Téma: Vectrix |
|
mpd |
|
Hát ez nagyon béna. Amúgy is, utálom, aki ilyennel közlekedik, legszívesebben lövetnék rájuk. |
|
|
|
negyven rabló |
|
Idézet: Igaz, a buszjegy jó drága volt ...
Neked volt drága. (Meg nekem is...) Persze ott is drágállhatják, de könnyebben kiköhögik mint te. Ráadásul '87-ben ott sokkal több autó volt mint nálunk, ehhez képest alakították a tömegközlekedésüket és valszeg ezért találtál helyet a villamoson. Akkoriban nálunk viszonylag kevés magánautó volt, ezért fejlesztették a városi tömegközlekedést itthon, ami sztem ma sem rossz összehasonlítva a szomszédokkal. |
|
Felkesz Deneverr |
|
csak úgy, elképzelem a budapesti autósokat, amint egyik kezükben mobiltelefon, másik kezükben pedig a dobozos sör ... |
|
Rendes Kis |
|
"Az autót nem vezetjük, csak felügyeljük" |
|
|
Rendes Kis |
|
A kormány célja, hogy hazánk az elektromos közlekedés fejlesztése és elterjesztése terén Közép-Európa vezető országa legyen a közeljövőben – hangsúlyozta Varga Mihály. A nemzetgazdasági miniszter a Dunaújvárosi Főiskola konferenciáján arról beszélt, hogy az elektromos közlekedés térnyerésével nemcsak az ipari termelés kaphat lendületet, hanem a felsőoktatási intézmények és vállalatok kutatás-fejlesztési munkája is. Részletek: ... www.facebook.com/kormanyzat/photos/ms.c.eJw9zdsNwDAIQ9GNqvAwOPsvVhUKn0fXIReAM ... |
|
mackó |
|
Volt szerencsém egy nemzetiségivel tömegközlekedni vagy három éve. Körülötte volt szabad hely ... Mindenki óvta értékeit és a higiéniáját.
|
|
fokos |
|
Budapest nem Ausztria! Reggel meg délután tömve vannak a járatok. A régebbi modelleken két ember elfért egymásnak háttal, ha összehúzták magukat, meg el is lehetett köztük menni az ajtóig. Most nem. |
|
Rendes Kis |
|
Ausztriában már 1987-ben azt tapasztaltam, hogy a buszon több ülőhely volt, mint utas. Igaz, a buszjegy jó drága volt ... |
|
fokos |
|
A komfortosabb, kényelmesebb dologgal az baj, hogy ötször annyi ilyen jármű kellene hozzá. Ezeket az új cuccokat arra tervezték, hogy mindenki üljön rajta. Állni alig lehet(fürtökbe a kapaszkodókra tapadva) közlekedni benne, ha tömött, csak közelharc árán lehet. |
|
|
|
|
Rendes Kis |
|
Eltemeti a benzines és dízelautókat a Toyota
A világ egyik legnagyobb autógyártója, a Toyota közzétette hosszú távú stratégiáját, amiben egyre kevesebb szerepe lesz a belsőégésű motorokkal hajtott autóknak.
A Toyota vezetése úgy látja, hogy 2050-re az eladásaik döntő többségét a hibridek, üzemanyagcellás és elektromos autók adják majd, a tisztán benzines vagy dízeles autók gyakorlatilag eltűnnek a cég kínálatából. ... www.portfolio.hu/vallalatok/eltemeti_a_benzines_es_dizelautokat_a_toyota.2210 ... |
|
|
Rendes Kis |
|
Öt év múlva elektromos lesz a következő autója 2017 fordulópont lehet az elektromos járművek hazai elterjedésében, amit elsősorban a Jedlik Ányos Terv kedvezményeinek bevezetésére és a töltőpontok számának jelentős növekedésére alapoz. Az autósszakma már tűkön ülve várja szeptember 30-át, amikor az államnak nyilatkoznia kell arról, hogy milyen kedvezményekkel számolhatnak majd a zöld rendszámos autók tulajdonosai. ... www.origo.hu/auto/20150918-elektromos-autok-magyarorszagon.html |
|
|
|
|
|
|
|
|