Téma: Vectrix |
|
|
R.András |
|
Az önvezető autók egyik legnagyobb előnye az lesz, hogy nemcsak egymással, hanem az infrastruktúrával is képesek lesznek kommunikálni. Így a veszélyes szituációkban nemcsak a jármű szenzoraira hagyatkozik majd, hanem előre látja a veszélyt. Vészfékezés helyett mesterséges intelligencia – további érdekességek: https://bit.ly/BoschMI18 ... www.facebook.com/boschmagyarorszag/ |
|
R.András |
|
Bővíti elektromos járműparkját a Magyar Posta
A Magyar Posta Zrt. flottaszolgáltatás keretén belül 771 elektromos meghajtású segédmotoros járműre kötött szerződést, amely további 330 darabbal bővíthető - olvasható az állami cég MTI-hez küldött közleményében. A beszerzéssel a társaság mintegy 5 ezres gépjárműparkjának 23 százaléka lesz zéró kibocsátású. ... https://gondola.hu/hirek/291052-Boviti_elektromos_jarmuparkjat_a_Magyar_Posta ...
Kommentár: Ezt 14 évvel ezelőtt kellett volna ! |
|
|
|
pandala |
|
.... az igazán jók meg, nem is használnak féket!! ))) |
|
R.András |
|
Az intenzív gyorsulás és fékezés feleslegesen sok energiát fogyaszt, ezért arra kérünk, amikor csak lehet fokozatosan gyorsíts, és próbálj a visszatöltéssel fékezni! Ha a takarékos vezetéssel te is védeni szeretnéd a környezetet és ritkítani a töltések gyakoriságát, használd az ECO funkciókat, és rakd B állásba a váltót, ahhoz, hogy az autó a motorféket kihasználva visszatöltsön. További infók a weboldalon: https://greengo.com/hu/jo-tudni ... www.facebook.com/greengocarsharing/photos/a.1380837908594488/5650902248254678/
Kommentár: A jobbak már 14 évvel ezelőtt is visszatöltötték a fékenergiát ! |
|
pandala |
|
Idézet: Mennyire életképesek a hidrogénaautók? Takács Csongor | 2022.07.19. 01:06
Ahogy az autóipar térképét átrajzoló elektromos forradalom egyre gyorsabban halad, az ember azt hihetné, hogy az elektromos járművek (EV-k) megnyerték a csatát, és a benzin- vagy dízelüzemű belső égésű motorok abszolút elvesztették. A valóságban azonban nem olyan fekete-fehér. ....
https://nrgreport.com/cikk/2022/07/19/mennyire-eletkepesek-a-hidrogenaautok/
|
|
|
|
|
|
|
gajo |
|
Terjed mint a covid! |
|
R.András |
|
Az előrejelzések sem tudják lekövetni, olyan gyors az elterjedésük. Őrület, mi megy az elektromos autók piacán - Szinte megállíthatatlanok a vevők Olyan gyors az elektromos járművek elterjedése, hogy évente egészen más becslések születnek a pár éven belüli EV számokat illetően. Egy éve még körülbeül 14 millió értékesített elektromos autót becsültek előre 2025-re vonatkozóan, ma már a várakozások szerint több mint ... ... www.portfolio.hu/uzlet/20220611/orulet-mi-megy-az-elektromos-autok-piacan-szi ... |
|
|
R.András |
|
115 új villamos mozdonyt vesz a MÁV-Start Lezárult a 115 új villamos mozdony beszerzésére kiírt közbeszerzési eljárás, az előzetes becsült értéknél olcsóbb ajánlattal a Siemens Mobility Kft. és a Siemens Mobility Austria GmbH közösen nyert - jelentette be az innovációs és technológiai miniszter szerdán Budapesten, a keretszerződés aláírásakor. ... https://gondola.hu/cikkek/122181-115_uj_villamos_mozdonyt_vesz_a_MAV-Start.html |
|
R.András |
|
Díjlovaglás klasszikus módon - Loós Lovasudvar |
|
gajo |
|
Megint fából vaskarika! Szólni kellene Ford úrnak, hogy ne fejlessze ki a T modellt! |
|
R.András |
|
Megdöbbensz, ha meglátod, mennyire nem használod a saját autódat A Jövő Mobilitása Szövetség kutatásából kiderül, hogy a saját autó az idő 96!!!! százalékában áll. Azaz szinte mindig, de amikor mozog, akkor sem mindig arra használjuk, amire szeretnénk: az autóvezetők ötöde ugyanis évente több mint 26 órát tölt parkolóhely kereséssel. A kutatás eredményei szerint is az autómegosztásé a jövő. ... https://www.zoldpalya.hu/uton/automegoszto-infografika-jovo-mobilitasa-szovet ... |
|
R.András |
|
Magyar céggel szerződött a német autópályaüzemeltető
Magyar céggel, a Microsec Zrt.-vel szerződött a német autópályákat üzemeltető Die Autobahn vállalat az intelligens járműkommunikáció biztonságát nyújtó úgynevezett V2X-PKI rendszer fejlesztésére - közölte az informatikai cég csütörtökön az MTI-vel.
A cég 4 éves megbízást kapott az intelligens rendszerekkel felszerelt gépjárművek és az érintett eszközök közötti kommunikációs technológia biztosítására.
Mint írták, a statisztikák szerint már több mint fél millió olyan autó közlekedik Európa útjain, amely a környezetével intelligens kommunikációra képes. Ezt a kommunikációt nevezik összefoglalóan V2X - vehicle to everything - kommunikációnak. Ez akkor működhet megfelelően, ha a járművek és az autóutak közlekedését szabályozó helyi és globális eszközök képesek egymással valós időben és folyamatosan, biztonságosan kommunikálni. Ebben a folyamatban az adatok védelme kulcskérdés. Vagyis az, hogy az autók rendszerei által küldött és fogadott üzenetek tökéletes biztonságban legyenek a hackerektől, ne lehessen azokat meghamisítani, megmásítani. ... https://gondola.hu/hirek/283040-Magyar_ceggel_szerzodott_a_nemet_autopalyauze ... |
|
|
R.András |
|
Hol áll ma az elektromobilitás? – Magyarósi Csabával Legújabb mini videósorozatunkban Magyarósi Csaba-val jártunk körbe három igen fontos témát, ami az emberiség jövőjét bizonyára érinteni fogja. Az első részben az elektromobilitás jövőjéről beszélgetünk, a videóban Balogh Szabolcs, az MVM Mobiliti Kft. ügyvezetője is segít eligazodni, hogy mit bír majd a jövőben a töltési hálózat, vagy éppen milyen fejlesztésekre lehet még szükség. Fény derül a következő húsz év terveire, arra, hogy milyen törvényi ösztönzők segítenek majd az elterjedésben, illetve, hogy mennyiben terheli meg az elektromos hálózatunkat a tömeges elektromos autózás. Érdemes velünk tartani! |
|
|
|