Téma: Vectrix |
|
negyven rabló |
|
Na igen! Természetesen nem vagyok ellene az ilyen előremutató, környezetkímélő és eszméletlenül zöld megoldásoknak, de azért vegyük tudomásul, hogy ezek a fejlesztések ma még csak azért történnek, hogy az EU által meghatározott normának megfeleljenek az egy autógyár által összesen gyártott modellek károsanyag-összkibocsátási teljesítményei! Ma még van olaj a föld és a tenger alatt - lesz még vagy 2-3 évszázadig, vagy tovább-, tehát ezeket a villanyautó-, kerékpár-, robogó és egyéb fejlesztéseket nem tudom komolyan venni, mert pillanatnyilag csak azért ölnek bele eszméletlen pénzeket, hogy pl. egy autógyárnak meglegyen a normának megfelelő össz. károsanyag kibocsátása! Vagyis: Továbbra is gyártja a bevált, kedvelt benzines és dizel modelljeit, de emellett fejleszt mondjuk egy hibrid, vagy villanyos modellt is, Idézet: ezért aztán a rárótt kvótát tudja teljesíteni.
Mondjuk ez tényleg sokba kerül nekik, de az eszméletlen nyereségük mellet simán belefér, mert a fejlesztés költségei ugyebár levonhatók az adóalapból! Qrva nagy buli! |
|
negyven rabló |
|
Nem kizárt, de a csőd egy kicsit megnehezíti a túlélést. |
|
mackó |
|
Ugyan ennek vajmi kevés köze van a Vectrixhez, de ide préselem:
Idézet: Az újfajta pneumatikus hibrid technológiának köszönhetően pedig a Peugeot szerint a kis 208-as mindösszesen 2 liter benzint fogyaszt el 100 km-en, ami kiváló érték. Ráadásul az elektromos rásegítés helyett praktikusabb a levegős megoldás, hiszen olcsóbb és ami még fontosabb, jóval könnyebb is. Az első levegős hibrid rendszerrel hajtott Peugeot 2016-ban érkezik.
|
|
|
|
|
|
Rendes Kis |
|
Energica Ego: Új e-Superbike Modenából
A majd’ 140 lóerő és 200 Nm már álló helyzettől rendelkezésre áll, így három másodperc alatt gyorsulhatunk 100 km/órára, ráadásul az akkuk feltöltése sem több 3,5 óránál. Az 1200 feltöltési ciklusra hitelesített, 11,7 kWh-s lítium akkupakk utcai használat közben 100-200 km-es távra képes energiát biztosítani Egód számára attól függően, hogy mennyire bánsz könyörtelenül a „gyorsítókarral”, de versenypálya használat során ez tovább csökkenhet, egészen ötven kilométerig. Viszont éppen a pályanapozók kedvéért kifejlesztettek egy opcionális gyorstöltőt is a motorhoz, melynek segítségével alig fél óra alatt 80%-os töltöttség érhető el, tehát amíg a másik csoport van fent a pályán, addig a boxban újra teljesen bevethető állapotba hozható merülő Egód. A teljes töltöttség egyébként maximum 3,5 óra alatt elérhető még 110 voltos hálózatról is. Az olaszos jellegnek megfelelően kétféle kiadásban készül az Ego: a kilencmillió forintos alapváltozat mellett egy limitált, sorszámozott kiadással, az Ego 45-tel is készülnek Modenában, amivel az Energica mögött álló CRP Group 45 éves fennállását ünneplik. ... http://www.sportmotor.hu/motoros_hirek/motor/energica-ego-esuperbike.html ... www.facebook.com/tibor.csokmei?fref=nf |
|
|
Rendes Kis |
|
A túlélés csőd nélkül könnyebb, de azzal együtt sem kizárt ! |
|
negyven rabló |
|
Mostan akkor abban bízol, hogy párszor még azér' csődöt jelent? Ez a túlélés alapvető követelménye? |
