Téma: Vectrix |
|
mackó |
|
Ma ez még nem kifizetődő. Egy-két busz járatása és pluszköltségeinek fedezése a jól hangzó megújuló energia bemutatására kitűnő reklám, de amíg nem forradalmasítják az elektromos áram tárolását, addig csak bohóckodásra jó. Keveset használt személyautó esetében még elmegy, pl. a Vectrix esetében kimondottan kitűnő, de a tömegközlekedést igényeit kielégíteni ma még képtelen - gazdaságosan. A felsővezeték egyszeri kiépítési költségeihez viszonyítva egyenesen bűn ilyenbe belefogni. Persze van egyéb, nem elhanyagolható (pl. esztétikai) mentő körülmény, de pusztán anyagi alapokra helyezve badarság ebben gondolkozni. |
|
mpd |
|
Hát az attól függ. Közbeszerzés, miegymás..... miből mennyit lehet ellopni. |
|
orosz_hussalata |
|
Hogyan viszonyulhatnak a buszok akkumulátorainak költségei egy troli vezetékrendszer kiépítésének költségeihez? |
|
|
|
|
|
Rendes Kis |
|
NGM: a járműipar produkálta a legnagyobb beruházási növekedést [Nemzetgazdaság] 2014.02.11 13:18 Magyarország tavaly elérkezett nemcsak a gazdasági, de azon belül a beruházási fordulathoz is – mondta Szatmáry Kristóf, a Nemzetgazdasági Minisztérium gazdaságszabályozásért felelős államtitkára sajtótájékoztatón. Kiemelt területként a járműipart említette, amely a legnagyobb növekedést tudta az elmúlt időszakban felmutatni. Hozzátette: reméli a beruházási fordulat tartós lesz és hosszú távon tudja a magyar gazdaságot támogatni. ... http://orientpress.hu/124568 |
|
|
orosz_hussalata |
|
Jó üzletnek ígérkezik a tűzoltó készülék beszállítás a teslának. |
|
|
|
|
|
|
|
panda |
|
A GM még idén felvásárolhatja a Tesla Motorst Csizsek Ádám Forrás: Autó Pult 2014. január 03., péntek 12:35
A Tesla egészen zöldfülűként néhány év alatt jelentős sikereket ért el, egyre nagyobb a hírneve is. Irigylésre méltó az a tudás és tapasztalat, amelyet az elektromos hajtásláncokkal kapcsolatban szerzett. Tetszik a cikk? Ossza meg ismerőseivel is!
A General Motors nyíltan vállalja, hogy árgus szemekkel figyeli az elektromos modellek gyártására szakosodott márkát, sőt külön csoport feladata lett a monitorozás. Mindezt persze nevezhetjük ártatlan tevékenységnek is, hiszen minden bizonnyal több gyártó is hasonlóképpen jár el, azonban jelenleg a madarak mást csiripelnek – a GM a hírek szerint egy éven belül megvásárolná a Tesla Motorst. http://mno.hu/autopult/a-gm-meg-iden-felvasarolhatja-a-teslat-1203219
|
|
Rendes Kis |
|
Lehet, hogy a motort nekünk is tartozékkal kellene mutogatnunk ? |
|
|
|
Rendes Kis |
|
Kína “zöld autókat” vezényel a nagyvárosok útjaira Kína “zöld autók” bevezetését kezdte meg 28 városban, valamint egyes települési csoportokban - jelentették be kedden Pekingben.
A programot központilag támogatják, az összegeket 2013 és 2015 között fogják folyósítani a vásárlóknak és a gyártóknak. A városok listáján a tartományi székhelyek és a központi igazgatású nagyvárosok mellett ott van például a kelet-kínai Ningpo vagy a dél-kínai Sencsen. A kísérleti szerepre pályázatokat kellett beadni. A támogatandó járművek elektromos autók, hálózatról tölthető hibrid elektromos járművek és üzemagyagcellás modellek. Az elsődleges vevők kormányzati szervek, közhivatalok és a tömegközlekedési vállalatok. A támogatás mértékét a hagyományos üzemű járművek és azok új energiával működtetett változatainak árkülönbözete alapján állapítják meg, de mértéke a gyártás bővülésével és a technológiai fejlesztésekkel párhuzamosan folyamatosan csökkenni fog.
Az új energiával hajtott járművek népszerűsítése 2009-ben kezdődött Kínában, kísérleti jelleggel a tömegközlekedésben. 2012 végéig összesen 27 800 ilyen jármű futott 25 városban, 80 százalékuk volt autóbusz. A nagyvárosokra vonatkozó, korábban bejelentett kedvezményekről annyit közöltek, hogy a kormány 60 ezer jüant (2,2 millió forint) vállal át a támogatott autókat - köztük hidrogén hajtásúakat - vásárlóktól az árból. A kormányzati segítségre elsősorban azért van szükség, mert a “zöld autók” ára igen borsos, átlagosan 200 ezer jüan (7,2 millió) forint felett van. Kína a támogatással a nagyvárosokban egyre inkább tarthatatlanná váló levegőszennyezést igyekszik enyhíteni. 2017-re a tervek szerint kevesebb mint 6 millió autó és ebből 200 ezer elektromos jármű lesz Pekingben. Ha az elképzelések megvalósulnak, a belvárosban ötvenméterenként lesznek nyilvános töltőállomások. ... http://www.alternativenergia.hu/kina-zold-autokat-vezenyel-a-nagyvarosok-utja ... |
|
|
panda |
|
BMW X1 elektromos hajtással, kínai köntösben Csizsek Ádám Forrás: Autó Pult 2013. november 25., hétfő 15:05
A kínai autóipar gőzerővel tör előre, s nem csupán másolatokkal, hanem vezető gyártók hátszelével és csúcstechnikával léphetnek újabb szintre a távol-keletiek. Ezúttal a német gyártóval együttműködő Brillance épített elektromos autót a BMW X1 alapjaira. Tetszik a cikk? Ossza meg ismerőseivel is!
Az újdonság a napokban zajló kantoni autószalonon mutatkozott be. Korábban rengeteg rossz minőségű másolat látott napvilágot Kínában, de a nagy gyártók rájöttek, hogy minimális áldozatot hozva és együttműködve a helyi márkákkal komoly eredményeket érhetnek el a hatalmas felvevőpiaccal bíró Távol-Keleten. A BMW a Brillance-szal működik együtt, amely kapcsolat eredménye a Zinoro márka – a név a helyiek nyelvén ígéretet jelent. Jelenleg az 1E jelzésű elektromos crossover gördül be a fényárba. http://mno.hu/autopult/bmw-x1-elektromos-hajtassal-kinai-kontosben-1197255
|
|
Rendes Kis |
|
Motoros mentők Nap mint nap, bármilyen időjárási viszonyok között, a karosszéria védelme nélkül vállalják, hogy egy-egy balesethez 10 percen belül odaérnek, hogy az életmentés első lépéseit megtegyék, míg a mentős kollégák az esetleges baleset miatti dugó közepéről próbálnak a helyszínre sietni.
A legjobb hír pedig az, hogy ezek a motorosok olyan eszközökkel vannak felszerelve, amelyekkel világszínvonalon tudják ellátni feladatukat, konkrétan: világelsők. |
|
|