21:04:20
 Frissítés
Keresés | Új hozzászólás
 » Isten hozott, kedves Vendég ! Fórumlakók | GY.I.K. | Bejelentkezés | Regisztráció 
 » Közélet (játék felnőtteknek)
Téma: Pedagógusok nyílt levele
... Elejére 1. lap 
tiszavirág
Olvasta: 1 | Válasz | 2016. február 17. 22:04 | Sorszám: 240
Hogy is szoktad vakkantani?

Háppersze.


tótumfaktum
Olvasta: 1 | Válasz | 2016. február 17. 19:39 | Sorszám: 239
Ne búsujjj, a kokknitív disszonancia fájdalmasabb mint a fóbia!
tiszavirág
Olvasta: 1 | Válasz | 2016. február 17. 18:48 | Sorszám: 238
Igen, neked súlyos Orbán-fóbiád van.
Szerintem már olyan stádiumba értél, amit kezeltetned kellene.
mpd
Olvasta: 1 | Válasz | 2016. február 17. 07:23 | Sorszám: 237
Értem. Te sem szereted, de az nem baj, viszont ha én nem szeretem, az fóbia.
Értem, hogyne érteném.
mpd
Olvasta: 1 | Válasz | 2016. február 17. 07:22 | Sorszám: 236
Köszi! A vastagítás az én művem.


Hazánkban a jogerősen elítélt bűnelkövetők döntő része, hattizede alacsony
iskolázottságú: ezen belül 0,8% az írástudatlanok aránya, 58,8%-uk pedig csak általános
iskolai végzettséggel rendelkezett.


A régiók közül az írástudatlan, valamint a csak általános iskolával rendelkező
bűnelkövetők részesedése az Észak-Alföldön a legmagasabb (1,3; illetve 68,4%), ami
meghaladta az országos átlagot is. Középiskolai bizonyítvány tulajdonosaként a bíróság
Közép-Dunántúlon (40,7%), illetve Közép-Magyarországon (39,2%) ítélt el bűnelkövetőt a

legnagyobb arányban. Míg országosan 5,4% a diplomás bűnelkövetők aránya,
tiszavirág
Olvasta: 2 | Válasz | 2016. február 16. 18:43 | Sorszám: 235
Az Orbán-fóbiások (köztük vagy te is) egyik mantrája a sok közül, hogy ez a mucsai kis bunkó hogy meri megengedni magának, hogy mindig zsebre vágja a kezét.

Ebből a szempontból gyakran vizslatom, hogy vajon a művelt EU-ban szokás-e zsebre vágni a kezet, vagy csak a mi kis suttyónk csinálja ezt?

Képzeld, nem egyszer látom, hogy azok a nagyon művelt, elit gyerekszobával rendelkező nyugati suttyók is gyakran vágják zsebre a kezüket, viszont azt a nagyon kiművelt, bizonyára nagyon elit gyerekszobával rendelkező Putyint például még soha nem láttam zsebre dugott kézzel.

Ki érti ezt?

(Más kérdés, hogy én sem szeretem a zsebre vágott kezet és a kézcsókot sem. )

tótumfaktum
Olvasta: 1 | Válasz | 2016. február 16. 16:36 | Sorszám: 234
http://mno.hu/oktatas_es_neveles/palkovics-nem-szerencses-a-klik-centralizalt ...

