Téma: kerékpár |
|
|
negyven rabló |
|
A susztermattot ugye egy rendes sakkozó nem veszi be? |
|
|
|
negyven rabló |
|
A videó legelejét kell nézni! Kb 2 másodperc. A többit elvitte a pc! |
|
negyven rabló |
|
Irtózatosat bukott Richie Porte lejtőn lefelé 70 fölötti sebességnél! Dan Martin már nem tudta kikerülni, átment rajta! Mindenesetre túlélte! https://streamable.com/1ufbp Az elmebeteg Pc módszer persze nem engedi meg, hogy a valós esemény is látható legyen. Mindenesetre én láttam élőben és csak azért fohászkodtam, hogy életben maradjon! Lefutott az első kereke az aszfaltról, puha földet talált, blokkolt és a 70 fölötti sebesség szépen átdobta az út túloldalára! Áááá!
|
|
negyven rabló |
|
Látom, hogy sokakat érdekel a kerékpársport, ezért hát érdemesnek látom betenni a tegnapi befutót a Tour de France-on: https://www.youtube.com/watch?v=bEQ7LwXQWC0 Sagant a könyöklés miatt kitiltották a versenyről. Sagan agresszív alkat, mint az összes sprinter, Cavendishről nem is beszélve. (Egy biztos: sprintben nem könyökölünk!)Egy 120-200 km-es versenyen a mezőnyben előfordul konfliktus és lökdösődés is (régebben pumpával való akció is volt, de ma már nincs pumpa. ) Tudni kell, hogy a sprinterek többnyire nem nyernek meg egy 2-3 hetes versenyt, de a pontverseny lehet az övék a néhány futam megnyerése által. Nagyjából ez olyan lenne, mintha Usain Bolt nyerne 10x10000 méteres versenyt. A lényeg az, hogy Sagan agresszív volt, ami azt mutatja, hogy eredendően az! Tényleg bírtam a fazont, mert mindig képes volt az elmebeteg újságírók idióta kérdéseire nem sablon választ adni, de most azt látom, hogy a másik agresszív alakkal történt akciójában ő veszített! Elqrta! |
|
negyven rabló |
|
Hát ez parádás volt! Dumoulin visszanyert mindent! Pénteken elvesztette a rózsaszín trikót Quintanával szemben, tegnap még nőtt a hátránya 53 másodpercre. Erre a mai időfutamon több mint 1 percet vert Quintanára, így megnyerte a Girót! Quintana második, Nibali harmadik. Szép volt! |
|
negyven rabló |
|
Bejött. Hazaértek mind. Pierre Roland nyerte nagy fölénnyel. A pillanatnyi összesített állás: http://www.eredmenyek.com/kerekpar/tour/giro-d-italia/ Az esélyesek 7-8 perc hátránnyal, együtt értek be. A rózsaszín trikó maradt Dumouliné, de csak 31 másodperc előnye van Quintanával szemben. Négy futam van még, mindegyik kemény hegyekkel terhelt. Dumoulin jó (kérdés, hogy a fosása elmúlt-e és ha igen, mennyire viselte meg.), Nibali nagyon jó, de Quintana jobb a hegyen. Én most Quintanára fogadok. |
|
negyven rabló |
|
"Kicsit" helyesbítek: A szökevények biztos hazaérnek, bár már csak szűk 11 perc az előnyük, de csak 42 km van hátra, viszont mindegyiküknek sokkal több az eddigi hátránya mint Dumoulinnek, Nibalinak, Quintanának, akik mind az üldöző mezőnyben vannak, nem számít, ha viszik a szakaszgyőzelmet. A jelenlegi helyzet szerint virtuálisan még mindig Dumoulin vezet, de csak kb. 30 másodperccel Quintana előtt. Tehát, ha azonos idővel jön be vele, akkor a rózsaszín trikó marad nála. Marad a nyílt verseny! Az első 5, 3 percen belül van, szal bármi is lehet! |
|
|
negyven rabló |
|
Hát jól van! Én is így gondolom, de estem már úgy, hogy nem volt nálam a fizika könyvem. |
|
R.András |
|
Ott vannak, lefokozott tudatállapotban. Én figyelmes vagyok, ők figyelmetlenek. Én kiszámítom a röppályájukat és úgy intézem, hogy én akkor érjek oda, amikor ők még/már nincsenek ott. |
|
|
negyven rabló |
|
Idézet: A gyalogos, éppúgy mint az autós: lefokozott tudatállapot ! Nem érdemes velük konfrontálódni.
