Téma: Vectrix |
|
Felkesz Deneverr |
|
2017. január. 17. 15:16 2017. január. 17. 15:30 Autó A Bugatti Veyront is lenyomta a horvátok 1000+ lóerős elektromos autója – videó
A Rimac Concept One a Teslától sem ijedt meg különösebben, és a Bugatti Veyron sem jelentett neki akadályt.
Régóta látni már részleteket a hotvátok bivalyerős, illetve, hogy egész pontosak legyünk, 1088 lóerős elektromos autójáról. Időnként olyan versenybe is beleállnak, mint a Tesla Model S elleni, máskor pedig azt mutatják meg, hogyan gyorsul a kocsi. Most ismét egy verseny miatt áll fel az aszfaltra az autó, az ellenfél pedig nem volt más, mint egy Bugatti Veyron. http://hvg.hu/cegauto/20170117_rimac_concept_one_bugatti_veyron_gyorsulas_video
|
|
R.András |
|
AudiHungaria Karrier - Villamos gépek és járműhajtások - Konstruktőr és Kísérleti mérnök |
|
|
negyven rabló |
|
Jó, jó de sokba kerül, az anyagról nem is beszélve! |
|
|
|
|
negyven rabló |
|
Hm... jelentkezzek? Bringával már megkerültem az összes magyarországi tavat! Többször is! |
|
|
|
R.András |
|
Átadták az első támogatott elektromos autót A kormány elkötelezett az e-mobilitás fejlesztése iránt, a tervek szerint 2020-ra Magyarországon mintegy 30 ezer elektromos jármű fog közlekedni - jelentette ki a Nemzetgazdasági Minisztérium gazdaságfejlesztésért és -szabályozásért felelős államtitkára az első támogatott elektromos autó pénteki budapesti átadásán. ... http://gondola.hu/cikkek/103677-Atadtak_az_elso_tamogatott_elektromos_autot.html |
|
|
|
|
|
R.András |
|
New Porsche Electric Car - 2017 Porsche Mission E |
|
|
|
|
|
Late Devonian |
|
"80 MWh-nyi akkumulátort telepít Los Angelesben a Tesla 2016-09-17 Villanyautósok 0 hozzászólás Tesla Powerpack, Tesla Powerwall
Az energia átmeneti tárolása nem csak az elektromos autóknál, hanem úgy általában a villamos energia rendszerben is probléma. A nap és szélerőművek csak akkor termelnek ha süt a nap és fúj a szél, miközben világítani vagy autót tölteni éjjel és szélcsendben is szeretnénk. Sokáig a leghatékonyabb megoldásnak a magaslaton lévő víztározóba való víz felpumpálása számított, de a lítium-ion akkumulátorok árának esése lehetővé teszi, hogy sokkal egyszerűbben és gyorsabban telepítsünk energiatároló egységeket."
|
|
|
Rendes Kis |
|
Több mint 300 ezer km-t futott egy Tesla Model S, ilyen állapotban van most
Egy átlagos autótól is szép teljesítmény, ha már 300 ezer kilométert futott, de egy elektromos autótól ez igazán megsüvegelendő teljesítmény.
Bár az autót természetesen többször átnézették a futásteljesítmény miatt, az akkumulátorhoz egyetlen egyszer sem nyúltak hozzá. Igaz, nem is kellett, az akkuk ugyanis két év és 320 ezer megtett km-er után mindösszesen 6(!) százalékot veszítettek kapacitásukból. Ez már csak azért is fantasztikus dolog, mert a lítium-ion akkumulátorok esetén ennél jóval nagyobb romlásra számított volna az ember.
Hogy minden Tesla modellnél ez történne, azt persze nem lehet biztosra kijelenteni, de tény: az attól való félelem, hogy az akkumulátor gyorsan megadja magát, megdőlni látszó hipotézis. ... http://hvg.hu/cegauto/20161001_tesla_model_s_elektromos_auto_akkumulator |
|
|
Rendes Kis |
|
Jelentkezzen tesztvezetésre Új akkumulátor – és a már jól ismert, felvillanyozó vezetési élmény. Az új #BMWi3 akár 300 kilométeres (NEDC) tisztán elektromos hatótávolságot tesz lehetővé. Jelentkezzen tesztvezetésre most.
BMW i3 (60Ah) eDrive–BMW i3 (94Ah) Range Extender hatótávnövelő rendszerrel felszerelt; átlagos (súlyozott kombinált) energiafogyasztás 12,9 – 11,3 kWh/100 km, CO2-kibocsátás 0,0–13,0 g/km, hivatalos fogyasztás: 0,0–0,6 l/100 km. A tájékoztatás nem teljes körű. További részletekért ... ... http://www.bmw.hu/hu/all-models/bmw-i/i3/2016/bmw-i3-offer.html?bmw=4iMkjzevR ... |
|