07:57:50
 Frissítés
Keresés | Új hozzászólás
 » Isten hozott, kedves Vendég ! Fórumlakók | GY.I.K. | Bejelentkezés | Regisztráció 
 » Társalgó
Téma: Sport (2)
... Elejére 1. lap 
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 11. 07:05 | Sorszám: 216
Rendben! A számmisztikához akkor csak annyit, hogy a táv kétharmada még hátra van (legalábbis számunkra). Finoman utaltam?

Minden egység különlegesen hatalmas sportteljesítményt nyújt, s előrehaladásukban nem kis szerep hárul a szerencsének...

Hajrá Nándi!

panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 10. 22:29 | Sorszám: 215
hehe, ha jól látom a narancsosok, hiába "ügyeskednek", most tőlük is meg fog "szökni" az igazán jó szél... Minket viszont utolér egy kisebb "jó löket"... hajrááááá
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 10. 22:21 | Sorszám: 214
A WAW-osok nagyon ügyesnek tűnnek... egyre inkább úgy néz ki, hogy talán van esélyük akár még a 3. helyezésre is!... Kilometrikát most ne tegyél ide, az nem érdekel...
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 10. 11:18 | Sorszám: 213
Igen, az elől levők már elérik a "viharzónát" Új-Zéland alatt .... 30-40 csomós szelek...
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 10. 10:08 | Sorszám: 212
Van ilyen. Ráadásul a sárga-vörös tandem elég jól hasít ott az elején.
nem baj, akkor is hajrá Nándi!
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 10. 09:52 | Sorszám: 211
Most meg, mintha a szerencse sem igazán lenne velünk... a szelesebb területek vagy előttünk vannak vagy mögöttünk. Az előttünk levőt nem érjük utol, a mögöttünk levő meg nem jön elég gyorsan...
mackó
Olvasta: 2 | Válasz | 2015. február 10. 08:43 | Sorszám: 210
És egyre nő a hátrány...
Ettől függetlenül embert próbáló minden csapat teljesítménye. Aki végig kitart, célba ér, az megsüvegelendő...
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 09. 12:24 | Sorszám: 209
A czakkoson már túlléptek, de az a ~3700 mérföld hátrány aggasztó.
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 06. 18:04 | Sorszám: 208
(és, mostanra már a czakk oldalán vannak, hajrááááá!! )
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 06. 18:02 | Sorszám: 207
Sajnos, az "elvárt" irányba nézve éppen szembeszelünk lenne, még jó néhány mérföldön keresztül... sz'al, nincs más hátra, mint előre a czik-czak úúútján A WAW-osok pályáján is látszik, hogy amikor itt tartottak, akkor ők is pont egy ilyesmi manővert voltak kénytelenek művelni ..
Rendes Kis
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 06. 10:19 | Sorszám: 206
Csak nem kikötnek ??
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 06. 10:11 | Sorszám: 205
Á... szerintem csak megkerülik Madagaszkárt. Viccből ..
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 06. 07:43 | Sorszám: 204
Megvan! Azt hiszem, a Szuezi-csatornán akarnak Nándiék beelőzni...
Egyébként ~3200 mérföld hátrány a vezetővel szemben, valamint az előttük lévőtől is kaptak ~600-at.
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 05. 13:37 | Sorszám: 203
Igen, a'szem ez már azért van, mint amit írtam...

Ráadásul, ha jól nézem, egy rosszabb szakasz jön nekünk, s azt nem tudom, hogy vajon itt a Pharmatonosoknak mennyire volt rossz, amikor ott jártak. Nekünk sok (majdnem-)szembeszél várható, sajnos ...

Az látszik, hogy eléggé alapvetően fontos az, hogy hogyan sikerül teljesíteni a vacakabb szakaszokat. Mi pl. talán valahol a WAW-osok sarkában lennénk (talán), ha az Alborán tengeri kicseszés nem lett volna...
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 05. 10:09 | Sorszám: 202
Valaminek jönnie kellene, mert menet közben ~3100 mérföldre kerültünk az elejétől. Ráadásul a Pharmaton sem adja magát olyan könnyen...
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 04. 11:03 | Sorszám: 201
Úgy tűnik, hogy a vezető hajóknak egy jó ideig már csak csupa jó szelük lesz... És, jöhet a zújzélandi viharos is ...

mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 04. 10:59 | Sorszám: 200
A vezető hajó hasít rendesen, most mi vagyunk a leglassabbak. ~3000 mérföld a hátrányunk.
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 04. 09:51 | Sorszám: 199
A Kerguelen-szigetek mellett haladnak el...

"... A Kerguelen-szigetek egykor teljes jégtakarójából napjainkra csak a nagyobb kiemelkedések jégsapkái maradtak meg. A Kerguelen-sziget nyugati részén, a sziget területének 7,5%-át fedő, 500 km²-es Cook-gleccserből (Calotte Glaciaire Cook) számtalan kisebb jégár ereszkedik le a környező völgyekbe; közülük néhány a tengert is eléri. A Mont Ross tömbjét és a Rallier du Baty-félsziget egy részét is jégsapka borítja. ..."
http://hu.wikipedia.org/wiki/Kerguelen-szigetek
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 03. 22:42 | Sorszám: 198
Hűha, úgy látom, Új-Zéland "alatt" is jó nagy szelek bírnak lenni!!...
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 03. 22:26 | Sorszám: 197
Elég érdekes arrafelé repülni, mer' ha megfelelő sebességet választ a zember, akkor épp' akkor érkezik meg, mint amikor elindult. :-)
Legalábbis, a helyi idők szerint...
Rendes Kis
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 03. 17:11 | Sorszám: 196
Még szerencse, hogy a pilótának mindegy, mert balra is felhő meg jobbra is felhő ...
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 03. 16:55 | Sorszám: 195
Jaja, nekem is mindig fura mikor olyat látok, hogy pl. a Párizs - New York repülőjárat először "felfelé" megy és csak aztán "vissza" ... :-)
Rendes Kis
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 03. 15:43 | Sorszám: 194
Furcsa tudomány ez a gömbi geometria.
Én szemre azt mondtam volna, hogy az ideális út jobban ráfeszül a lila zónára ...
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 03. 15:18 | Sorszám: 193
Leginkább a Horn () fokot kell túlélni... az elég veszélyes. De, Nándi már háromszor is járt ott ...
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 03. 15:15 | Sorszám: 192
Sőt, valójában még annál is többet, mert vitorlással lehetetlen a legrövidebb úton menni ..
( A szintén felül levő négyzetrácsos gombocska mellettivel nyomival be lehet rajzoltatni az elméletileg legrövidebb utat ... )
Tovább ...
Jelmagyarázat    Van új hozzászólás
   Ezeket a hozzászólásokat már láttad
... Hibabejelentés | | | Gondola ...