Téma: Vectrix |
|
|
|
|
|
|
|
|
mandala |
|
hűűű, ilyen is kell nekem!! |
|
|
mandala |
|
Hűha, ez ojjan "vállról indíthatós" teknológia :
|
|
mandala |
|
Áhá, értem. És ez is érdekes, naprimér:
"Akkumulátorok, Autó-motor, Közlekedés | energiaoldal | 2012-10-10 10:49
A fékezési energiát eltárolni nagyszerű és divatos dolog, szép lassan egyre több autóban jelennek meg a fékenergia-visszanyerő rendszerek. Ha fékezéskor hő helyett elektromos áramot termelünk, akkor azt gyorsításkor vissza lehet táplálni a rendszerbe (vagy elektromos berendezéseket működtethetünk vele), így a fékek is kevesebb szálló porral terhelik a környezetet és üzemanyagot is megtakarítunk. Sajnos az akkumulátorok nem igazán alkalmasak ilyen hirtelen jelentkező energiamennyiség gyors tárolására, viszont a kondenzátorok annál inkább. A Mazda nem volt rest élni a kínálkozó lehetőséggel és az idén bemutatott Mazda6-ost ilyen, kondenzátoros rendszerrel látta el." : http://energiaoldal.hu/akku-helyett-kondenzator-video/
|
|
Rendes Kis |
|
Felületfüggő a dolog: olyan 5letről hallottam, hogy többszázezer pici kondenzátort, amelyeknek együtt futballpályányi a felülete, belekeverik festékbe és rákenik a kocsi tetejére. |
|
mandala |
|
nadehát, azokban alig tárolódik energyi, nem?? |
|
Rendes Kis |
|
Vhol azt olvastam, hogy az akksik helyett a kondenzátoroké a jövő. Azokat gyorsan föl lehet tölteni és maradéktalanul vissza lehet belőlük nyerni az energiát. |
|
mandala |
|
"A plug-in változat rövidebb távokat akár tisztán elektromos üzemben is képes lesz megtenni, maximum 130 km/h-s sebességgel. Ha pedig az akkumulátor lemerül, a benzinmotor automatikusan működésbe lép, a fékerő-visszanyerő rendszer pedig tölteni kezdi az akkut. A fogyasztás ideális körülmények között, óvatosan vezetve akár két liter alá is csökkenthető, de normál, mindennapi használatban is 4,7 liter körül marad száz kilométerenként." |
|
mandala |
|
A közeljövőben valószínűleg inkább a hibrid rendszerek lesznek a nyerőek, mint pl. amilyen a #670-ben is szerel.
|
|
orosz_hussalata |
|
Szerintem ez a fő akadálya az elterjedésnek, meg a lassú töltés. Azt olvastam a VW is keményen beszáll a versenybe, és igen komoly kutatásai, meg vegyipari befektetései vannak ennek kapcsán. |
|
Rendes Kis |
|
Az akksikat is lehet generáloztatni ... Az én 4 éves akksijaim még egész jól bírják ... |
|
orosz_hussalata |
|
Mókás, mikor kinyitja a motorháztetőt, és nincs ott semmi. Viszont az én örök kérdésem, hogy hány év múlva kell kicserélni az akksikat, mikor azok ára a kocsi akkori értékének többszöröse. |
|
mandala |
|
Ha ezek elterjednek, akkor egyre nagyobb szükség lesz a fúziós erőművekre ..
|
|
mandala |
|
Kell nekem egy ilyen! Tankolóállomásokkal együtt ..
|
|
|
|
|
mandala |
|
Jöhet a konnektoros népautó 2013.10.09. 15:25 - Hírszerkesztő
A Volkswagen nem kisebb célt tűzött ki maga elé, mint hogy 2018-ra a világ legnagyobb elektromos- és hibridautó-gyártójává váljon. Nem is tétlenkednek, a hírek szerint akár már jövőre bemutathatják a tavaly az Év Autójának megválasztott hetes Golf plug-in hibrid változatát. : http://totalcar.hu/magazin/hirek/2013/10/09/johet_a_konnektoros_golf/
|
|