelentkezés | Regisztráció 
 » Közélet (játék felnőtteknek)
Téma: MÁV
... Elejére 1. lap 
iszalag
Olvasta: 1 | Válasz | 2012. február 03. 11:29 | Sorszám: 10
15 milliárd forintos kár érhette a MÁV-ot
http://mno.hu/egyeb/15-milliard-forintos-kar-erhette-a-mav-ot-1048374
iszalag
Olvasta: 1 | Válasz | 2011. május 25. 08:52 | Sorszám: 9
6 év, 4 vezér, brutális veszteségek - lett volna!!

Majd most!
iszalag
Olvasta: 1 | Válasz | 2010. július 08. 18:04 | Sorszám: 8
mennek a levesebe..
iszalag
Olvasta: 1 | Válasz | 2010. február 04. 13:02 | Sorszám: 7
A helyes cím: 6 év, 4 vezér, brutális veszteségek - lett volna!!
iszalag
Olvasta: 1 | Válasz | 2010. február 04. 13:00 | Sorszám: 6
A Fidesz nem cserélgette a vezetőket! S, ha nem jön a sáskajárás..még most is szakember, Kukely Márton lenne az élen!


"Az elmúlt évtizedet tekintve a sort Kukely Márton, a később a Magyar Magánvasút Rt.-t többedmagával megalapító szakember nyitotta meg, aki 1999-ben, azaz a Fidesz hatalomra jutását követő évben került a MÁV vezérigazgatói székébe."
iszalag
Olvasta: 2 | Válasz | 2010. február 04. 12:58 | Sorszám: 5
MÁV Informartika
Menedzsment http://www.mavinformatika.hu/mavinformatika/vezetoseg.php

A társaság felső vezetői mind az ICT technológiai terület irányításában, mind pedig a vasúti iparágban tapasztalatokkal rendelkező szakemberek. Valamennyiüknek nagyvállalati, az értékesítési terület vezetőinek nemzetközi gyakorlata is van.

Hosszú Sándor
vezérigazgató

Csapó Sándor
tanácsadási és alkalmazásfejlesztési divízió igazgató

Mándi Iván
kabinetigazgató

Németh Edit
gazdálkodási igazgató

Szondy György
értékesítési igazgató

Tóth Attila
regionális igazgató

Törvényi megfelelés
iszalag
Olvasta: 2 | Válasz | 2010. február 04. 12:57 | Sorszám: 4
MÁV: tíz év, öt vezér, brutális veszteségek
2009. július 6. hétfő 09:16:55



Andrási Miklós, Gaál Gyula, Heinczinger István, Hónig Péter, Kóka János, MÁV Zrt.

Múlt héten tíz éven belül az ötödik vezért nevezte ki a MÁV élére a közlekedési miniszter. A vezetők általában a politikai erőviszonyok változásával párhuzamosan váltották egymást a vasúttársaság élén - egytől egyig hangzatos reformtervekkel vágtak neki munkájuknak, ennek ellenére a cég masszívan veszteséges maradt. A most Andrási Miklós és Heinczinger István által megvalósítandó közös vezérlésre már volt példa 2005-ben – akkor a Gaál Gyula-Mándoki Zoltán páros alig nyolc hónapot húzott ki együtt. Mfor.hu háttér.

http://www.mfor.hu/cikkek/MAV__tiz_ev__ot_vezer__brutalis_vesztesegek.html
iszalag
Olvasta: 1 | Válasz | 2010. február 04. 12:52 | Sorszám: 3
Tovább ...
Jelmagyarázat    Van új hozzászólás
   Ezeket a hozzászólásokat már láttad
... Hibabejelentés | | | Gondola ...