Téma: Vectrix |
|
Felkesz Deneverr |
|
eccer én is vettem egy fekete nadrágot, ami sötétzöld volt ....
|
|
|
R.András |
|
Erre azt mondtam volna, hogy fekete ... De lehet, hogy sötétkék a pontos neve ... |
|
mackó |
|
És a mellékutcákba még csak be sem néztél ... Nálunk is szaladgál egy, legalábbis egyről tudok. Lehet egy autóról beszélünk? (Sötétkék) |
|
R.András |
|
Tegnap már a mi Mucsánk főutcáján is föltűnt 1 Tesla-autó ! |
|
Felkesz Deneverr |
|
Idézet: Váratlan új szereplő jelent meg az elektromos autók piacán: ezúttal az többek között porszívóiról és kézszárítóiról ismert Dyson jelentette be, hogy elektromos járművet fejleszt. A projektről James Dyson, a vállalat alapítója emailben számolt be a cég munkatársainak, amely szerint az autó akár alig több mint két év múlva napvilágot láthat.
|
|
|
Felkesz Deneverr |
|
Idézet: Akár már öt éven belül is negatívan érintheti a magyar ipart az elektromos autók elterjedése és az automatizálás. Elsősorban a nagy autógyártók beszállítói hálózatának csökkentése és az élő munkaerő mérséklése jelentheti a legnagyobb veszélyt – derül ki az Atradius hitelbiztosító globális piacelemzéséből.
Piacvesztéssel kell számolnia azoknak az autóipari beszállítóknak, amelyek kis kutatás-fejlesztési igényű, hagyományos terméket gyártanak. Az elektromos autókban ugyanis 60 százalékkal kevesebb az alkatrész, mint a régi technológiájú járművekben, ráadásul ezek olyan berendezések, amelyek jelenleg a német márkák technológiai előnyeit adják. Ez a folyamat a magyar autóipart és beszállítói hálózatot is negatívan érintheti.
– Ha eltűnnek a drága automataváltók vagy a differenciálművek, akkor nem lesz szükség a Magyarországon működő német autógyárak köré felépült beszállítói körre sem. Ezért is kockázatos a hazai ipar szerkezeti összetétele, amelyen belül harminc százalék az autóipar aránya, ennek jelentős része pedig erősen függ a német autóipartól – mondta Vanek Balázs, az Atradius országigazgatója.
|
|
|
Felkesz Deneverr |
|
Wifi-t is belegyömöszöltek a kisméretű autóba Origo2017.08.13. 15:02 Átszámítva 1,5 millió forintba kerül a Baojun első elektromos autója, a helyi és állami támogatások levonása után. Kína nyolcadik legnépszerűbb márkája mögött a General Motors, a SAIC és a Wuling áll. Első e-autójuk iránt nagy a tülekedés: 200 darabot gyártottak le, de már 5 ezret rendeltek belőle.
|
|
|
Felkesz Deneverr |
|
Idézet: 2040-től betiltják a benzines és dízeles autók eladását Nagy-Britanniában JEN 2017.07.26. 07:42 Franciaországban 2040-ig betiltanák a benzin- és dízelmotoros autók árusítását
Nagy-Britanniában 2040-től megtiltják a benzin- és dízelüzemű új személyautók és furgonok értékesítését. A szerdán bejelentett terv a brit kormány szélesebb körű, összesen 3 milliárd font (több mint ezermilliárd forint) költségvetéssel előirányzott több évtizedes környezetvédelmi programjának része. Az intézkedés elsődleges célja, hogy a 2040-es évtizedtől már csak elektromos, illetve hibrid üzemű autók kerülhessenek forgalomba Nagy-Britanniában, írta az MTI.
|
|
|
|
|
|
|
|
R.András |
|
For the mad scientist in us all. |
|
Felkesz Deneverr |
|
Az F1 már most tanulhatna a Formula-E-től Szerző: Dezső Attila, Fotó: DS Virgin Racing
Amíg a Forma-1-ben maximum három évvel gondolkoznak előre a sportág vezetői, a Formula-E-ben sokkal ambiciózusabbak. 9imhsdsk92feiq5adhug.jpg mini hirdetés
Az olyan szavak mellett, mint az elektromosság, vagy az autócsere, még egy dolog eszünkbe juthat, amely a Formula-E sajátja: a jövő. A harmadik évadját futó széria hírei nagyobb százalékban szólnak olyan dolgokról, hogy mely helyszínek és csapatok csatlakozhatnak a jövőben, hogy milyen új szabályokkal próbálják meg jobbá tenni a versengést, valamint hogy hogyan lehet átalakítani a naptár menetrendjét. Ebből kifolyólag nem meglepő, hogy a sorozat tíz éves tervben gondolkozik, amelyet még a létező szocializmusban is megirigyeltek volna. ....
|
|
Felkesz Deneverr |
|
Jövőre a villamos Formula E versenyszériában ilyen lesz a szabvány autó! |
|
|
|
Felkesz Deneverr |
|
2017. január. 17. 15:16 2017. január. 17. 15:30 Autó A Bugatti Veyront is lenyomta a horvátok 1000+ lóerős elektromos autója – videó
A Rimac Concept One a Teslától sem ijedt meg különösebben, és a Bugatti Veyron sem jelentett neki akadályt.
Régóta látni már részleteket a hotvátok bivalyerős, illetve, hogy egész pontosak legyünk, 1088 lóerős elektromos autójáról. Időnként olyan versenybe is beleállnak, mint a Tesla Model S elleni, máskor pedig azt mutatják meg, hogyan gyorsul a kocsi. Most ismét egy verseny miatt áll fel az aszfaltra az autó, az ellenfél pedig nem volt más, mint egy Bugatti Veyron. http://hvg.hu/cegauto/20170117_rimac_concept_one_bugatti_veyron_gyorsulas_video
|
|
R.András |
|
AudiHungaria Karrier - Villamos gépek és járműhajtások - Konstruktőr és Kísérleti mérnök |
|