18:02:22
 Frissítés
Keresés | Új hozzászólás
 » Isten hozott, kedves Vendég ! Fórumlakók | GY.I.K. | Bejelentkezés | Regisztráció 
 » Életmód
Téma: kerékpár
... Elejére 1. lap 
keresztkem
Olvasta: 2 | Válasz | 2014. június 09. 11:43 | Sorszám: 116
Agárdon a vasúti átjáró előtti kerékpár áthaladtára NEM "SZÓLAL MEG" az az útpályába beépitett érzékelő, amelyik a jelzőlámpa zöldre történő átváltását kellene hogy kapcsolja.
Csak ha jön egy--minimum-személygépkocsi, akkor vált zöldre a fénysorompó.
Ezért a szegény kerékpáros 3 dolgot tehet:
1.)Átmegy a biciklijével a piroson;
2.) Megvár egy személygépkocsit, amelyik véletlenszerűen jön vagy nem jön;
3.) Leszáll a bicajról és áttólja azt az átjárón a gyalogosoknak fönntartott járdán.
Sajátos.
k.k.
katáng
Olvasta: 2 | Válasz | 2014. június 09. 10:12 | Sorszám: 115
A berliniek szemléletét képviselem.
Rendes Kis
Olvasta: 2 | Válasz | 2014. június 09. 09:26 | Sorszám: 114
A magyaroknak önkifejezés a berlinieknek csupán közlekedési eszköz.
A Velofetish című kiállítás megnyitóján voltunk a berlini magyar intézetben.
... http://index.hu/video/2014/03/23/visszuk_a_bicikli_fetist_berlinbe/
mackó
Olvasta: 2 | Válasz | 2014. május 21. 13:58 | Sorszám: 113
Ennek nem kell kitámasztó.
Rendes Kis
Olvasta: 2 | Válasz | 2014. május 21. 13:46 | Sorszám: 112
Újrahasznosítás ...
... https://www.facebook.com/zoldtrend?fref=ts
lámpás
Olvasta: 2 | Válasz | 2014. május 13. 09:35 | Sorszám: 111
Jópofa cipő kerékpárosoknak:

https://www.kickstarter.com/projects/330336128/pikkpack-diy-leather-footwear
panda
Olvasta: 2 | Válasz | 2014. április 25. 17:31 | Sorszám: 110
http://halfbikes.com/
panda
Olvasta: 2 | Válasz | 2014. április 25. 17:29 | Sorszám: 109
!!
http://hu.euronews.com/2014/04/23/felbringa-teljes-elvezet/

Rendes Kis
Olvasta: 2 | Válasz | 2014. január 07. 15:35 | Sorszám: 108
Amsterdamize
... http://amsterdamize.tumblr.com/post/72442729513/beautifully-shot-edited-film- ...
Ilyen lesz Budapest 15,11 év múlva.
... www.facebook.com/CMHungary
Rendes Kis
Olvasta: 2 | Válasz | 2013. december 17. 21:23 | Sorszám: 107

... www.facebook.com/photo.php?fbid=405739926196124&set=a.402873439816106.1073741 ...
... www.facebook.com/altenergia?ref=stream
Rendes Kis
Olvasta: 2 | Válasz | 2013. november 27. 16:37 | Sorszám: 106

... www.facebook.com/photo.php?fbid=10151860956209037&set=a.157890054036.116205.1 ...
Rendes Kis
Olvasta: 2 | Válasz | 2013. november 27. 16:32 | Sorszám: 105

... www.facebook.com/tibor.csokmei
Rendes Kis
Olvasta: 3 | Válasz | 2013. november 26. 08:16 | Sorszám: 104

... www.facebook.com/photo.php?fbid=10151858418504037&set=a.157890054036.116205.1 ...
10 év kellett ahhoz, hogy az első budapesti Critical Mass demonstrációtól eljussunk egy kerékpárosbarát városmaghoz. 2014 nagyon fontos év lesz. Eddig elsősorban mi, bringások - az első fecskék - fűtöttük ezt a folyamatot alulról, de most végre a rendszerszintű beavatkozások kezdetéhez is elérkeztünk. A pontos térképet még várjuk, mert ezen nem látszik hol lesz sáv és hol kerékpáros nyom, de természetesen máris elégedetlenek vagyunk. Miért csak a körútig? És a körút, meg a Lánchíd miért nem? Satöbbi. De biztosak vagyunk benne, hogy ez már csak idő kérdése. Az intézkedések újabb bringásokat csalnak majd az utcára, ez pedig újabb átalakításokat fog kikényszeríteni. A kritikus tömeg összejött, a láncreakció elindult.
A Bubi 2007-es első kezdeményezése után a Magyar Kerékpárosklub részt vett a tervek kidolgozásában is. A klub közlekedési munkacsoportja Budapest minden kerületének szinte minden fontos utcájára tervet készített a helyi területi szervezeteiben dolgozó önkéntesei segítségével. Igen, a te kerületedre is. Most azon kell dolgozni, hogy a lökéshullámok minél hamarabb elérjék a külvárost is. Ez egyébként mindenképp így lesz, de ha segítesz, sokkal gyorsabban. Támogasd a Kerékpárosklubot!
... www.facebook.com/CMHungary?ref=stream
Rendes Kis
Olvasta: 2 | Válasz | 2013. november 24. 10:21 | Sorszám: 103

