Téma: Vectrix |
|
negyven rabló |
|
Biztos vagyok benne, hogy úgy 50 év múlva olyan közlekedési eszközök lesznek, amik a cél szóbeli bemondása után mindenféle emberi beavatkozás nélkül elvisznek oda, ahová menni akarsz. A számítógépes programok minden munkahelyen vezérlik a folyamatokat. Tájékoztatnak arról, hogy mondjuk b szintű alkalmazottként mikor mehetsz WC-re, vagy mikor ihatsz egy agyoncukrozott lattét, esetleg egy qrva egészséges, édesítőszeres üdítőt. (Borról persze szó sem lehet!) A feladatod alkalmazottként nem több mint azt figyelni, hogy a gépek rendesen működnek-e. Persze működnek. Ha mégsem, akkor kicserélsz egy panelt, alaplapot, amit az elektronikus raktárból azonnal megkapsz. Dolgod nincs, de ott kell ülnöd. (Emlékezzünk a lyoni takácsokra!) Jó, lenyűgöző, kényelmes, de ki akar ilyet? Nincs két hete, hogy a Műegyetem rakparton (nemtommosthogyhívják) jöttem visszafelé bringával. Ment előttem egy rolleres faszi. Lámpánál utolértem. Indultunk zöldre. Jöttek gyalogosok is szembe, mondom addig megelőzöm. Hát nem! Elektromos volt. Épp csak utolérni tudtam. Utána azért megelőztem és közben elismerően mondtam, hogy "nagyon megy". Azt mondta, hogy tud 35-öt, de én sem megyek rosszul! Köszi! Hát ez volt. Kijafrancnak kell ez? Már úgy 25 éve egy családi esemény kapcsán, egy étteremben arról beszéltünk az akkor 20 éves fiammal, hogy milyen lesz a jövő embere. Arra a következtetésre jutottunk, hogy lába nem lesz, a segge óriási, az ujjai hosszúak, a feje óriási tojás alakú, a szeme kitüremkedik, a gerince meg gumiból lesz! Szóval akármi lesz is, ma még itt vagyok, szeretem én vezetni az autómat és megválasztani azt a nőt, aki aztán megmondja, hogy mikor ihatok bort! Bocs, hosszú lett. |
|
pandala |
|
De nem sokáig, mert az újabb típusok már önvezetők és öntesztelők lesznek! ;--))
|
|
|
R.András |
|
Akkor lehet elektromos kerékpár tesztelő ! |
|
pandala |
|
A "mi, túlélők" között csak alig-alig lesz olyan, aki bármiről is lemondott volna... Viszont, lesznek olyanok, akinek a szorgossága csak a kéménybe van felírva, fekete tintával ... És, ha életben marad, akkor elkezdheti a gyűjtögetést újra. Az újabb padlásseprésig. ....
|
|
pandala |
|
Olvasd el már légyszi, amire válaszoltál!.... Honnan veszed, hogy kivonnák magukat???? Hol írtam én ilyesmit!?!?! Az hogy emberiség, és hogy azoknak bizonyos csoportja, az ugye nem ugyanaz??
|
|
pandala |
|
Persze, de nem az emberekről írt.
|
|
R.András |
|
Az emberek sem vonhatják ki magukat a természeti törvények alól. Ha nem mond le a habzsolásról, akkor elfogy a habzsolnivaló és marad az éhkopp ! |
|
R.András |
|
Láfonten meseíró volt, Balogh János viszont tudós volt. |
|
pandala |
|
Láfonteeen is szépeket tudott írogatni... de, az emberiség esetében mindig a tücsökfélék járnak jobban .. :--(
|
|
pandala |
|
Az embereknél, viszont, úgy van, ahogy leírtam. Sajna ..
|
|
R.András |
|
Ezt már Balogh János ökológus is megmondta, hogy a sáskajárás utáni kollapszust nem a legnagyobb, legerőszakosabb példányok élik túl, hanem azok, akik már a bőség idején is takarékos életmódot választottak ! |
|
pandala |
|
Valszeg, a kérdés nem úgy merül fel, hogy "mi, túlélők" lemondunk-e róla! Ha lesznek egyáltalán "túlélők", akkor is jelentős számban lesznek közöttük olyanok, akik nem mondtak le semmiről sem, soha sem .... ( Gyurcsány élt, él és élni fog!! ) |
|
pandala |
|
Sokmindent "kinézek belőle"... de, éppenséggel, todományos (jellegű) munkát azt nem! ;-))
|
|
R.András |
|
A fickó számos más foglalkozás közül válogathat, pl. biokémia kutató ! |
|
R.András |
|
Az autózás az euro-atlanti rablócivilizáció XIX-XX. századi tévútja. Mi, túlélők (vérző szívvel, mert az autózás minket is mágnesként vonz), lemondunk róla. |
|
|
pandala |
|
Há', nem biztos, hogy értem h mit akartál ezzel mondani.... Mindenesetre, a fickónak nem lenne munkája, hogyha az autózás abba lenne hagyva..
|
|
R.András |
|
A koma próbálta elkenni, de hasztalan: az autózást márpedig abba kék hagyni ! |
|
|
pandala |
|
"Több mint duplájára növelte nyereségét az autóakkumulátorokat gyártó kínai CATL.
Az év első felében az elektromos járművek növekvő keresletének köszönhetően több mint duplájára növelte nyereségét a világ legnagyobb autóipari akkumulátorokat gyártó vállalata, a kínai Contemporary Amperex Technology Co., Ltd. (CATL).
A legnagyobb kínai és egyben a világon is legnagyobb akkumulátorgyártó vállalat, a CATL a sencseni tőzsdének benyújtott előzetes jelentésében nyereségének 120-150 százalékos növekedését jelezte előre a január-júniusi periódusra az egy évvel korábbihoz képest. A cég eszerint 2,00-2,28 milliárd jüan (290 millió dollár) nyereségre számít az idei év első felében." https://hvg.hu/cegauto/20190716_Ez_a_kinai_ceg_az_elektromos_autozas_egyik_le ...
|
|
|
pandala |
|
Nemrég, valahol azt olvastam hogy 6 fokozatba vannak besorolva az ilyen önvezető megoldások. (0-tól 5-ig.) .... Aszem, ez is a 2-es szint, mint ahol manapság a Tesla tart. Állítólag nagy a galiba a Teslánál, mert húznak elfele a fejlesztők, mert nagyon szorosak az Elon Musk által elvárt határidők. Ráadásul a 3-as szintet, állítólag, át akarja ugrani, és rögtön a 4-est gyártani ....
|
|
pandala |
|
rakétarendszereket elhárító rakétarendszer
|
|
R.András |
|
"... Bár a kormányhoz csak vészhelyzet esetén nyúlhat, a volán mögött azért ülni fog egy a balesetmentes utazásért felelős felügyelő személy."
Önvezetőszoftver-asszisztens. |
|
|