15:54:49
 Frissítés
Keresés | Új hozzászólás
 » Isten hozott, kedves Vendég ! Fórumlakók | GY.I.K. | Bejelentkezés | Regisztráció 
 » Társalgó
Téma: Vectrix
... Elejére 1. lap 
mackó
Olvasta: 11 | Válasz | 2017. október 18. 12:17 | Sorszám: 936
És a mellékutcákba még csak be sem néztél ...
Nálunk is szaladgál egy, legalábbis egyről tudok. Lehet egy autóról beszélünk? (Sötétkék)
R.András
Olvasta: 10 | Válasz | 2017. október 18. 11:07 | Sorszám: 935
Tegnap már a mi Mucsánk főutcáján is föltűnt 1 Tesla-autó !
Felkesz Deneverr
Olvasta: 9 | Válasz | 2017. szeptember 27. 23:24 | Sorszám: 934
Idézet:
Váratlan új szereplő jelent meg az elektromos autók piacán: ezúttal az többek között porszívóiról és kézszárítóiról ismert Dyson jelentette be, hogy elektromos járművet fejleszt. A projektről James Dyson, a vállalat alapítója emailben számolt be a cég munkatársainak, amely szerint az autó akár alig több mint két év múlva napvilágot láthat.
R.András
Olvasta: 10 | Válasz | 2017. szeptember 26. 16:32 | Sorszám: 933
Suzuki e-Survivor koncepció
... www.facebook.com/dmotorshu/posts/831285400385526
Felkesz Deneverr
Olvasta: 10 | Válasz | 2017. szeptember 19. 11:46 | Sorszám: 932
Idézet:
Akár már öt éven belül is negatívan érintheti a magyar ipart az elektromos autók elterjedése és az automatizálás. Elsősorban a nagy autógyártók beszállítói hálózatának csökkentése és az élő munkaerő mérséklése jelentheti a legnagyobb veszélyt – derül ki az Atradius hitelbiztosító globális piacelemzéséből.

Piacvesztéssel kell számolnia azoknak az autóipari beszállítóknak, amelyek kis kutatás-fejlesztési igényű, hagyományos terméket gyártanak. Az elektromos autókban ugyanis 60 százalékkal kevesebb az alkatrész, mint a régi technológiájú járművekben, ráadásul ezek olyan berendezések, amelyek jelenleg a német márkák technológiai előnyeit adják. Ez a folyamat a magyar autóipart és beszállítói hálózatot is negatívan érintheti.

– Ha eltűnnek a drága automataváltók vagy a differenciálművek, akkor nem lesz szükség a Magyarországon működő német autógyárak köré felépült beszállítói körre sem. Ezért is kockázatos a hazai ipar szerkezeti összetétele, amelyen belül harminc százalék az autóipar aránya, ennek jelentős része pedig erősen függ a német autóipartól – mondta Vanek Balázs, az Atradius országigazgatója.
Felkesz Deneverr
Olvasta: 9 | Válasz | 2017. augusztus 13. 23:47 | Sorszám: 931
Felkesz Deneverr
Olvasta: 9 | Válasz | 2017. augusztus 13. 23:43 | Sorszám: 930
Wifi-t is belegyömöszöltek a kisméretű autóba
Origo2017.08.13. 15:02
Átszámítva 1,5 millió forintba kerül a Baojun első elektromos autója, a helyi és állami támogatások levonása után. Kína nyolcadik legnépszerűbb márkája mögött a General Motors, a SAIC és a Wuling áll. Első e-autójuk iránt nagy a tülekedés: 200 darabot gyártottak le, de már 5 ezret rendeltek belőle.

Felkesz Deneverr
Olvasta: 8 | Válasz | 2017. augusztus 12. 11:41 | Sorszám: 929

Kenguruk leckéztették meg az önvezető autókat
2017. július 7. 13:05

A Volvo nemrégiben fedezte fel, hogy az önműködő autóik nem képesek a kenguruk felismerésére, mivel azok mozgása, szokásai meglehetősen eltérnek a többi nagyobb testű állatétól.


Felkesz Deneverr
Olvasta: 8 | Válasz | 2017. július 26. 22:26 | Sorszám: 928
Idézet:
2040-től betiltják a benzines és dízeles autók eladását Nagy-Britanniában
JEN
2017.07.26. 07:42
Franciaországban 2040-ig betiltanák a benzin- és dízelmotoros autók árusítását

Nagy-Britanniában 2040-től megtiltják a benzin- és dízelüzemű új személyautók és furgonok értékesítését. A szerdán bejelentett terv a brit kormány szélesebb körű, összesen 3 milliárd font (több mint ezermilliárd forint) költségvetéssel előirányzott több évtizedes környezetvédelmi programjának része. Az intézkedés elsődleges célja, hogy a 2040-es évtizedtől már csak elektromos, illetve hibrid üzemű autók kerülhessenek forgalomba Nagy-Britanniában, írta az MTI.
R.András
Olvasta: 8 | Válasz | 2017. július 23. 09:49 | Sorszám: 927

... www.facebook.com/darkinside78/photos/a.1634806733435951.1073741827.1634803490 ...
R.András
Olvasta: 8 | Válasz | 2017. június 30. 15:33 | Sorszám: 926