... www.facebook.com/CMHungary?ref=stream
Rendes Kis
Olvasta: 2 | Válasz | 2013. november 17. 22:54 | Sorszám: 102
Most dől el, hogy biciklis város lesz-e Budapest

... A jó példáért nem kell messzire menni, elég Bécset megnézni, ahol volt politikai akarat arra, hogy a közlekedési költségek egy kis szeletét a bringázásra költsék, sikerrel. Budapest a "most, vagy soha" pillanatában van. Ha lemondunk a biciklis közlekedésről, lemondunk az élhető városról. Kár lenne ezért a 140 éves városért.

... http://cyclechic.blog.hu/2013/11/17/most_dol_el_hogy_biciklis_varos_lesz-e_bu ...
alma
Olvasta: 1 | Válasz | 2013. november 15. 21:42 | Sorszám: 101


Rendes Kis
Olvasta: 1 | Válasz | 2013. november 12. 08:25 | Sorszám: 100
Feltalálták a láthatatlan bringás sisakot. Nem kamu!
... http://cink.hu/feltalaltak-a-lathatatlan-bringas-sisakot-nem-kamu-1460735333/ ...
... https://www.facebook.com/marta.hermann.75
negyven rabló
Olvasta: 1 | Válasz | 2013. november 03. 22:24 | Sorszám: 99
Jól van, dolgozol a témán.
alma
Olvasta: 1 | Válasz | 2013. november 01. 11:48 | Sorszám: 98
Rendes Kis
Olvasta: 1 | Válasz | 2013. október 27. 17:35 | Sorszám: 97

... www.facebook.com/photo.php?fbid=419980561454089&set=a.110621185723363.10848.1 ...
Rendes Kis
Olvasta: 1 | Válasz | 2013. október 25. 07:52 | Sorszám: 96

... www.facebook.com/photo.php?fbid=512563322172215&set=a.100300113398540.340.100 ...
... www.facebook.com/CMHungary?ref=stream
alma
Olvasta: 1 | Válasz | 2013. október 23. 23:27 | Sorszám: 95
Jóval könnyebb tekerni, már csak a sebváltó miatt és súlyban is jóval könnyebb. Viszont vezetés közben olyan érzésem van mintha ide-oda csavarodna a váz. Persze úgy használom ahogyan te is tanácsolod: Az újjal járok dolgozni, túrázni - a régieket a mindennapi strapás dolgokra használom és ráadásul aggódnom sem kell a lopás miatt.
negyven rabló
Olvasta: 1 | Válasz | 2013. október 23. 23:16 | Sorszám: 94
Nem fog szétroppanni, mert nem a 30-as évek technológiáját használják manapság!
Az alumínium természetesen nem tiszta, hanem ötvözet. Nem olyan rugalmas, mint az acél, de ha megnézed az enyém képét, azon látod, hogy a hátsó villák hajlítottak, pont a rugalmasság miatt. Nyugodtan ülj rá a buckás úton is! Persze terhet szállítani, templomba, piacra, kocsmába járni megfelel, de ha sportolni akarsz, akkor jobb az új.
alma
Olvasta: 1 | Válasz | 2013. október 23. 22:45 | Sorszám: 93
Az apám bringája a hatvanas évekből a mai napig üzemképes és elképzelni sem tudod milyen súlyokat szálított vele és mennyi kilómétert ölt bele.
Közben nekem is lett aluvázas bringám, ami teherbírásába épp hogy beleférek (110kg), földesútra nem is merek menni, mert félek, hogy szétroppan. Oda inkább az apámtól örökölt vagy az előző saját muffos acélvázassal.
negyven rabló
Olvasta: 3 | Válasz | 2013. október 23. 22:30 | Sorszám: 92
El tudod képzelni, hogy milyen nehéz lenne egy bringa, ha muffokkal fognák össze csöveket?
A mai alu. vázas országúti gépek 7-8 kilósak, a titán, meg egyéb ötvözetekből készültek 4-5 kilósak, de még egy egyszerű alu. vázas túrabringa sem több 13-15 kilónál csomagtartóval, sárvédőkkel, teleszkóppal, lámpákkal együtt.
Szóval felejtsd el a muffokat. Legalábbis kerékpár témában!
Tovább ...
Jelmagyarázat    Van új hozzászólás
   Ezeket a hozzászólásokat már láttad
... Hibabejelentés | | | Gondola ...