Téma: Vectrix |
|
R.András |
|
New Porsche Electric Car - 2017 Porsche Mission E |
|
|
|
|
|
Late Devonian |
|
"80 MWh-nyi akkumulátort telepít Los Angelesben a Tesla 2016-09-17 Villanyautósok 0 hozzászólás Tesla Powerpack, Tesla Powerwall
Az energia átmeneti tárolása nem csak az elektromos autóknál, hanem úgy általában a villamos energia rendszerben is probléma. A nap és szélerőművek csak akkor termelnek ha süt a nap és fúj a szél, miközben világítani vagy autót tölteni éjjel és szélcsendben is szeretnénk. Sokáig a leghatékonyabb megoldásnak a magaslaton lévő víztározóba való víz felpumpálása számított, de a lítium-ion akkumulátorok árának esése lehetővé teszi, hogy sokkal egyszerűbben és gyorsabban telepítsünk energiatároló egységeket."
|
|
|
Rendes Kis |
|
Több mint 300 ezer km-t futott egy Tesla Model S, ilyen állapotban van most
Egy átlagos autótól is szép teljesítmény, ha már 300 ezer kilométert futott, de egy elektromos autótól ez igazán megsüvegelendő teljesítmény.
Bár az autót természetesen többször átnézették a futásteljesítmény miatt, az akkumulátorhoz egyetlen egyszer sem nyúltak hozzá. Igaz, nem is kellett, az akkuk ugyanis két év és 320 ezer megtett km-er után mindösszesen 6(!) százalékot veszítettek kapacitásukból. Ez már csak azért is fantasztikus dolog, mert a lítium-ion akkumulátorok esetén ennél jóval nagyobb romlásra számított volna az ember.
Hogy minden Tesla modellnél ez történne, azt persze nem lehet biztosra kijelenteni, de tény: az attól való félelem, hogy az akkumulátor gyorsan megadja magát, megdőlni látszó hipotézis. ... http://hvg.hu/cegauto/20161001_tesla_model_s_elektromos_auto_akkumulator |
|
|
Rendes Kis |
|
Jelentkezzen tesztvezetésre Új akkumulátor – és a már jól ismert, felvillanyozó vezetési élmény. Az új #BMWi3 akár 300 kilométeres (NEDC) tisztán elektromos hatótávolságot tesz lehetővé. Jelentkezzen tesztvezetésre most.
BMW i3 (60Ah) eDrive–BMW i3 (94Ah) Range Extender hatótávnövelő rendszerrel felszerelt; átlagos (súlyozott kombinált) energiafogyasztás 12,9 – 11,3 kWh/100 km, CO2-kibocsátás 0,0–13,0 g/km, hivatalos fogyasztás: 0,0–0,6 l/100 km. A tájékoztatás nem teljes körű. További részletekért ... ... http://www.bmw.hu/hu/all-models/bmw-i/i3/2016/bmw-i3-offer.html?bmw=4iMkjzevR ... |
|
Rendes Kis |
|
A kormány támogatja az elektromos hajtású autók vásárlását, az idén erre 2 milliárd forintot biztosít – mondta Varga Mihály. A támogatás a bruttó vételár 21 százaléka, maximum 1,5 millió forint, csak új járművek megvételére, lízingelésére vonatkozik, amelyek ára nem haladja meg a 15 millió forintot. Október 27-től lehet pályázni. A vásárlók lehetnek természetes személyek, gazdasági társaságok, egyéni vállalkozók, civil szervezetek, helyi önkormányzatok, költségvetési szervezetek is. ... www.kormany.hu/hu/nemzetgazdasagi-miniszterium/hirek/kornyezetkimelo-autok-va ... |
|
Late Devonian |
|
"... A kínaiak már a Tesládban vannak
A sérülékenység lehetővé tette többek között az ajtók, a csomagtartó vagy a tetőablak kinyitását, az ülések átállítását vagy az ablaktörlő bekapcsolását, de a potenciális támadók az autó belső kijelzői fölött is átvehették az irányítást, a CAN-bushoz (Controller Area Network) szerzett hozzáféréssel - sőt akár távolról a fékre is "ráléphettek" menet közben. A szakértők a támadáshoz egy az autó saját böngészőjében talált biztonsági rést használtak ki, közbeékelődéses (man-in-the-middle) támadással, mikor a jármű egy rosszindulatú Wi-Fi hotspotra csatlakozott. A Keen Security Lab a támadás pontos menetét nem hozta nyilvánosságra. ..."
|
|
|
|
|
Rendes Kis |
|
A minap ssz. (saját szememmel) láttam az elektromos buszt a Márton-hegy oldalában ! Kicsi de erős: úgy surrant föl a meredeken, mintha dróton húzták volna !
|
|
|
|
|
gajo |
|
Veszik is a Lajtán túl... |
|
|
gajo |
|
Nagyon szegény ez az ország, félek csak a ....-ba tudunk belenyúlni. |
|
|
|
Late Devonian |
|
" Meglepően jól bírják a strapát a Teslák akkumulátorai Hlács Ferenc, 2016. június 08. 14:00
Szép élettartamot hoznak a Model S akkuk, 80 ezer kilométer után átlag 5 százalék a kapacitáscsökkenés - derül ki a Plug-in America felméréséből. Egyes modelleknél a degradáció még kétszer ekkora táv után sem haladta meg a 8 százalékot.
Az akkumulátorok elhasználódásával, illetve kapacitásuk csökkenésével a manapság talán az okostelefon-tulajdonosoknak gyűlik meg leginkább a baja, egy másik, egyre növekvő csoportnak azonban a telepek "kopása" nagyságrendekkel költségesebb problémát jelenthet: ők az elektromos autók aktuális, illetve leendő tulajdonosai. ........."
|
|