02:56:47
 Frissítés
Keresés | Új hozzászólás
 » Isten hozott, kedves Vendég ! Fórumlakók | GY.I.K. | Bejelentkezés | Regisztráció 
 » Társalgó
Téma: Sport (2)
... Elejére 1. lap 
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 20. 08:15 | Sorszám: 300
Narancsosék hihetetlen tempóban csökkentik WAW-ékkal szemben a hátrányukat.
Mi is küzdünk rendesen, szerencsére nagyobb baj nélkül.
Rendes Kis
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 20. 07:08 | Sorszám: 299
Mindenesetre sokkal érdekesebb, mint hogy mi van a szárazföld belsejében ...
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 19. 23:47 | Sorszám: 298
nem mintha nagyon számítana, hogy 2 vagy 3 km mélység van alul ...
Rendes Kis
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 19. 16:36 | Sorszám: 297
Rendes Kis
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 19. 15:37 | Sorszám: 296
Furcsa a világtérképnek ez a hajós nézete: a szárazföldnek nincs domborzata, annál inkább a tengerfenéknek !
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 19. 15:08 | Sorszám: 295
RC-egység elég lassan tolja. Lesz ebből jóval több is, mint 3 nap. Nándiék sem hasítanak, rendesen nő a különbség az előttük haladókkal szemben.
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 19. 10:16 | Sorszám: 294
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 19. 09:56 | Sorszám: 293
Hmm, a fővárosba tartanak? Akkor még egy kis városnézés is belefér ..

Igen, Pharmatonék is mindig jó(bb) szelet kapnak abból, ami minket utolér... Sziszifuszi ez
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 19. 09:51 | Sorszám: 292
Nándi naplójából szemezgetve:

Idézet:
Itt megy előttünk a OO,OP&P, szinte minden szélben – azonos körülményeket feltételezve – gyorsabbak vagyunk náluk és képtelenek vagyunk közelebb kerülni hozzájuk. Ha rájuk is futunk kicsit, az időjárás mindig visszaadja nekik. Tipikus és régi okosság, hogy a szél mindig az elöl haladónak fúj, főleg egy ilyen “lóversenyben”, mint ez itt végig a kerítés mellett. Nagy előzéseket, vagy lemaradást sehol nem lehet látni a mezőnyben, pedig van sebességkülönbség a hajók között.

Az első időszakban még nem tudtam hova tenni a hajó sebességét ebben a mezőnyben. Ma világosan látom a még meglévő hiányosságokat – főleg vitorlákban, uszony használatban – és a potenciált is, és ez bizakodásra ad nekem okot. Annak idején az Alba Regiát is a második versenyre sikerült versenyképessé tenni, így lesz ez most is.

Sokat beszélgetünk C-vel ezekről a kérdésekről és a konklúzió mindig az, hogy jobb, hasznosabb itt lenni ezekkel a hiányosságokkal együtt is, mint kihagyni a versenyt miattuk.

Az előttünk vitorlázó Renault szintén ütött valamit a kormányával, nekik megsérült a kormánylapát karbon borítása. Szinte minden hajón másképp igyekeznek az ilyen ütközésekből származó károkat megjavítani. Többségük valamilyen ütközést-elnyelő biztosítással tervezett, és csak elenyészően kevés a rögzített tengellyel szerelt kormány. Meglepő számomra, hogy az eddigi – és remélem utolsó – ütközésekből származó károk itt lent, a déli, tisztának tartott vizeken történtek.
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 19. 08:23 | Sorszám: 291
Pharmatonék iszonyatosan tepernek, valamit nagyon elkaptak. Mi meg tartjuk a lépést Sárgáékkal. RC-egység meg ahogy tegnap írták ~3 nap stagnálással számolhatnak. Rajtuk foghatunk sokat, s ha jól számolom, még a Narancsosok is előzhetik őket a WAW-n kívül.
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 18. 12:23 | Sorszám: 290
Hoppá, már épp akartam beírni, hogy nemrég volt már egy hasonló "ívű" dobásuk... és hogy ők talán így szállnak le a bicikliről, mint az a malacka...

Lehet, hogy akkor csak meggondolták magukat, de most mégis inkább irány burány ..
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 18. 12:21 | Sorszám: 289
Röviden: Nagyobb sebességnél irányíthatatlan a hajójuk, próbálták megoldani, de nem sikerült. Ezért határoztak úgy, hogy kihasználják a viszonylag közel lévő parton a kikötést.
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 18. 12:17 | Sorszám: 288
Itt van ni:
Idézet:
Renault Captur reroute to New Zealand for pitstop

Kormányproblémával küszködnek napok óta, jobbnak látják megjavíttatni...
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 18. 12:14 | Sorszám: 287
Tényleg! Ugyan ez még csak nagyjából 7 mérföld, de akkor is szembetűnő, hogy valójában visszafelé haladnak, nem egy cik-cakkos hadakozás az elemekkel ...
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 18. 12:12 | Sorszám: 286


panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 18. 12:09 | Sorszám: 285
Hmm, a ződek érdekes dolgokat csinálnak... vagy, mennek Új-Zélandra vissza ők is??
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 18. 10:31 | Sorszám: 284
http://www.facebook.com/AlexThomsonRacing

panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 18. 10:27 | Sorszám: 283
Ja, rongálja a hajót... Egy korábbi videóján meg, a vízből kiemelkedő tőkesúlyra kapaszkodott fel, és onnan ugrott fejest. Öltönyben, nyakkendővel...
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 18. 10:20 | Sorszám: 282
Na, ezt nem kellett volna! Ezért tört el a vitorlájuk!

panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 18. 10:09 | Sorszám: 281
Na, azé' annak a kiesett hajónak a "főkapitánya" nem semmi :

http://www.youtube.com/watch?v=y4loB_UGxw8
The Mast Walk by Alex Thomson
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 18. 09:47 | Sorszám: 280
Na, remélem lesz Nándinak nyomós ellenérve ...
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 18. 09:36 | Sorszám: 279
(Remélem, Konrád nem akar majd egy-két napra hazalátogatni Új-Zélandnál .. )
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 18. 09:35 | Sorszám: 278
Végülis, nekünk az is jó lesz, amikor majd egyszerre előzzük le őket!!
Hajrá Nándi, hajrá Konrád!!!
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 18. 09:25 | Sorszám: 277
Kimondottan jól haladnak.
Rendes Kis
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 18. 09:17 | Sorszám: 276
Tovább ...
Jelmagyarázat    Van új hozzászólás
   Ezeket a hozzászólásokat már láttad
... Hibabejelentés | | | Gondola ...