Téma: Neuroscience |
|
rafiki |
|
Nem sokára összeütök valamit (-:: |
|
|
|
|
|
|
gajo |
|
"Ez elsősorban a rovarokra jellemző."
Pl. kantücsök? |
|
gajo |
|
Eccerű??
Sorozatban gyártod a légy központi idegrendszerét? |
|
|
rafiki |
|
Ja, a terminátor szóval van a bajod (-:: Végrahjtó: azaz kimagasló motorikus intelligenciával rendelkező. |
|
Bátky János |
|
Liszt szerintem egy közepes konstruktőr és kimagasló terminátor.
|
|
Bátky János |
|
Bach egyszerre volt axiomatikus, archiváló, konstruktőr és terminátor.
|
|
rafiki |
|
Nézzük a 2. összfoglalót. ------------------------------
Az első részben miszlikre szedtük a rendszert és összraktuk. Elsősorban a struktúrális kérdésekre koncentráltunk.
A második részben megvizsgáltuk, hogy ezt a rendszert miként lehet munkára fogni és ennek milyen evolúciós vetületei vannak. A szokatlan megközelítés rögzítenünk kellett néhány axiómát (axiomatikusok előnyben) és definiálnunk kellett néhány fogalmat. Tettük ezt annak érdekében, hogy megtudjuk: mi a fene ez a rejtélyes intelligencia?
Ahhoz, hogy ezt megtudjuk, meg kellett néznünk miként viselkedik az ú.n. ZORAX kristály. Láttunk egy mintát, amint éppen kaotikus függvényt generál. A minta szerepe a rendszerben óriási. Kiderült hogy ezek a néhány cellából álló struktúrák az alapjai az evolúciósan helyes viselkedésnek. Rugalmasságuk mértéke pedig az intelligencia maga.
Érintettük a tanulás kérdéskörét is. Ehhez sajnos tovább kellett bonyolítanunk a fogalomkészletet a hibajel fogalmával. Ennek segítségével megtudtuk: miért nem pillanatreakció a tanulás. Próbáltunk magyarázatot találni a csecsemőkori reakciókra is: a csecsemőknél feltűnően magas az inadekvát illetve differenciálatlan reakciók aránya. Ennek egyik magyarázata lehet a totipotens kapcsolatrendszer. Feltételeztük, hogy a tanulás ezt a totipotenciát szünteti meg.
Legvégül lelepleztük az axiomatikusok cselszövését.Tettük mindezt azért, hogy az emberi sokszínűséget, mint a társadalmi együttműködés kulcsát visszhelyezzük az őt megillető magaslatra.
Köszönöm a figyelmet. (-::
|
|
iszalag |
|
Idézet: Bach egyszerre volt axiomatikus, archiváló, konstruktőr és terminátor.
|
|
rafiki |
|
Liszt szerintem egy közepes konstruktőr és kimagasló terminátor. Mivel egy domináns csúcsa van valószínűsíthetőek az autisztikus jegyek. Nem ismerem Liszt életét, ha valaki tud ilyesmiről kérem erősítse, vagy cáfolja meg. |
|
rafiki |
|
Bach szerintem 4 csúcsú.
Utolsó kottáit DIKTÁLTA. Mint a főnök a titkárnőnek. (A kotta egy olyasmi transzformáció, mint a betű.) Bach egyszerre volt axiomatikus, archiváló, konstruktőr és terminátor. Mindegyik területen kimagasló volt. Ha mégis szűkítenem kéne akkor axiomatikusnak és konstruktőrnek gondolnám.
Egyébként az ilyen 3-4 csúcsú emberkéknél megfigyelhető, hogy tök mindegy milyen területtel kezdenek foglalkozni. Általános tehetségük van. Sokszor több dolgot csinálnak magasszinten egyszerre. Figyeld meg pl, hogy az orvosok közt mennyi író van! |
|
|
|
|
Zsíros B. Ödön |
|
És Liszt Ferenc?
(Márcsakhogy bevonjam a Mocskos Perverz Disznót is... ) |
|
Zsíros B. Ödön |
|
Kritikusak leszünk: Csitujj el! Rafiki véredényére vagyunk kiváncsiak. |
|
iszalag |
|
(Lehet, h nincs igazam..legyetek nagyon kritikusak velem szemben! |
|
iszalag |
|
(Szerintem mind a 4 együtt, de különösen - az érzékelési: a hangok hallása, - a motorikus: a hallott hangok lejátszása
lehetett rendkívül kifinomultan zseniális Bachnál..
De, hozzá kell venni (mindig) az érzelmeket (hit remeény szeretet - az érzelmek hiányában nem vagyunk képesek cselekedni
|
|
|
Zsíros B. Ödön |
|
Ne gunyoroskodj! Komolyan mondtam. (Holnap leverem Rajtad a cinizmusunkat.) |
|