Téma: On-line közösség |
|
Békáscity |
|
Önzetlen segítség minden devizahitelesnek Dr Lehmann György ügyvédtől ! 1 perce · Keresem dr. Liebmann Györgyöt - kéne egy kis segítség. Tudna valaki segíteni megtalálni ? |
|
Békáscity |
|
R.K. kedvesem - nem így gondoltam ... csak szeretném ha nem gebedne bele és nem stresszelné agyon magát a gyereket fel kell nevelni ! |
|
Rendes Kis |
|
Ahogy lesz fizetős munkám, rögvest neki is fogok adni belőle ! |
|
Békáscity |
|
Kedves On-line közösség ! Hogyan tudnánk egy szuperzseni gyerek útját egyengetni ? Ugyanis kéne egy kis segítség az unokahúgomnak : jogász, de nincs állása - alkalmi feladatokat lát el. A szuperzseni lánya az óbuda gimnáziumban kezdte most a középiskoláit, már 6 nyelven beszél... Nagyon megköszönném ha tudná valaki fogadni, kicsit protezsálni |
|
Rendes Kis |
|
Bocsánatot kért a Facebook
Elnézést kért felhasználóitól a Facebook, miután titokban több hónapon át lélektani kísérletet folytattak közel 700 ezer ember üzenőfalával - írja a hvg.hu
A felháborodást kirobbantó kísérletbe tudtuk nélkül bevont felhasználóknak egy héten át manipulálták az üzenőfalát. Az egyik csoport tagjainak az ismerőseik által közzétett megosztások közül főleg a negatív tartalmakat mutatták, míg a másik csoport tagjai az átlagosnál több pozitív megosztást láttak. A 2012-es kísérletre idén nyáron derült fény, majd vizsgálat is indult az ügyben. A bocsánatkérés jegyében Mike Schroepfer technológiai vezető ígéretet tett arra, hogy a jövőben tartózkodnak az olyan kísérletezgetésektől, amelyek valószínűleg törvényesek, de felvetnek etikai kérdéseket. “Már világos, hogy vannak dolgok, amiket másképpen kell csinálnunk” – véli a facebookos vezető, aki rögtön meg is nevezett néhány faktort. ... http://karpathir.com/index.php/szines/6221-bocsanatot-kert-a-facebook |
|
Rendes Kis |
|
Élet az okostelefon előtt és után – tényleg jobb így? Forrás: mno.hu Egy étterem utánajárt, miért gondolják a vendégei, hogy rosszabb a kiszolgálás, mint régen. Megdöbbentő eredményre jutottak, ami tökéletesen példázza azt, mi a baj a 21. századi, modern, információ- és közösségiháló-függő társadalmakkal.
New York város egy híres éttermének üzemeltetői nem értették, miért értékelik folyamatosan alul a vendégek a helyet, ezért utánajártak a dolgoknak. A feladat adott volt, ki kellett deríteni, hogy miért kap állandó negatív kritikát és kommenteket az étterem.
A kutatás eredménye meglehetősen izgalmasnak bizonyult. Ahogy az étterem vezetője fogalmazott: „Népszerű hely vagyunk mind a helyiek, mind a turisták körében. Évek óta üzemelünk, naponta ma is éppen annyi látogatót szolgálunk ki, mint tíz éve. A kiszolgálás szinte extrém lassúnak tűnik annak ellenére, hogy nagyobb létszámú személyzettel dolgozunk és lerövidítettük a menüt is.”
Hirdetés
A saját és a környező éttermekre vonatkozóan az egyik leggyakrabban elhangzó panasz vagy visszajelzés az volt, hogy túlságosan lassú a kiszolgálás és olykor túl sokat kellett várni egy asztalra. Éppen ezért az étterem vezetősége nem nyugodott, míg rá nem jött, mi a probléma forrása.
Ahogy a legtöbb étteremnek New Yorkban, úgy nekik is van biztonsági rendszerük, amely folyamatosan rögzíti az étteremben zajló eseményeket. Szakértők javaslatára a vezetőség összehasonlította a 2004-es és a 2014-es felvételeket, így képet kaptak arról, hogyan viselkedett a személyzet akkor és most. A vizsgálat alatt 45 különböző rendelést néztek végig, az eredmény megdöbbentő, ugyanakkor tökéletes szociológiai korrajz is lehet.
Íme egy összegzés arról, milyen eredményre jutottak:
... http://erdely.ma/tudtech.php?id=169634&cim=elet_az_okostelefon_elott_es_utan_ ... |
|
Békáscity |
|
Kedves ismerőseim, egészen kivételesen egy állásajánlatot teszek most közzé:
"Irodavezetőt/pénzügyes/adminisztrátort keres belvárosi , magyar, 3 fős HR ügynökség 6 órára. Munkaidő: 10 - 16.30. Elvárás: 2-3 év hasonló tapasztalat. Bérlet vagy kocsi valamint könyvelés-előkészítési tapasztalat szükséges. Fizetés: 80.000 nettó + telefon. Kezdés: azonnal."