Ööö... Ha kimegyek az utcára, ölég sok gyalogost és autóst vagyok kénytelen észrevenni. Mit tehetek ellenük? Jó az, ha feljelentem őket a gyalogjárda lépésekkel történő illetéktelen használata miatt? A zautósok meg csak úgy gördülnek az utakon! Még szerencse, hogy van piros lámpa, meg fekvőrendőr, különben mindenkit megölnének! A bringások meg szélvészként suhannak a gyalogosok között potenciális gyilkosként...
Khm... |
|
R.András |
|
A gyalogos, éppúgy mint az autós: lefokozott tudatállapot ! Nem érdemes velük konfrontálódni. Nagy többségük egyszerűen agyilag zokni, de ha nagy nehezen fölfogja, hogy az utamban van, többé-kevésbé serényen próbál helyet adni ... Az aktívan surmó alakokkal pedig nem szennyezem be a saját agyamat, a lehető legnagyobb ívben kikerülöm őket ... Nekem nincs is csengőm. Soha nem is volt rá szükségem. Egyetlen egyszer fordult elő, hogy 2 önfeledten trécselő gyalogos + 2 póráz nélküli kutya kombóval szemben verbális hangjelzéssel kellett elérnem, hogy a gazdik megfékezzék a 2 őrjöngve acsarkodó kutyát ...
|
|
negyven rabló |
|
A budai kerékpárút tényleg élmény! Mostanra már teljesen egyértelmű, hogy hol a gyalogosok és hol a kerékpárosok helye. Ennek ellenére ártatlan tekintetű turisták és határozott arcú, öntudatos helyiek skrupulusok nélkül bolyonganak, vagy határozott léptekkel foglalják el a kerékpárutat. Az utóbbiak sokszor egészen nevetségesen öntudatoskodnak! Pl. Izzadt, pohos proli hasonló nőjével kószál a legalább 4 m széles, egyértelműen kettéválasztott úton a bringasávban. Megyek mögöttük, először féket csattogtatva, majd köhintve (csöngőt csak a legvégső esetben használok, mert az "agresszív", nem elég pc.), végül a "balról!" hangos szóval figyelmeztetve őket. Erre mit mond? "A k anyádat mé' nem takarodsz le az útra?" Most az ilyennek mit lehet mondani? Pont ez az az ember, aki azt sem érti, hogy miért kell a körforgalomból kifelé indexelni! A turistákkal nincs bajom, aranyosan bénák, ahogy mi is külföldön. Én nem látom azt a különbséget, amit írsz. A többségük észreveszi, hogy gáz van és rögtön átmegy a sávjába. |
|
R.András |
|
Persze hogy nem szállunk le. Szépen, a gyalogosok tempójára lelassítva tipródunk mögöttük, amíg maguktól észrevesznek, és arrább vonszolják a Bahamákon hízott vala... pocakjukat. A turisták az egy ilyen állatfajta - de nekik ehhez ott joguk van !
Egyébként, a Duna-part rendkívül alkalmas terep a különféle etnikumok néplelkének tanulmányozására. Az olaszoknak, spanyoloknak, efféle digóknak szemük se rebben, ha szinte fellököd őket. A skandinávok, ha számunkra bőven biztonságosnak tűnő távolságra (3m) kikerülöd őket, akkor is megtorpannak, hátrahőkölnek ...
|
|
negyven rabló |
|
Idézet: ezerrel átszáguldanak, lecsöngetve a riadt szemű külföldi turistákat ...