... http://service.vectrixparts.com/forums/2-vectrix-service-support/
Felkesz Deneverr
Olvasta: 9 | Válasz | 2017. február 26. 23:05 | Sorszám: 925
és leszívja a zenergiát, amit koszos erőművekben termelnek ...
Felkesz Deneverr
Olvasta: 8 | Válasz | 2017. február 26. 22:40 | Sorszám: 924
Ócsó, és ráz!!
Felkesz Deneverr
Olvasta: 8 | Válasz | 2017. február 26. 22:38 | Sorszám: 923
https://www.nissan.hu/jarmuvek/uj/leaf.html?&cid=psmrczZbf27_dc|O&gclid=CLGD3 ...
R.András
Olvasta: 8 | Válasz | 2017. február 24. 14:10 | Sorszám: 922
Lehet, hogy nálunk is csak villanyautók lesznek piacon 2025-től? - Autónavigátor.hu
A hazai viszonyokat ismerve igen meredek törvényjavaslat került a parlament elé.
Mutatjuk a részleteit....
... www.autonavigator.hu/sztori/elobb_a_dizel_majd_a_benzines_autokat_is_betiltan ...
R.András
Olvasta: 8 | Válasz | 2017. február 03. 07:42 | Sorszám: 921
For the mad scientist in us all.
Felkesz Deneverr
Olvasta: 8 | Válasz | 2017. január 21. 20:26 | Sorszám: 920
Az F1 már most tanulhatna a Formula-E-től
Szerző: Dezső Attila, Fotó: DS Virgin Racing

Amíg a Forma-1-ben maximum három évvel gondolkoznak előre a sportág vezetői, a Formula-E-ben sokkal ambiciózusabbak.
9imhsdsk92feiq5adhug.jpg mini hirdetés

Az olyan szavak mellett, mint az elektromosság, vagy az autócsere, még egy dolog eszünkbe juthat, amely a Formula-E sajátja: a jövő. A harmadik évadját futó széria hírei nagyobb százalékban szólnak olyan dolgokról, hogy mely helyszínek és csapatok csatlakozhatnak a jövőben, hogy milyen új szabályokkal próbálják meg jobbá tenni a versengést, valamint hogy hogyan lehet átalakítani a naptár menetrendjét. Ebből kifolyólag nem meglepő, hogy a sorozat tíz éves tervben gondolkozik, amelyet még a létező szocializmusban is megirigyeltek volna.
....
Felkesz Deneverr
Olvasta: 8 | Válasz | 2017. január 21. 05:21 | Sorszám: 919
Jövőre a villamos Formula E versenyszériában ilyen lesz a szabvány autó!
Felkesz Deneverr
Olvasta: 8 | Válasz | 2017. január 19. 15:33 | Sorszám: 918
Renault Twizy
Felkesz Deneverr
Olvasta: 8 | Válasz | 2017. január 19. 15:32 | Sorszám: 917


Felkesz Deneverr
Olvasta: 9 | Válasz | 2017. január 18. 03:25 | Sorszám: 916
2017. január. 17. 15:16 2017. január. 17. 15:30 Autó
A Bugatti Veyront is lenyomta a horvátok 1000+ lóerős elektromos autója – videó

A Rimac Concept One a Teslától sem ijedt meg különösebben, és a Bugatti Veyron sem jelentett neki akadályt.

Régóta látni már részleteket a hotvátok bivalyerős, illetve, hogy egész pontosak legyünk, 1088 lóerős elektromos autójáról. Időnként olyan versenybe is beleállnak, mint a Tesla Model S elleni, máskor pedig azt mutatják meg, hogyan gyorsul a kocsi. Most ismét egy verseny miatt áll fel az aszfaltra az autó, az ellenfél pedig nem volt más, mint egy Bugatti Veyron.

http://hvg.hu/cegauto/20170117_rimac_concept_one_bugatti_veyron_gyorsulas_video
R.András
Olvasta: 8 | Válasz | 2017. január 12. 11:18 | Sorszám: 915
AudiHungaria Karrier - Villamos gépek és járműhajtások - Konstruktőr és Kísérleti mérnök
mackó
Olvasta: 9 | Válasz | 2017. január 10. 15:09 | Sorszám: 914
Idézet:
A Magyarországon is jelenlévő Samsung SDI Co. olyan új, gyorstöltésű akkumulátorcsomagot mutatott be, amellyel 600 kilométert lehet megtenni egyhuzamban – közölte a vállalat.


http://magyaridok.hu/gazdasag/nagy-hatotavu-akkut-fejlesztett-samsung-1313098/

Ez már kezd érdekelni ...
negyven rabló
Olvasta: 9 | Válasz | 2017. január 02. 00:59 | Sorszám: 913
Jó, jó de sokba kerül, az anyagról nem is beszélve!
Felkesz Deneverr
Olvasta: 9 | Válasz | 2017. január 02. 00:51 | Sorszám: 912
3d nyomtató, az a megoldás!!
Tovább ...
Jelmagyarázat    Van új hozzászólás
   Ezeket a hozzászólásokat már láttad
... Hibabejelentés | | | Gondola ...