|
|
Rendes Kis |
|
Tegnap Tesla autó jött szembe velem a Szentendrei úton ! |
|
|
Rendes Kis |
|
Megállónként töltődne az elektromos busz ... Bár a kapacitással nem tudtak mit kezdeni, a svájci EPFL műszaki egyetem mérnökei mégis használható megoldással álltak elő: olyan buszt terveztek, amely néhány megállónként, 15 másodperc alatt fel tudja tölteni magát. Ennyi idő pedig amúgy is kellene a fel- és leszálláshoz. ... http://zoldtrend.hu/megallonkent-toltodne-az-elektromos-busz |
|
Rendes Kis |
|
Az elektromos autózás rövid története Jedlik Ányos - elektromotorja ... 1899-re már a gépjárművek teljesítményére sem lehetett panasz. A francia gyártású ”La Jamais Contente” (Az örök elégedetlen) sebessége már meghaladta a 100 km/órát. Sok Trabant sem ment ennyivel! A torpedó testű gépkocsi kasztnija könnyű fémötvözetből készült és két 25 kilowattos elektromos motor hajtotta. A gépkocsi valószínűleg nagyobb sebességet is elérhetett volna az 1899 május 1-jén, Párizs mellett mért 105 km/óránál, ha kicsit jobban figyelnek a légellenállásra és lejjebb ültetik a vezetőt.
1900-ra az áramhajtású autók nem kisebb fegyvertényt mondhattak magukénak, minthogy az Egyesült Államokban 28 százalékos piaci részesedést értek el a közúti járművek körében. Ma a gyártók csak álmodnak ekkora részarányról. Mondjuk a bázis is alacsony volt.
Felívelés és bukás, 1901-1950 ... http://www.alternativenergia.hu/az-elektromos-autozas-rovid-tortenete/68280 ... www.facebook.com/pages/DMotors/254760951371310?fref=nf |
|
Rendes Kis |
|
Elektromos motort mutatott be a Harley-Davidson Fotó: Europress/AFP Elektromos hajtású kísérleti motorkerékpárt mutatott be a kultikus motorkerékpárokat gyártó Harley-Davidson.
A Harley-Davidson Budapest az MTI-t arról tájékoztatta, hogy a LiveWire, az első elektromos hajtású Harley-Davidson modell egyelőre nem kerül kereskedelmi forgalomba, mivel a projekt kifejezetten a márka rajongótábora elvárásainak felmérésére indult. Az elektromos motorkerékpárt a márka egy kiválasztott vásárlói köre próbálhatja ki a jövő héttől. A legendás 66-os út (Route 66) végigmotorozásával kezdő 2014-es amerikai túra harminc Harley-márkakereskedést keres majd fel. A motorértékelő túra jövőre Kanadában és Európában folytatódik.
„Amerikára mindig is jellemző volt, hogy folyton újraértelmezte saját magát – idézi a közlemény Matt Levaticht, a Harley-Davidson Motor Company elnök-vezérigazgatóját. – A LiveWire a vásárlóink véleményére alapozó újabb izgalmas kezdeményezés.” ... http://erdely.ma/tudtech.php?id=167089&cim=elektromos_motort_mutatott_be_a_ha ... |
|
|
|
Rendes Kis |
|
Attól tartok, keresztkem bácsinak csak vatikáni valutából van sok. Nem tudnál-e mozgósítani valami pályázati forrást ? |
|
mpd |
|
Keresztkém bácsitól kérjél, neki keresztyén kötelessége kőccsönt adni. Bár, nekem nem adott, pedig kértem. |
|
Rendes Kis |
|
Még nem vettem meg, de ha volna kölcsönbe 100 milliód, szívesen megvenném ! |
|
Rendes Kis |
|
Hát igen. Már nem először és reméljük nem utoljára ! |
|
Rendes Kis |
|
Hát igen. Már nem először és reméljük nem utoljára ! :Ö |
|
|