17:45:03
 Frissítés
Keresés | Új hozzászólás
 » Isten hozott, kedves Vendég ! Fórumlakók | GY.I.K. | Bejelentkezés | Regisztráció 
 » Társalgó
Téma: Sport (2)
... Elejére 1. lap 
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. január 22. 08:13 | Sorszám: 112
Viszont az Acélkékek sejtenek valamit, Piroskáék nyomvonalára lépnek.
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. január 22. 08:12 | Sorszám: 111
Piroskáékat a második helyre sorolják ~145 mérföld hátránnyal, de szerintem pozícióelőnyben vannak. Nándiék meg közben ~1700 mérfölddel követik a vezérhajót. És ahogy mondod, Zöldikéék pályaívére tekerednek... Szerintem is rosszul teszik.
Akkor is hajrá!
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. január 21. 21:57 | Sorszám: 110
hát igen, sejtettem, a sárga jól elhúzott, még a 2. helyezettel szemben is van "200 mérföld" előnye...
Kiváncsi vagyok mi lesz, amikor a nem olyan nagyon pipec területre ér... Ezt nem igen lehet kikerülni, bár, szerintem a legdélebben haladó piroska épp' ezt igyekszik elkerülni

panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. január 21. 16:39 | Sorszám: 109
hmm, mos'meg úgy tűnik, hogy esetleg mégiscsak a ("rövidebb!?") ződek útvonalát választják a mieink... nem biztos, hogy jó ötlet, bár a fene tudja. (Tegnap még bizonytalan voltam, vagy mégse? )
mackó
Olvasta: 2 | Válasz | 2015. január 21. 08:11 | Sorszám: 108
Türelmes is volnék, más lehetőségem úgy sincs.
Szeretem a számokat, az elméleteket, alapvetően reál beállítottságú vagyok.
Aztán meg van az úgy, hogy az elmélet valamilyen okból (megmagyarázható) dugába dől. És most rápillantva az állásra csak azt látom, hogy 1500 mérföld. Persze minden viszonylagos, a sárgákhoz képest a többiek a fasorba sincsenek.
Meglátjuk, és hajrá!
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. január 20. 16:18 | Sorszám: 107
már eccer ezt "megbeszéltük" , a zábrát nézzed , meg ott a zábráknál a szeleket ...
A WAW-osok nagyon ügyesnek tűnnek. Viszont, kíváncsi vagyok, hogy a szélsők (a piros meg a ződ) közül melyiknek jön be ez a taktika... egyelőre, nagyon úgy néz ki, hogy a sárgák találták meg az optimális útvonalat!!
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. január 20. 08:47 | Sorszám: 106
Értem én hogy változhat meg minden, de csak felkúszott 1300 mérföldre...
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. január 19. 16:02 | Sorszám: 105
Most úgy tűnik, Nándiék nem a ződek után mennek... bár még nem dőlt el... meglátjuk. Izgi!!
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. január 19. 14:11 | Sorszám: 104
Megnéztem!
Roppant nagy tudomány ez is, pláne ha ésszel űzik...
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. január 19. 12:41 | Sorszám: 103
Megnézted már a #90-est? Ha még nem, akkor nézd végig, érdemes!
Hajrá, Hajrá!!
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. január 19. 12:38 | Sorszám: 102
Kiváncsi vagyok, hogy a zöldeknek (Pharmaton) bejön-e az alternatív útvonal... Elég kockázatos arrafelé menni, mert könnyen úgy járhatnak mint mi az Alborán tengeren ...
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. január 19. 10:42 | Sorszám: 101
No igen, viszont az 1000 mérföld már akár egy hét alatt is teljesíthető, ha nem jön közbe semmi...
Rendes Kis
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. január 19. 09:54 | Sorszám: 100
Úgy láttam, az eddigi versenyeken sem célfotó döntött ...
A 2. helyezett 12 óra hátránnyal ért célba ...
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. január 19. 09:09 | Sorszám: 99
Eddig meg voltam győződve arról, hogy a Horn-fok az irány. Most meg döbbenten látom, hogy a Jóreménység foka felé araszolnak...
Egyébként már 1000 mérföld a hátrányunk.

panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. január 16. 21:54 | Sorszám: 98
Egy érdekes összefoglaló a legutóbbi 2011-es Barcelona race-el kapcsolatban:
http://www.youtube.com/watch?v=XJF-dHuYMNs
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. január 16. 21:44 | Sorszám: 97
Nagyon veszélyes, se málna se bambuszrügy! Örület!
Rendes Kis
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. január 16. 21:13 | Sorszám: 96
Azta kiskésit !
Az óceán majdnem olyan veszélyes hely lehet, mint a medvével teli bozót !
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. január 16. 17:37 | Sorszám: 95
Ennek ellenére, feljöttünk a hatodik helyre!!
Ugyanis, még egy hajót mögénk soroltak... A Neutrogena-t. Az van odaírva, hogy: "Stealth mode", "lopakodó üzemmód". Annyira az, hogy még a track-et sem lehet látni/megnézni ... ( Lehet, hogy elsummantanak Salvador de Bahia-ba Hugo Boss-ékhoz?? ..hümm. A sebesség különbség alapján akár pont egyszerre érhetnének oda!... )
Vén tengeri medvék elkezdtek cselezni...
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. január 16. 10:14 | Sorszám: 94
Szegények cikk-cakkban kénytelenek haladni, látszik a növekvő hátrány...

Hajrá! Messze még a vége.
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. január 16. 09:37 | Sorszám: 93
Jaja, hisz' elértek a kritikus részhez... alig fú a szél, sajnos.
Ez a nap valszeg az "Egyenlítősdi"-vel fog eltelni. De legalább jó meleg van ott
Még 2 fokot kell menniük, hogy az egyenlítőhöz érjenek, és onnan már talán jobb lesz a szél, és persze be kell fordulniuk a WAW-osok irányába!...
Hajráááááááá
mackó
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. január 16. 08:37 | Sorszám: 92
Igen, talán igazad van. A tendencia is megfordult, Nándiék megint lemaradóban...
panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. január 16. 08:32 | Sorszám: 91
Ez alapján, meg a jelenlegi széltérkép alapján, nekem úgy tűnik, hogy inkább az elől állók nyomvonala lehet a nyerőbb... a ződek (Pharmaton) a másik taktikát választják, úgy tűnik.. hümm..

panda
Olvasta: 1 | Válasz | 2015. január 15. 17:11 | Sorszám: 90
Hű, ez érdekes, nem egyszerű, simán lehetnek az elsőkből utolsók ...

5. 2. 2 The South Atlantic: From Equator to the Indian Ocean
http://www.youtube.com/watch?v=_x21jZE_rrw#t=95

( Benne van az is, hogy 2010-ben hogyan zajlott...
Remélem, Nándiék tanulmányozták ezt (is) )
panda
Olvasta: 3 | Válasz | 2015. január 15. 15:34 | Sorszám: 89
Nándi naplója:
" 01.14. 10 00 GMT … azt hittem, hogy ma már elérjük az egyenlítői zónát, de nem. Még egy nap. Összefolynak a napok, a teendők, az agyi váltás a szárazföldi hajsza után még nem teljesen állt át az itteni tempóra. Még nincs meg bennem az a sztoikus türelem, ami miatt részben szeretek itt lenni. Hiába megyünk az elvárható módon, az elvesztett napok az idegrendszeremben ott zakatolnak. (szerk: Fa N. a naplóíráskor még nem tudott a BOSS árbocvesztéséről)

Indulás előtt jött a Watt & Sea (hidrogenerátor) embere és rotor pengéket cserélt az összes hajó hydro generátorain, mondván, hogy az a rozsdamentes acél penge, ami volt eddig, az bármilyen ütközés esetén kárt tesz a szerkezetben. Műanyag pengékre cserélte az összeset, az letörik és kész. Na az éjszaka letört egy és azonnal olyan vibráció keletkezett, mintha a hajót akarná szétrázni. Viszont tartalékot nem hagyott sem ingyen, sem pénzért, így most visszaszereltem az eredetieket.