Naná, hogy csöngetnek, mert szemből is jöhet bringás!
No, ott én sem szoktam leszállni, ahogy szinte senki sem, de azért nem 30-cal megyek át. Egyszer az Árpád hídtól üldöztem egy huszonéves gömbölyű feneket, egyszerűen nem tudtam utolérni, hogy megnézzem elölről is! Igen jó kondiban volt a kisasszony! Na, akkor is lelassítottam ott. Sőt, a Tímár utcánál, a gyalogos felüljárón sem, pedig ott aztán egyértelműen ki van táblázva a "kerékpárút vége". Ott csak az száll le, aki nem tud feltekerni. Egyszer épp felértem, akkor vettem észre, hogy két rendőr kolbászol pont felém. Leugrottam és (persze már láttak)ártatlan pofával toltam a bringát, udvariasan köszöntem nekik. Visszaköszöntek. |
|
R.András |
|
A kép úgy teljes, ha hozzáteszem, hogy a bringások között sem ritka a bunkó. Például, akik a Lánchíd-felhajtó alatti szűk alagútban - ahol a KRESZ szerint csak tolniuk szabadna a bringát ! - ezerrel átszáguldanak, lecsöngetve a riadt szemű külföldi turistákat ... |
|
R.András |
|
Egyre kevésbé értem az autósokat ! Magam is évtizedeken át autóztam ... Utólag visszatekintve: szörnyen ostoba voltam ! Nézem az autókban a löttyedt testtartású, lárvaarcú droidokat. Ébresztő !
|
|
negyven rabló |
|
Egyetértek! Ha a napi kerékpáros-penzumodat a Hortobágyi Vadaspark, a Pusztai állatpark, a Kilenclyukú híd és a Mátai ménes között teljesíted mondjuk munkába menet és onnan jövet, akkor tényleg nem lesz sok bajod a szíveddel, az ereiddel és a hülye rákokkal. Egyébként meg szívod a szívnivalót rendesen! Mondom ezt én, aki azért az évi 1500-2000 km-t le szoktam tekerni rutin szerint legalább a felét itt a székesfőváros közismerten üdítő levegőjében!
(Mongyuk ez a néni tényleg életmentő lehetne a kétségbeejtően pocsék levegő szívása közben!) ) |
|
R.András |
|
Életet menthet, ha biciklivel jár munkába Az autózásnál vagy tömegközlekedésnél még a séta is jobb, de a legkedvezőbb a biciklizés hatása az egészségre egy új tanulmány szerint.
A munkába biciklizés jelentősen csökkentheti a rákos, valamint a szív- és érrendszeri betegségek okozta halálozás kockázatát - állítják a kutatók a British Medical Journal (BMJ) című brit orvosi folyóiratban. ... http://faktor.hu/faktor-a-munkaba-biciklizes-csokkentheti-a-rak-es-a-szivbete ... |
|
R.András |
|
Több száz kilométer kerékpárút épül 2019-ig
(MTI) - Több száz kilométer kerékpárút épül 2019-ig Magyarországon, nemzetközi kerékpárút lesz Dömös és Szentendre között a Szentendrei-szigeten át, új kerékpárutakat alakítanak ki a Dél-Dunántúl és a Dél-Alföld több pontján, az északkeleti országrészben, valamint Győrnél és az Őrségben.
A szerdai Magyar Közlönyben megjelent kormányhatározatok szerint az európai kerékpárút hálózathoz (EuroVelo) kapcsolódó út a Dömös-Visegrád-Kis... ... www.facebook.com/ISzentendre/posts/10155000906362491 |
|
gajo |
|
"csak nem gondolod, hogy azok mind a sajáit képeik? egy frászt azok ..."
Gondolom erre vársz valamiféle konkrét választ?
- a képet az készítette aki feltöltötte - a képet nem az készítette aki feltöltötte, de úgy tesz mintha ő készítette volna - a képet belinkelték... attól még készíthette az aki belinkelte
- az oldal minden képet véd/vagy nem véd?...
|
|
|