00:43:55
 Frissítés
Keresés | Új hozzászólás
 » Isten hozott, kedves Vendég ! Fórumlakók | GY.I.K. | Bejelentkezés | Regisztráció 
 » Társalgó
Téma: Sport (2)
... Elejére 1. lap 
Rendes Kis
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 25. 12:04 | Sorszám: 327
Lehet, hogy csak - 2 hónap után - vízszintesen ki akarják aludni magukat ?
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 25. 11:56 | Sorszám: 326
Mondjuk akkor sem értem, miért tart két napig a javítás ...
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 25. 11:54 | Sorszám: 325

Rendes Kis
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 25. 11:37 | Sorszám: 324
Ez a kikötés csak 1 Bluff: http://www.barcelonaworldrace.org/en/news/news/spirit-of-hungary-in-port
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 25. 09:35 | Sorszám: 323
Most már repesztenek a többiek után.

Viszont Nándi naplójából kiderül, hogy alábecsültem a javítási időt. Azt írja, hogy előreláthatólag 2 napig vesztegelnek.
Rendes Kis
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 24. 15:35 | Sorszám: 322
A gömbvetületben előrefele áll az orruk ... ?
Rendes Kis
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 24. 15:26 | Sorszám: 321
Zöldeknek fura fele áll az orra ... Visszamennek ??
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 24. 15:16 | Sorszám: 320
Nagyjából 100 mérföldet kell megtenni Nándiéknak a kikötésig. Minimum 24 óra várakozás, ami szerintem biztos nem lesz több, mivel a probléma nem olyan súlyos. Meglátjuk ...
Sárgáék? Nagyjából a Horn-fokot elérték. Jó nekik.
panda
Olvasta: 2 | Válasz | 2015. február 23. 16:17 | Sorszám: 319
panda
Olvasta: 2 | Válasz | 2015. február 23. 15:56 | Sorszám: 318
panda
Olvasta: 2 | Válasz | 2015. február 23. 15:27 | Sorszám: 317
Hmmm, a sárgák meg ki akarnak kötni Patagóniában??...
panda
Olvasta: 2 | Válasz | 2015. február 23. 15:14 | Sorszám: 316
Úgyehogyugye?? Minden relatív. Mi érünk előbb Új-Zélandra. A ződek már rossz irányba mennek ..
panda
Olvasta: 2 | Válasz | 2015. február 23. 09:32 | Sorszám: 315
( + http://compassmagazin.hu/nemzetkozi/kiesett-a-barcelona-world-race-bol-az-ell ... )
panda
Olvasta: 2 | Válasz | 2015. február 23. 09:15 | Sorszám: 314
Ezen a videón Alex mutatja, hogy melyik alkatrész törése okozta az árbocvesztésüket...

http://www.bbc.com/sport/0/sailing/30848710
Rendes Kis
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 23. 09:02 | Sorszám: 313
Uhh, egyetlen damaged, jammed halyard lock car ekkora bajt okoz ??
Bele sem merek gondolni, hogy még hány ilyen kulcsfontosságú alkatrész van ??
panda
Olvasta: 2 | Válasz | 2015. február 23. 08:40 | Sorszám: 312
El se merem képzelni, hogy milyen lehet egy ehhez hasonló eset, amikor csak egyedül van a hajón... brrrrr
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 23. 08:23 | Sorszám: 311
Arra lehetett számítani, hogy nem egy városligeti csónakázásra indulnak, de az ilyen esetek gondolkoztatnak el, hogy megéri? Persze biztos, ha komolyabb baj nélkül hazaérnek.
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 23. 08:21 | Sorszám: 310
Talán, most már jobb is így... Az úgyis csak bosszantott volna, hogy a Renault-sok esetleg mögénk értek volna csak vissza, de viszont aztán meg elsuhantak volna mellettünk ...
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 23. 08:17 | Sorszám: 309
....Itt már három méterrel vagyok a csúcs alatt, innét messzire lehet repülni és megtörténik. Az első pörölycsapást még kivédem, de a másodiknál leszakadok a vitorláról, amibe kapaszkodtam a felkarommal. Az ismert pályán haladok, csak most sokkal messzebb. Nagy erővel csattanok az árbocon, onnét tovább hátra, ahol belecsapódok a vitorlába, az visszarúg, ismét az árboc. Itt már nincs kontroll, igyekszem elkapni valamit, de reménytelen, lefejelem az árbocsínt. Nem tudom hogyan, de elkapok valamit és végre odahúzom magam az árbochoz. Kotorászok valami vágóeszköz után, de azok már haladnak lefelé az óceánban. Kikötni a kötelet képtelenség, muszáj vágni. Vér folyik a szemembe, nem látok, aztán a vitorlára, a dzsekimre, mindenhova. Végre megtalálom a vödör alján az ollót és keservesen, többszöri nekifutásra elvágom a kötelet, levenni már nincs erőm. Ordítok C-nek hogy eresszen, elsőre nem ért, repülök még kettőt, aztán elindulok lefelé. Még az első szálingnál is leszakad a fogásom egyszer, de ez már nem számít, benne van az árban.

