Téma: Vectrix |
|
|
Rendes Kis |
|
Magyarországon az e-mobilitás terjedését a Jedlik Ányos Terv keretében támogatja a kormány, a program elkészültét június elején jelentette be Varga Mihály nemzetgazdasági miniszter. A kormány a közeljövőben tárgyalja a dokumentumot, ami ösztönzőket és szabályozási feladatokat tartalmaz az elektromos közlekedés elterjesztésének segítésére. A tervek szerint engedélyezik például az elektromos autók számára a buszsávok használatát, útdíj- és parkolási, illetve adókedvezményeket nyújtanak.
Az előrejelzések szerint 2050-re az újonnan értékesített autók 70 százaléka elektromos, hibrid, vagy plug-in típusú jármű lehet Magyarországon. ... http://index.hu/gazdasag/2015/06/15/vegre_megjelent_a_tesla_a_magyar_piacon/ |
|
Rendes Kis |
|
Teslát akarsz? Már van forintért Miért nagy szám forintért Teslához hozzájutni? Mert eddig nem lehetett; olyan mint 25 éve a nyugati autó. ... www.facebook.com/pages/Tesla-Fan-Club-Hungary/287856951366515?fref=nf Teslát akar? Már van forintért ... Ezért is lepett meg minket, mikor a BusinessLease flottakezelő tegnapelőtt egy Teslát hozott a HVG Cégautó Konferenciára, majd szépen letakarta, hogy délben leleplezhessék. Ott jelentették be először, hogy június 15-től Magyarországon csak náluk lehet hivatalosan Teslához jutni. Nem véletlenül kerüljük a vásárolni kifejezést, mert megvenni nem lehet, csak operatív lízing ügyletben bérelni.
A felállás szerint négy-öt év futamidőre, havi 420 000 nettó forintért (a pontos összeg személyfüggő) tudják adni a kocsit és a hozzátartozókat - a biztosítás, a szervizelés, a gumik, a gyorstöltő. Az ár mindig személyre szabott, az említettnél rövidebb futamidőre drágább az autó díja.
A díjkategória a belsőégésű motorral szerelt autók közül a fullos BMW 5-ösök, BMW 7-esek, Mercedes S-osztály bérszintjén áll, ők jelentik a házon belüli konkurenciát. De míg ezek fogyasztása is nagykategóriás, a Tesla üzemanyagköltsége töredéknyi. Bár vélhetően nem a takarékoskodásért választ valaki Teslát.
Így lehet honosított Teslával parádézni. Ha szervizelni kell a kocsit, az a flottakezelő dolga, majd ők lerendezik. Ha kell csereautó, akkor adnak valami hasonló kategóriájú BMW-t, Audit. Szervizbe Bécsbe viszik majd trélerrel az autókat, de erre leginkább csak a "kötelező" éves szerviz esetén lesz szükség, merthogy a Teslák, mint a többi elektromos autó is, lényegében "gondozásmentes". A belsőégésű motorral ellátott autókhoz képest nagyságrenddel kevesebb az alkatrésze, nincs hűtés, olajzás, váltó, diffi, turbó, befecskendező, és még sorolhatnánk, hogy mi minden olyan holmi nincs benne, ami a többi autóban elromolhat. Kibaráltak Murphy-vel.
Vincent van der Meijden, a Business Lease vezérigazgatója kérdésünkre elmondta, hogy idén 25-40 darab szerződéssel számolnak. ... http://hvg.hu/cegauto/20150605_Teslat_akarsz_Mar_van_forintert |
|
Rendes Kis |
|
Formatervezni tudni kell, nem csak magát az árut, de a csomagolást, a boltot és az egész körítést is. A Gogoro úgy néz ki, amilyen az Iphone lenne, ha szerelnének rá kereket, a szalon sokkolóan gusztusos, a hangulat pörgős, vidám és közvetlen, de még épp a nyomasztón innen. Ez az a fajta egyszerűség, ami nagyon sok melóba kerül; egy Wizzair-gépben sincs semmi érdekes, egyszerűen lefestik ferdén élénk rózsaszínre, valahogy mégsem jutott eszébe ez eddig másnak. És a Wizzair felfoghatatlanul sokat költött dizájnra. ... http://sebessegoltara.blog.hu/2015/05/23/az_uj_evezred_vespaja ... www.facebook.com/tibor.csokmei?fref=nf |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rendes Kis |
|
Ha a liftben a 3. és a 4. emelet között meggyőző érveket tudnak felhozni mellette ! |
|
panda |
|
http://totalcar.hu/magazin/hirek/2015/02/19/egy_megawattos_sportkocsi/
Egy megawattos sportkocsi 2015.02.19. 14:55 - Andróczi Balázs
A Toroidion nevű kis cégről még nem hallhattunk, ennek ellenére elég merészen kezdenek, a világ egyik legerősebb villanyautójával. Bár a típusról csak annyit tudunk, hogy összesen egy megawattnyi teljesítményű villanymotort zsúfolnak bele, és hogy árnyékban igazán jól mutat.
|
|
mackó |
|
Steve Jobs beleegyezne? |
|
|
Rendes Kis |
|
Tisztább jövőbe fektet az Audi Valószínűleg az első üzemanyagcellás szériamodell, a Toyota Mirai bemutatása is szerepet játszott az Audi – illetve a mögötte álló VW konszern – döntésében: elkezdik fejleszteni saját üzemanyagcellás hajtásláncukat. Erre utal legalábbis, hogy bejelentették, megvásárolták az ehhez szükséges szabadalmi jogokat. ... http://zoldtrend.hu/tisztabb-jovobe-fektet-az-audi |
|
|
|
|
|
|
Békáscity |
|
no akkor ilyet veszek - ha megnyerem szombaton az 5-öst |
|