04:47:42
 Frissítés
Keresés | Új hozzászólás
 » Isten hozott, kedves Vendég ! Fórumlakók | GY.I.K. | Bejelentkezés | Regisztráció 
 » Társalgó
Téma: Sport (2)
... Elejére 1. lap 
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 19. 09:56 | Sorszám: 293
Hmm, a fővárosba tartanak? Akkor még egy kis városnézés is belefér ..

Igen, Pharmatonék is mindig jó(bb) szelet kapnak abból, ami minket utolér... Sziszifuszi ez
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 19. 09:51 | Sorszám: 292
Nándi naplójából szemezgetve:

Idézet:
Itt megy előttünk a OO,OP&P, szinte minden szélben – azonos körülményeket feltételezve – gyorsabbak vagyunk náluk és képtelenek vagyunk közelebb kerülni hozzájuk. Ha rájuk is futunk kicsit, az időjárás mindig visszaadja nekik. Tipikus és régi okosság, hogy a szél mindig az elöl haladónak fúj, főleg egy ilyen “lóversenyben”, mint ez itt végig a kerítés mellett. Nagy előzéseket, vagy lemaradást sehol nem lehet látni a mezőnyben, pedig van sebességkülönbség a hajók között.

Az első időszakban még nem tudtam hova tenni a hajó sebességét ebben a mezőnyben. Ma világosan látom a még meglévő hiányosságokat – főleg vitorlákban, uszony használatban – és a potenciált is, és ez bizakodásra ad nekem okot. Annak idején az Alba Regiát is a második versenyre sikerült versenyképessé tenni, így lesz ez most is.

Sokat beszélgetünk C-vel ezekről a kérdésekről és a konklúzió mindig az, hogy jobb, hasznosabb itt lenni ezekkel a hiányosságokkal együtt is, mint kihagyni a versenyt miattuk.

Az előttünk vitorlázó Renault szintén ütött valamit a kormányával, nekik megsérült a kormánylapát karbon borítása. Szinte minden hajón másképp igyekeznek az ilyen ütközésekből származó károkat megjavítani. Többségük valamilyen ütközést-elnyelő biztosítással tervezett, és csak elenyészően kevés a rögzített tengellyel szerelt kormány. Meglepő számomra, hogy az eddigi – és remélem utolsó – ütközésekből származó károk itt lent, a déli, tisztának tartott vizeken történtek.
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 19. 08:23 | Sorszám: 291
Pharmatonék iszonyatosan tepernek, valamit nagyon elkaptak. Mi meg tartjuk a lépést Sárgáékkal. RC-egység meg ahogy tegnap írták ~3 nap stagnálással számolhatnak. Rajtuk foghatunk sokat, s ha jól számolom, még a Narancsosok is előzhetik őket a WAW-n kívül.
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 18. 12:23 | Sorszám: 290
Hoppá, már épp akartam beírni, hogy nemrég volt már egy hasonló "ívű" dobásuk... és hogy ők talán így szállnak le a bicikliről, mint az a malacka...

Lehet, hogy akkor csak meggondolták magukat, de most mégis inkább irány burány ..
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 18. 12:21 | Sorszám: 289
Röviden: Nagyobb sebességnél irányíthatatlan a hajójuk, próbálták megoldani, de nem sikerült. Ezért határoztak úgy, hogy kihasználják a viszonylag közel lévő parton a kikötést.
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 18. 12:17 | Sorszám: 288
Itt van ni:
Idézet:
Renault Captur reroute to New Zealand for pitstop

Kormányproblémával küszködnek napok óta, jobbnak látják megjavíttatni...
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 18. 12:14 | Sorszám: 287
Tényleg! Ugyan ez még csak nagyjából 7 mérföld, de akkor is szembetűnő, hogy valójában visszafelé haladnak, nem egy cik-cakkos hadakozás az elemekkel ...
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 18. 12:12 | Sorszám: 286


panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 18. 12:09 | Sorszám: 285
Hmm, a ződek érdekes dolgokat csinálnak... vagy, mennek Új-Zélandra vissza ők is??
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 18. 10:31 | Sorszám: 284
http://www.facebook.com/AlexThomsonRacing

panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 18. 10:27 | Sorszám: 283
Ja, rongálja a hajót... Egy korábbi videóján meg, a vízből kiemelkedő tőkesúlyra kapaszkodott fel, és onnan ugrott fejest. Öltönyben, nyakkendővel...
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 18. 10:20 | Sorszám: 282
Na, ezt nem kellett volna! Ezért tört el a vitorlájuk!

panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 18. 10:09 | Sorszám: 281
Na, azé' annak a kiesett hajónak a "főkapitánya" nem semmi :

http://www.youtube.com/watch?v=y4loB_UGxw8
The Mast Walk by Alex Thomson
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 18. 09:47 | Sorszám: 280
Na, remélem lesz Nándinak nyomós ellenérve ...
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 18. 09:36 | Sorszám: 279
(Remélem, Konrád nem akar majd egy-két napra hazalátogatni Új-Zélandnál .. )
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 18. 09:35 | Sorszám: 278
Végülis, nekünk az is jó lesz, amikor majd egyszerre előzzük le őket!!
Hajrá Nándi, hajrá Konrád!!!
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 18. 09:25 | Sorszám: 277
Kimondottan jól haladnak.
Rendes Kis
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 18. 09:17 | Sorszám: 276
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 18. 08:55 | Sorszám: 275
Narancsosok mintha ráhúztak volna egy kicsit a WAW-oskra, nem?...
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 18. 08:53 | Sorszám: 274
Kíváncsi vagyok, hogy a Horn fok után, milyen úton jönnek visszafelé... szinte mindenhol szembeszelek lesznek...
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 18. 08:53 | Sorszám: 273
Ja. Nekünk.
Rendes Kis
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 18. 08:48 | Sorszám: 272
Félút
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 18. 08:41 | Sorszám: 271
ehh, sosem érünk már a 'lejtőre'...
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 17. 18:50 | Sorszám: 270
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 17. 18:48 | Sorszám: 269
http://spiritofhungary.hu/fa-nandor-spirit-of-hungary-hajonaplo-02-16-00-50-u ...

” arról álmodoztam, hogy legyen egyszer egy irány-stabil hajóm, amivel gyorsan lehet itt délen vitorlázni. Jelentem lett, a Spirit of Hungary olyan és erről most győződök meg, amikor nagy sebességgel, fiatal, nagy, agresszív hullámok között kell biztonsággal haladni… embertelen viszonyok között kell a hajónak helytállni… Éjszakára a szél megjött, de lórúgásként, semmi átmenet, semmi gondolkodás idő.
FA N: HAJÓNAPLÓ 02 17, 03 20 UTC, de. Nehezen, sok figyeléssel, állítással indult a nap, de most kellemesebb, bár gyors a menet. Csináltam pár képet, íme a két két kedvencem.

Egész délelőtt az automata kezelőegységére tapadva igyekszem a hajót megfelelő szélszögön tartani, ami 145 – 150 °. Ez a szög az, amin a hajó a legnagyobb biztonsággal nem szalad fel és nem esik le annyira, hogy meghauzoljon. 35 – 45 cs szél fúj, ennek megfelelő hullámzással, ami egyáltalán nem barátságos. ...
Tovább ...
Jelmagyarázat    Van új hozzászólás
   Ezeket a hozzászólásokat már láttad
... Hibabejelentés | | | Gondola ...