Téma: Fa Nándor újra tengerre szállna |
|
mackó |
|
Lehet azzal is próbálkozni, de akkor a parton munka közben felcsendül a hajóvontatók dala is ... |
|
Felkesz Deneverr |
|
Már korábban megelőztük őket... Egyébként, nem biztos, hogy kikötnek. Például, a másik hajóosztályban volt ilyesmi próbálkozás... ( Part-közelbe menni, majd ott summantani, a kertek alatt.. ) |
|
mackó |
|
Én úgy látom, ők kikötnek. Viszont míg a vezető hajók az elmúlt 24 óra alatt ~450 mérföldet tudhatnak maguk mögött, addig Nándiék ~150-et. Igazán jól jönne egy normális széljárás ... |
|
Felkesz Deneverr |
|
A következő napokban már jó szelek lesznek, de sajnos a többieké is... Sz'al, egyelőre arra kellene ügyelni, hogy jól menjünk mi is a szelek szárnyán... Viszont, a "Bastide - Otio" hajót megelőztük, remélem ezt tartjuk is!! |
|
mackó |
|
Keményen fúj a szél, a baj, hogy pont Nándiék szemébe. De küzdenek derekasan ... |
|
Felkesz Deneverr |
|
Jaja, mikor itt elkezdtem nézni, akkor még első helyen voltak ezen a versenyen is ... |
|
mackó |
|
Pedig papíron ők a legjobbak ... |
|
|
Felkesz Deneverr |
|
http://spiritofhungary.hu/soh60-tjv2015-hirfolyam-2015-oktober-27-29-megfogya ...
Október 29. Perényi Péter SOH co-skipper napló:
Ismét túl vagyunk egy kemény napon, illetve éjszakán és hajnalon. Előzőleg azt írtam, hogy 1-2 órán múlik az átjutásunk egy szélcsendes forgolódós szakaszon, de itt kb 2 órára bennragadtunk, megálltunk, csapkodott minden. Szerencsére az alsó szélében voltunk, így pár fordulóval kijutottunk onnan. Rentgeteg energiába került vitorlákat cserélni, kireffelni, fél óra múlva visszacsinálni, és ezt eljátszottuk párszor.
Most visszatért a szél ismét (30 csomó), és honnan? Persze hogy szemből! Sajnos az egyik fordulónál az orrvitorla letörte a radarantennánk fedelét, úgyhogy felülről nyitott az egész és mostanra már biztosan tönkrement. Ettől még biztonságosan hajózunk, a többi műszerünk rendben van. Nem vagyunk elkeseredve mert a routing-unk holnap délutánra bőszelet ígér, ami meg is marad egészen Teneriféig. Lassan vizes az összes ruhánk, kívülről a tenger mossa, belülről izzadunk ha csörlőzni kell. Már nagyon vágyunk egy kicsit békésebb menetre, és egy kis napsütésre. (folyamatosan esik az eső és szürke minden) pos: 41’31.955 013’38.045 |
|
|
|
mackó |
|
Ebből még bármi lehet ... |
|
Felkesz Deneverr |
|
hehe, mostanra tettek egy ""vizesnyolcast"", nem világos, hogy mi történik... |
|
Felkesz Deneverr |
|
Fura, beelőztük most a Hugo Boss-osokat.. De ha hinni lehet a jelölésnek ill. a pályarajzolatnak, akkor ők visszafordultak, és mennek hazafele... Vagy, csak tesztelik a javítást??.. |
|
Felkesz Deneverr |
|
http://spiritofhungary.hu/soh60-tjv2015-hir-2015-oktober-27-fa-nandorek-az-5- ...
“Hosszú futam ez a brazíliai Itajai-ig, le az Egyenlítőn. Vigyázunk – ahogy versenyben lehet – a Spirit of Hungary-re. Annál is inkább, mert a túlpartról nekem szólóversenyben kell Bretagne-ba hazajönnöm, amely egyben Vendée Globe kvalifikáció” – nyilatkozta a rajt előtt a négyszeres földkerülő magyar skipper, akinek ez a második Transat Jacques Vabre óceánátkelő versenye. 1997-ben a szintén saját tervezésű, építésű 60 lábas Budapesttel negyedik helyen végzett spanyol co-skipperével, Albert Barguessel. |
|
|
Felkesz Deneverr |
|
Ja ezt én nem is láttam... az Imoca helyett a Class40-es csoportban láttam egy hajót NL-el, és az még mindig "NL-ben" van ... |
|
Felkesz Deneverr |
|
Ha jól sejtem, ez előzi meg az ABD (abandoned) státuszt, ami viszont már a végleges verseny feladást jelöli... |
|
Rendes Kis |
|
Köszönöm ! Már visszakapták a sorszámukat: 16.-ak (a 17 versenyben maradt közül). |
|
|
Felkesz Deneverr |
|
Aha látom már, szerintem az NL ott a Not Listed rövidítése. Az a hajó az adatok alapján lecövekelt, lehet, hogy próbálnak valamit megjavítani rajta... |
|
Rendes Kis |
|
És ha a versenyzők sorrendtáblázatában a helyezésszám oszlopban van ? |
|
|
|
Felkesz Deneverr |
|
Mondjuk, mi most már egyelőre nem válszthatjuk azt az irányt, mert az nekünk pont szembeszél lenne |
|