Már két napja ugyanazzal a taklival jövünk, nagyvitorla egy reff, reacher. Néha kicsit kevés, de mire nekiállnánk a cserének, mindig visszaerősödik és marad ami.
Naponta többször változik, hogy melyik hosszúságon érdemes az egyenlítői zónának nekimenni, most éppen a 27° 30′ perc és a 28° fok között. Ezt könnyen tartjuk, éppen arra megyünk. Ha nem nyúlunk semmihez akkor jó fele megyünk. Az már kevésbé jó hír, hogy 24 órán belül kellene ott lennünk és nem leszünk. ..."

http://spiritofhungary.hu/fa-nandor-hajonaplo-2015-01-14-level-a-spirit-of-hu ...
panda
Olvasta: 3 | Válasz | 2015. január 15. 15:21 | Sorszám: 88
http://spiritofhungary.hu/hugo-boss-arbocvesztes-nagy-tisztelet-jar-az-eddigi ...

"HUGO BOSS árbocvesztés – nagy tisztelet jár a skippereknek az eddigi óriási teljesítményükért
SAJNÁLJUK A HUGO BOSS ÁRBOCVESZTÉSÉT. NAGY TISZTELETÜNK ALEX THOMSONNAK (GB) ÉS PEPE RIBESNEK (ESP) AZ EDDIG MUTATOTT ÓRIÁSI TELJESÍTMÉNYÜKÉRT. RENDKÍVÜLI SZAKMAI TUDÁS, KIPRÓBÁLT, KORÁBBI GYŐZTES HAJÓ, GYŐZNI KÉPES, SIKERES SKIPPEREKKEL, EGY ILYEN REMEK CSAPATTAL! HA CSAK A FELKÉSZÜLÉSEN MÚLNÁNAK A DOLGOK, AKKOR EZ NEM TÖRTÉNHETNE MEG! DE AZ ÓCEÁN NEM ISMERI A TEKINTÉLYT!

A legnagyobb tisztelet a HUGO BOSS SKIPPEREI és az ALEX THOMSON RACING csapata iránt. Döbbenet ül rajtunk a hír hallatán ismerve, hogy ennél komolyabb szakmai és financiális háttér egyenlőre nem létezik ebben a versenyhajó kategóriában.

Legfeljebb a kétszeres Vendée Globe győztes Michel De’j-nek van hasonlóan komoly, komplex szakmai háttér-birodalma a 60 lábasok francia világában. Ennek ellenére Mich’Dejnek is és tanítványának, a legutóbbi Vendée Globe győztes ifjú Francois Gabartnek is voltak igen veszélyes esetei a versenyeik során – együtthajózva és külön is.

Fa Nándor évek óta kiváló emberi és szakmai kapcsolatban van évek óta és Alex Thomsonnal és Pepével valamint a HUGO BOSS csapattal – akik szinte egy hadseregnyi kiváló szakemberrel dolgoznak. A Spirit of Hungary NY-BCN rajt utáni versenyfeladáskor a BOSS managere és csapata a legőszintébb, legjobbszándékú szakmai támogatásával biztosította Fa Nándort, ha a hajóval csak pár napi munka lett volna az újra-rajtolásig. Azóta is hálásak vagyunk nekik és a háttércsapatuknak, hogy az NY-i kényszertartózkodásban is önzetlenül támogatták a Spirit of Hungary-t. ...
"
Tovább ...
Jelmagyarázat    Van új hozzászólás
   Ezeket a hozzászólásokat már láttad
... Hibabejelentés | | | Gondola ...