Palkovics: Nem szerencsés a Klik centralizált működése
MTI, 2016. február 16., kedd 15:53, frissítve: kedd 16:27

A héten megtartják alakuló ülésüket az Emberi Erőforrások Minisztériuma által vezetett, a köznevelési kerekasztal mellett működő szakmai munkacsoportok, ekkor derül ki pontosan, kik lesznek a delegáltak – közölte az oktatási államtitkár keddi netes fogadóóráján. Az alternatív kerekasztal delegáltját is szívesen látják a köznevelési kerekasztalnál – jelezte.
tótumfaktum
Olvasta: 1 | Válasz | 2016. február 16. 16:31 | Sorszám: 233
"Kéne valami statisztika az erőszakos bűncselekmények elkövetőinek megoszlásáról, végzettség szerint."

naprimér:
http://www.ksh.hu/docs/hun/xftp/idoszaki/regiok/orsz/ismertbun.pdf
10. oldal
fokos
Olvasta: 1 | Válasz | 2016. február 16. 16:09 | Sorszám: 232
Szívből köszönöm az olvtársak hozzászólásait a bejegyzéseimhez...
mpd
Olvasta: 2 | Válasz | 2016. február 16. 15:55 | Sorszám: 231
Dehogynem. De a csörgheőcsulis dzsentri-imidzshez jár egyféle mű-tájszólás is (lásd még Fazekas miniszter) a zsebrevágott kéz meg az előretolt pocakkal masírozás mellé, a szájnyalogatáson is túl.
a művelt beszéd ANNYIRA sorosösztöndíjat idéző.....
tiszavirág
Olvasta: 1 | Válasz | 2016. február 16. 15:50 | Sorszám: 230
Még beszélni sem tud a vidéki suttyó, igaz?

mpd
Olvasta: 1 | Válasz | 2016. február 16. 15:47 | Sorszám: 229
Affene. Gyakorolnom kell a bűnstop-ot.
tótumfaktum
Olvasta: 1 | Válasz | 2016. február 16. 15:45 | Sorszám: 228
Mer' az már a Bőség Minisztériumra tartozik.
(Minibő)
mpd
Olvasta: 1 | Válasz | 2016. február 16. 15:41 | Sorszám: 227
Akkó mijafrancér' ösztönzi a születésszám gyarapítását?
(gyarapittását, ahogy OV mondja)
tótumfaktum
Olvasta: 1 | Válasz | 2016. február 16. 15:38 | Sorszám: 226
Igen, pontosan erre a topikra hivatkoztam!
tótumfaktum
Olvasta: 1 | Válasz | 2016. február 16. 15:36 | Sorszám: 225
Az "emberi erőforrás gazdálkodás" nem szereti a "túltermelési váságokat"!
Rendes Kis
Olvasta: 1 | Válasz | 2016. február 16. 14:57 | Sorszám: 224
Válasz itt: http://forum.vectrix.hu/?f=11&t=10032&m=301
mpd
Olvasta: 1 | Válasz | 2016. február 16. 13:52 | Sorszám: 223
(az intelligencia az egészen más dolog: az az a valami, ami megmondja, mit tegyél, ha új helyzetbe kerülsz)
mpd
Olvasta: 1 | Válasz | 2016. február 16. 13:51 | Sorszám: 222
Mindez nem az érettségi, nem a tanulás mint tevékenység hibája. Hanem pont azon hibák, hiányosságok következménye, amik ellen tüntetnek a tanarak.
Egy jó iskola önmagában is nevelő hatású, de még egy rossz iskola is többet ér, mint a semmilyen.
Kéne valami statisztika az erőszakos bűncselekmények elkövetőinek megoszlásáról, végzettség szerint.
mamácska
Olvasta: 1 | Válasz | 2016. február 16. 13:29 | Sorszám: 221
Gazduram!

