Téma: Vectrix |
|
|
Rendes Kis |
|
Még legalább 40 évig kitartanak a belső égésű motorok
Még legalább negyven évig nem konnektorról, hanem benzinkútról tankolunk - áll az amerikai kormánynak készült legújabb jelentésben. De mi lesz a kisbálnákkal?
A belső égésű motor marad az autóipar fő mozgatórugója legalább 2050-ig, derül ki az Amerikai Nemzeti Olajügyi Tanács legújabb jelentéséből, amely az Energiaügyi Minisztérium megbízásából készült. Első hallásra mindez legfeljebb annyira tűnik hitelesnek, mintha Jockey Ewing nyilatkozta volna az olajvállalkozók bálján, de a tanácsban az energia- és autóipar képviselői mellett kormányzati szakértők és egyetemi tanárok is helyet foglaltak, igaz, környezetvédő aktivistákról nem szól a hír. Elsősorban a magas előállítási költségek és a hiányos infrastrukturális feltételek gátolják az akkumulátoros és az üzemanyagcellás elektromos autók elterjedését, hangoztatja némi alappal a jelentés, ezért hiába forszírozza a kormány bizonyos előremutató alternatív technológiák elterjedését, ... http://www.alternativenergia.hu/meg-legalabb-40-evig-kitartanak-a-belso-egesu ... |
|
Rendes Kis |
|
Ez nyilván a gazdasági kormányzatnak a felelőssége, hogy az embereket/intézményeket az árképzéssel a megfelelő irányba orientálja. Úgyhogy, az igaz, hogy az árarányok az időben változandóak, viszont az adott pillanatban mégiscsak jól mutatják az érvényben lévő értékrendet ... |
|
mackó |
|
Lehet, csak annak semmi értelme. Az energiaárak egymáshoz viszonyított aránya egy tollvonással megváltoztatható. Amit egy mérnök értelmezni tud: kW, kW/h, J, liter, liter/100 km stb. Ezek árral való keverése csak a bűvészkedés kategóriája, bár az kétségtelen, hogy az egyén ennek tükrében választ magának energiahordozót, autót, lakást vagy éppen hűtőgépet. Csak jön a meglepetés pár év múlva, mikor észreveszi, hogy az olcsó gázból hogyan lett méregdrága fűtőközeg. Kereslet-kínálat. |
|
Rendes Kis |
|
Lehet, hogy az energiafogyasztást Ft-ban számolták ... |
|
mackó |
|
Mondjuk az biztosan igaz, hogy a dízeles buszok rengeteg holtidős fogyasztástöbblettel rendelkeznek az álló helyzetben semmit sem fogyasztó elektromos társaihoz képest. Az arányt (négyszeres) mindezek ellenében túlzásnak érzem. A környezetre viszont biztosan jobb hatással vannak. |
|
|
|
|
|
|
Rendes Kis |
|
Indul a villanybusz a BKV vonalain 2012. július 11. A Levegő Munkacsoport örömmel üdvözli, hogy a BKV a mai nap délutánján elindítja az eBUS-12 típusú villanybusz próbajáratát. A busz először a 240E járaton szállítja menetrendszerűen az utasokat. A BKK tervei szerint a busz július 28-ig áll a közönség rendelkezésére a fővárosban, Budaörsön és Törökbálinton a 26-os, a 88-as, a 102-es, a 105-ös, a 112-es, a 172E, a 178-as és a 240E jelzésű autóbuszok vonalain. A részletes menetrend is ma délután kerül a BKK és BKV honlapjára.
... http://levego.hu/hirek/2012/07/indul_a_villanybusz_a_bkv_vonalain ... www.facebook.com/levego.munkacsoport |
|
|
|
|
Rendes Kis |
|
- gyártási év: 2009 - szín: bordó (burgundi vörös) / fehér - futott: 5260 km - ára (nettó): 4500,- EUR (~1 350 000,- Ft) + 200 EUR szállítási ktg.
|
|
Rendes Kis |
|
- gyártási év: 2011 - szín: extrémzöld / fehér - futott: 0 km - ára (nettó): 5500,- EUR (~1 633 000,- Ft)
|
|
Rendes Kis |
|
- gyártási év: 2011 - szín: bronzmetál (arany) - futott: 3600 km - ára (nettó): 6300,- EUR (~1 843 000,- Ft) + 200 EUR szállítási ktg.
|
|
|
|
|
|
Rendes Kis |
|
Gyártási év: 2007 Futott km: 1716 Állapot: újszerű, sérülésmentes Ár: 1.000.000 Ft (+ visszaig.-hető ÁFA)
|
|
|
onodij |
|
Evolucio - mutácio azaz kezdjünk el széndioxidot lélegezni ! ilyen könnyen azért ne adjuk fel... |
|