Végre leérek, C rémült arcából arra következtetek, hogy nem lehetek túl rózsás. Elmászok a cockpitig és ott elhagy az erőm, ülök a bejáratnál és tulajdonképpen jól érzem magam. Megcsináltam, amit kellett, biztonságban vagyunk. Amíg kimosom magam a vérből, addig C előkészíti a szükséges felszerelést a VMSZ által összekészített elsősegély csomagból, tű, cérna Betadin, stb. A homlokom felső harmada, csontig felhasadva, nagy dudor körülötte. Lemosom, papírral megtörölközöm és addig nyomom ki belőle a vért, amíg teljesen leapad. Egész jól néz ki. Azért a biztonság kedvéért C elhelyez bele négy öltést, így már olyan, mintha nem történt volna semmi. Most le van ragasztva. ..."
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 23. 08:00 | Sorszám: 308
No, szinte egyszerre. Míg olvastam a naplójukat, megelőztél.
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 23. 07:59 | Sorszám: 307
Technikai Pit Stop Nándiéknak. Ez most púp a hátunkra ...
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 23. 07:57 | Sorszám: 306

sajna, végülis úgy kellett, hogy döntsenek, hogy szükség van a “technikai pit stop”-ra ... Új-Zélandon.
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 22. 20:50 | Sorszám: 305
Fa Nándor mai hajónaplója – egy keményre sikerült árboc akcióról és a BWR media team hangfelvétele magyarul – beszámoló a hajón zajló munkákról és a hajó képességeiről … (Fa Nándor BWR interjú – Andi Robertson szakkommentátorral a BWR TV felvételén)
http://spiritofhungary.hu/spirit-of-hungary-febr-21-22-fa-nandor-uzenete-es-h ...


küssszvágócsér
Olvasta: 2 | Válasz | 2015. február 22. 19:56 | Sorszám: 304
Furcsa NB1-es meccsnek néztek elébe a paksiak meg a nyíregyháziak tegnap, azaz 2015. február 21-én. Pótolni kellett egy olyan elmaradt mérkőzést, melyet a paksi pályának a megviselt állapota okán--alighanem az őszi nagy esőzések miatt-- nem lehetett megrendezni decemberben, egy akkori időpontban. És a bökkenő ott jött be, hogy a Nyíregyháza Spartacus a téli szünet-, és átigazolási idő alatt gyakorlatilag útilaput kötött a fél csapat játékosainak sarkára. Viszont a "szabál" a' "szabál" alapon a tegnapi paksi meccsen az újonnan igazoltak nem játszhattak, mondván: ők ősszel a meccs eredeti időpontja idején még nem voltak a Nyíregyháza játékosai, a régiek meg ugyan--köd előttem köd utánam--elmentek....ide-oda-amoda. És így szegény Mátyus Janinak a Szpari edzőjének alaposan föl volta adva a lecke, hogy ugyan honnan szedjen elő egyáltalában 11 olyan játékost, akiket a pályára küldhet? Jobb híján azt ötlötte ki a leleményes MESTER, hogy mezőnyjátékosokként "beveti" a tartalékkapusokat, hadd' szaldgáljanak egy kicsit ebben a nagy télvégi-tavaszeleji hűvös levegőben.
Jelen sorok írója sokmindent nem ért a leirt esettel összefüggésben, de egy dolgot különösképpen nem, és ez a következő? Ha már az újonnan igazoltak nem szerepelhettek ezen a meccsen a fönt leirtak okán, ugyan MIÉRT NE LEHETETT VOLNA 1, azaz EGYETLEN EGY MÉRKÖZÉS APROPO'S-ján átmenetileg VISSZAHOZNI NÉHÁNY JÁTÉKOST azok közül, akik a mérkőzés eredetileg kijelölt időpontjában még biztosan a csapat játékosai voltak? EZ(!) miért olyan elképesztően "nagy ötlet", hogy senkinek nem jutott az eszébe. És miért ne lehetett volna megtenni? Ugyan miért nem??? Ha már "volt olyan jó" a nyíregyházi csapat anno' decemberben, hogy a rossz pálya miatt--amiről a legkevésbé ő tehetett--halasszák februárra a mérkőzést.
panda
Olvasta: 2 | Válasz | 2015. február 21. 12:43 | Sorszám: 303
Na meg, az üzemanyag (dízeolaj!?) utánpótlás... Nem tudom, hogy a szabályok szerint mennyit mehetnek pl. ilyen "technikai megállás" esetén, motoros meghajtással, de célszerű lehet azzal menni valamennyit, különben "sosem" érnek partot, ha nemigazán van arrafelé éppen egy kis szél se nem... (A Hugo Boss-osok kénytelenek voltak persze eleve azzal menni, mert nekik még árbocuk sem volt... Igaz, ők emiatt eleve fel is adták a versenyt.)
Tovább ...
Jelmagyarázat    Van új hozzászólás
   Ezeket a hozzászólásokat már láttad
... Hibabejelentés | | | Gondola ...