23:42:20
 Frissítés
Keresés | Új hozzászólás
 » Isten hozott, kedves Vendég ! Fórumlakók | GY.I.K. | Bejelentkezés | Regisztráció 
 » Társalgó
Téma: Sport (2)
... Elejére 1. lap 
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 03. 07:54 | Sorszám: 181
No!
Napi 50 mérföld hátrányfaragás, és a végére még izzadhatnak is az ellenfelek!
Pusztán a megtett táv alapján jó napjuk volt Nándiéknak, mindjárt beleolvasok a naplójukba is...
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 02. 11:27 | Sorszám: 180

Azért lássuk be, annak a 450 mérföld hátránynak a ledolgozása sem piskóta fegyvertény lenne... De legyen úgy, amíg senki sem ért célba, minden lehetséges.
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 02. 11:02 | Sorszám: 179
Persze. Legjobb, ha mindjárt az elsővel kezdik, hisz' így megy ez más versenyszámokban is...
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 02. 07:46 | Sorszám: 176
Hozzájuk igen. Az elejéhez kevésbé.
De jól küzdenek, hajrá!
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. február 01. 12:50 | Sorszám: 175
hehe, gyorsabban változnak azé' itt a dolgok. Nem baj, lökött azé' rajtunk egy szépet, s így közelebb is kerültünk a Pharmaton-osokhoz! Hajrááááá!
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. január 31. 14:41 | Sorszám: 174
"Elképesztő, hogy már eltelt egy hónap és itt járunk… “be-déliesedtünk” lélekben is. Orrbavágott a déli óceán rögtön, ha esetleg nem emlékeznék, én meg felvettem a kesztyűt. C-vel remekül motiváljuk egymást.

Fa N. Naplo 2: 01 30. 20 30 GMT Első reakcióként, mikor elszállt a tőkesúlyt vezérlő computer, arra gondoltam, talán meg kellene állni Fokvárosban (egy pitstop a szabályok szerint megengedtett) és helyettesíteni. Aztán a hála és köszönet, Perényi Petinek, (a SpiritHu elektronikai szakértője és tartalék co-skippere) műholdas táv-segítséggel összehoztuk a megoldást. Most egyszerűen és remélem megbízhatóan fog működni. Talán látszik az trackingünkön is, hogy a megállás csak öt percig volt alternatíva, már szó sincs róla, megyünk tiszta erőből tovább.

MEGLEPŐ hogy ennyi fizikai és szellemi, idegrendszeri terhelés mellet sem vagyok fáradt, sőt, talán még motiváltabb, mint a rajtnál. DE! A ttól még érzékelem, hogy a 100 %-os teljesítmény mit követel manapság. Nagyon más elképzelni hazulról, még az én óceáni előéletemmel is, és itt lenni, megélni ma, az ami itt történi a déli vizeken.

Orrbavágott a déli óceán rögtön, ha esetleg nem emlékeznék, én meg felvettem a kesztyűt. C -vel remekül motiváljuk egymást, ő is iszonyúan kemény, mások számára elképesztően nehéz ember lehet, de mi jól erősítjük egymást. Ő sem tűri a lustaságot és a középszerűséget, ahogy én sem. Mindennap nyomjuk tiszta erőből, a mindennapi újrakezdéshez szigorúan kontrollált időbeosztással, pihenéssel és táplálkozással. Ezért amenetért jöttünk mindketten ide! ...."

http://spiritofhungary.hu/spirit-of-hungary-egy-honapja-rajtolt-a-bwr-imoca-6 ...
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. január 31. 13:49 | Sorszám: 173
( Nekem megjelent egy plusz gombocska a széltérképet bekapcsoló gomb mellett, jobboldalt felül...)
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. január 31. 13:47 | Sorszám: 172
Hűha, jön mögöttünk a szél!!! (Egy nagy örvény és északi "karja" épp' abban az irányban halad mint mi!) Ha nem hagy le minket, akkor akár 3-4 napig is hatalmas szélben haladhatunk... Csak bírja a hajó! Hajrá, hajará!!!
Rendes Kis
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. január 29. 20:47 | Sorszám: 171
Szerencséd, hogy nem vagyok evezős edző, mert már futnád az atlétikapályán a számos köröket !
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. január 29. 20:00 | Sorszám: 170


panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. január 29. 19:56 | Sorszám: 169
Ez hajó : http://www.oasisoftheseas.com/video.php?ship=allure

panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. január 29. 19:44 | Sorszám: 168
ez sajka, bárka, naszád, gálya
Rendes Kis
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. január 29. 18:32 | Sorszám: 167
"A világ hajóit figyelembe véve hosszas keresgélés, vizsgálódás után is alig találni olyan hajót, mint a kielboat."

... http://kielboat.com/?page_id=14 !
Rendes Kis
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. január 29. 18:23 | Sorszám: 166
Ez, kéremszépen hajó: !
Rendes Kis
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. január 29. 18:19 | Sorszám: 165
Ilyen renegát szöveggel ne próbálkozz az evezős edződnél !
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. január 29. 17:16 | Sorszám: 164
( #141 )
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. január 29. 17:15 | Sorszám: 163
Ezeknek az IMOCA típúsú verseny-hajóknak az árboca olyan magas mint egy tízemeletes panelház!!
( Most képzeld el, hogy milyen lehetett Nándinak, itt az alábbi fényképen, a nyílt vizen, az árboc tetején ........... )
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. január 29. 17:11 | Sorszám: 162
de ez nem hajó, hanem csónak, vagy ladik!....
Rendes Kis
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. január 29. 17:04 | Sorszám: 161
Van ilyen: !
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. január 29. 16:47 | Sorszám: 160
Nemtom, lehet belefért volna, ha lett volna már ott egy darab, mire odaértek Salvador de Bahiába.
De az árboc elég speciális darab, nem lehet csak úgy kapni a boltba'. És/bár, ha jól tudom, azt csinálják majd, hogy hajóra teszik a hajót, és úgy viszik haza Skóciába...
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. január 29. 15:47 | Sorszám: 159
Gondolom egy árboc cseréje nem fér bele a szabályokba. Különben HB kihasználhatta volna...
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. január 29. 15:40 | Sorszám: 158
Három, szigorúan (főleg időbelileg) szabályozott megállásra azé' van lehetőség. De nyilván ezt csak a legvégső esetben szabad "kihasználni"...
http://forum.vectrix.hu/index.php?f=4&t=797&m=79
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. január 29. 15:34 | Sorszám: 157
Ja, és itt olvastam alább, hogy egy jó vastag gatya is hasznos... pl. vitorlarúd tövibe lehet tekerni "vízszigetelőnek" ...
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. január 29. 15:31 | Sorszám: 156
Jaja, kalapács és szigszalag. A profi autószerelőknek is ez kell csak ...
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. január 29. 15:24 | Sorszám: 155
vitorlájuk=vitorlája, hogy csak a legsúlyosabbra rátérjek...
Tovább ...
Jelmagyarázat    Van új hozzászólás
   Ezeket a hozzászólásokat már láttad
... Hibabejelentés | | | Gondola ...