Az intellingencia nem iskolához kötött dolog.A suli csak bizonyítványt ad, de illemre,jómodorra és általános műveltségre nem tanít.
Azt otthonról kellene hozni a nebulóknak! De a mostani generáció - tisztelet a kivételnek - nem ezt látja maga körül. A tv-s csatornákból áradnak a mocskos, szennyes
Való Világ jellegű műsorok,amiket tátott szájjal néz az ifjúság.
A mostani híradásokban tanárok megveréséről és egyéb attrocitásáról lehet olvasni, ez nem volt a mi időnkben! És sajnos nincs következménye semminek sem!!!!
fokos
Olvasta: 1 | Válasz | 2016. február 16. 13:29 | Sorszám: 220
Persze, hogy az lenne a cél, hogy érett, művelt fők vegyenek körül bennünket!
Jó, hogy jó az érettségi!
Jó, hogy egy csomó oktv-s képzés ehhez van kötve!
(annak a pesszimista gondolatnak adtam ezzel hangot, hogyha mindenkinek lesz,semmit, sőt pont a satuhülyeség elkerülését nem fogjuk elérni vele)
mpd
Olvasta: 1 | Válasz | 2016. február 16. 12:19 | Sorszám: 219
Mire jó egy érettségi? MIRE JÓ?
Ember, hát arra jó, hogy a magyar nép ne legyen satu hülye.
Ne kezdd már te is, hogy mindent számszerűsítesz! Mire jó tanulni, anyám pátyúgass, szégyellem magam helyetted is.
fokos
Olvasta: 2 | Válasz | 2016. február 16. 12:11 | Sorszám: 218
A tények ebből:
- van olyan, hogy KLIK. Neve Klebelsberg Intézményfenntartó Központ
- Palkovics László az új közoktatási államtitkár
- van miskolci Herman Ottó Gimnázium, van igazgatója, Madarász Péter
- Balog Zoltán az emberi erőforrások minisztere, tart sajtótájékoztatót
- Mendrey László a Pedagógusok Demokratikus Szakszervezetének elnöke


Nagyfiam azt mondaná erre: akkor most hova szarjak.

fokos
Olvasta: 1 | Válasz | 2016. február 16. 12:01 | Sorszám: 217
8, Tanfelügyelet

Megdöbbentem, mikor kiderült, hogy nincs.
Megdöbbentem, mikor kiderült, nem akarják, hogy újra legyen.

A jól működő tanfelügyeleti rendszer kétoldalú. (annak kellene lennie)
- ellenőrzi a tanítók, tanárok munkáját, kiszűri a nem alkalmas pedagógusokat
- segít a hiányok, hibák kiküszöbölésében, szakmai támogatást nyújt

(nyilván az egyetemeken, azoknál a szakközépiskoláknál, ahol a tanárok írják a szakkönyveket ez kevésbé szükséges)

Egy független rendszer elfogadhatóbb, hatékonyabb lenne, mint egymás feljelentgetése az amúgy is egyfolytában mindenen problémázó tantestületekben.
fokos
Olvasta: 1 | Válasz | 2016. február 16. 11:44 | Sorszám: 216
7, Konstruktív tárgyalások a fenntartókkal

Na ez a téma soha nem volt egyszerű, legyen a fenntartó önkormányzat, állam vagy egyház.
(bár egyre több település örül, hogy egyházi fenntartásba adta az iskoláját, mert azokkal valamivel könnyebb szót érteni a sajátos elvárásokról) (de az egyházi iskolák egy külön téma)

- a régi GAMESZOKBAN is maximum közép szintű iskolát végzettekkel kellett tárgyalni.
- a "kivagyiságot" (én vagyok a' igazgató, te meg egy szarcsimbók ügyintéző) eddig is nehéz volt kezelni.
- a polgármesternek (főleg a szűklátókörűebbeknek) és az iskolaigazgatónak szerencsétleneknek folyton a pénzen kellett vitatkoznia.
- a szakmai érveket egy önkormányzat nem képes figyelembe venni, még felfogni sem.
- a hosszútávú, felhasználható tudás átadását szolgáló oktatási rendszer kialakításáról lehetne tárgyalni, de kiknek és kivel? (mondjuk a gimnáziumi diákönkormányzatot kihagynám belőle, mer' azér' nyúl meg puska)
Tovább ...
Jelmagyarázat    Van új hozzászólás
   Ezeket a hozzászólásokat már láttad
... Hibabejelentés | | | Gondola ...