Kérlek benneteket, próbáljatok meg érdeklődni ismeretségi körötökben, hátha akad akinek szüksége volna erre a kereseti lehetőségre és megfelel a követelményeknek. (Gyöngy) |
|
Békáscity |
|
eleinte jó volt - lehetett csetelni, aztán addig reformálták míg végül kimúlt ... |
|
Rendes Kis |
|
Én is rámentem, de technikailag is gyatra volt, meg orrba-szájba reklámoztak, úgyhogy én sem látogattam ... |
|
mackó |
|
Na, pedig ezen rajta voltam. Igaz, már vagy 4 éve rá se néztem. |
|
|
Rendes Kis |
|
Kidobott pénz a közösségi portálokon hirdetni
Számos cég költ komoly összegeket a közösségi platformokon elhelyezett reklámokra. Úgy tűnik, hiába.
A Gallup piackutató cég a legújabb tanulmányában megállapította, hogy nagyon nem érdemes a közösségi oldalakon hirdetni. A Gallup több mint 18 000 amerikai felhasználót kérdezett meg arról, hogy a közösségi média hatással van-e a vásárlási döntéseikre és 62 százalékuk egyértelműen azt válaszolta, hogy nem. Csupán 30 százalékuk nyilatkozta azt, hogy a közösségi média bizonyos mértékben befolyásolja őket a vásárlásokkal kapcsolatos döntéseikben.
Az amerikai vállalatok tavaly 5,1 milliárd dollárt fordítottak a közösségi portálokon elhelyezett reklámokra. A Gallup álláspontja szerint mindez hiábavaló volt, ugyanis az internetezők a Facebookon és a Twitteren sem tekintik meg az egyes márkákkal kapcsolatos tartalmakat. A piackutató cég hozzátette: a cégek azt hiszik, hogy az emberek a közösségi életükben is szívesen kötődnének a márkákhoz, azonban az agresszív eladási módszereikkel csak elriasztják a vásárlóikat. ... http://erdely.ma/tudtech.php?id=167328&cim=kidobott_penz_a_kozossegi_portalok ... |
|
Rendes Kis |
|
Nincs élet a Google+ -on Továbbra is a Facebook tudja leginkább aktivizálni a közösségét, a Google+ ugyan növelte regisztrált tagjainak számát, de azoknak harmada aktív. A Facebook után az Instagram és a Pinterest képmegosztó szolgáltatások felhasználói a leglelkesebbek.
Míg tőlünk nyugatra a fiatalok egy része kezd elfordulni a Facebooktól, hazánkban még nem érezhető ez a tendencia. Bár 2012-ben nálunk is megtorpant a Facebook növekedése, most is ez a legelterjedtebb közösségi oldal: a legalább egy hasonló szolgáltatást használók 92 százaléka regisztrált tagja az oldalnak, 87 százalék pedig továbbra is aktívan használja azt, köztük a legfiatalabb, 18-29 éves korosztály is – derült ki a KutatóCentrum 2014 első negyedévére vonatkozó Web2.0 Report kutatásából. ... http://erdely.ma/vilag.php?id=162212&cim=nincs_elet_a_google+_on |
|
Rendes Kis |
|
Olvastad az emailem, láttam! Forrás: stirileprotv.ro Akár szigorú napirend szerint lépünk be a levelezőprogramunkba, akár csak reggel és este, akár nyitva hagyjuk egész nap, nemigen tudunk mihez kezdeni nélküle. Pedig alapesetben legfeljebb találgatni tudjuk, mi történt a send gomb megnyomása és a kicsit vagy nem olyan kicsit késlekedő válasz megjelenése között. ... http://erdely.ma/tudtech.php?id=159548&cim=olvastad_az_emailem_lattam |
|
|
Rendes Kis |
|
Franciaország nekiesik a Google-nak
Franciaország megindítja az eljárást a Google ellen, mert az amerikai óriáscég nem változtatott a francia törvényeknek megfelelően a felhasználók adatainak kezelésén – közölte pénteken a francia adatvédelmi hatóság.
A hatóság korábban három hónapos határidőt szabott meg Google-nak, hogy változtasson adatkezelési politikáján, ezt azonban a közlemény szerint az amerikai cég nem tartotta tiszteletben.
... http://erdely.ma/tudtech.php?id=150160&cim=franciaorszag_nekiesik_a_google_nak |
|
Rendes Kis |
|
"Ki csinálta a forradalmat?", kérdezem Davidet. "A kormányközeli média azt mondja, hogy az iszlamisták." "Hazudnak. Nem az iszlamisták." "Az ellenzék?" "Az ellenzék tüntetést szervezett, nem forradalmat." "Akkor ki?" "A Twitter meg a Facebook", mondja David. És nem viccel. ... http://kereses.blog.hu/2013/06/14/twitter_forradalom |
|
|
mackó |
|
Sőt, digitalizálóm is. A legegyszerűbb, ha ideadod a kazettát, én megcsinálom. |
|
|
|
|
onodij |
|
Hát... ölég drága - de ha nincs más megoldás kénytelen leszek megvenni |
|
|
|
|