Téma: Mit mondanánk, mit tennénk a Fidesz politikusai helyében (csak erős idegzetűeknek !) |
|
mackó |
|
Nem akarok kötözködni, de arra az 5 kilométerre nehogy ne járjon már jól ha mellette a 7-es főúton gurul egy kicsikét. Ha már használja a sztrádát, gondolom nem a telkét akarja a páciens megkerülni. Határozottan nem értelek. |
|
keresztkem |
|
Azt lehet mondani, hogy a 2014.okt.12-i helyhatóssági választások óta a magyar belpolitikai életben tkp. NEM TÖRTÉNT SEMMI! Történt viszont a POLITIKÁN KIVÜL--és külföldi támogatással--egy elég jelentős mértékű KOMMUNIKÁCIÓS ERŐLKÖDÉSSOR, MÉDIAHAJCIHŐ vagy mifene, melyet az abban érdekeltek igyekeznek VALAMINEK beállítani-bemagyarázni.Nem sok sikerrel megy ez a "jelentőségteljesítés" a link és üres semmitmondásnak és a szarpaszirozásnak "politikai valamivé" TUPIROZÁSA.Nem állitom azt, hogy mindez veszélytelen a Fidesz-KDNP-re nézvést, de ami eddig effektive van, a baloldal utcaordibálásos szarkeverésébe', az szerencsére most még--minden negativ körülmény ellenére--nem egyéb, mint köménymaggal meghintett borsos párolt lófasz. |
|
panda |
|
Vívmányokra igenis szükség van. Dolgozó népünket segítik a boldogulás úútján. És, azzal mérhető a politikusok teljesítménye. A munka frontján. :-))
|
|
Rendes Kis |
|
Rosszindulatú gyanúsítgatásodat visszautasítom. Nem vagyok híve a kormányzati (sem bármi másfajta) rongyrázásnak. |
|
keresztkem |
|
Kell látni egy nagyon fontos dolgot! Azt tudniillik, hogy egy választássort követően A GYŐZTESEK--lettlégyenek azok bárkik bármikor is--MINDÉG AZ "ADÓFIZETŐK PÉNZÉBŐL" CSINÁLJÁK A KÖLTSÉGVETÉSEN KÖRÖSZTÜL AZT ÉS CSAK AZT(!), AMIT ŐK--ŐK ÉS CSAKIS ŐK, S NEM PEDIG AZOK, AKIKET A VÁLASZTÁSON "MEGVERTEK"(!)-- JÓNAK LÁTNAK.MAGYARÁN: AZ ELTERVEZETT PROGRAMJUKKAT! Ez a demokratikus-parlamentáris társadalmi berendezkedés lényege! Tehát! A kormányon az ellenzék mindég csak a saját a kormányerők programját kérheti számon "menetközben" ÉS SOHA NEM AZ ELLENZÉKI PROGRAMOT! Az ellenzéknek persze módja van a politikai "csűrések-csavarások" eszközeivel MEGKISÉRLNI ANNAK BEMAGYARÁZÁSÁT, hogy: "nocsak, ez a ti igéretetetk a ti programotok ÉS ÉPP EZT NEM VALÓSITJÁTOK MEG" etc...etc...De azért ebből a technikából nem lehet sportot űzni, és sokszor nem is érdemes. Itt van például az a "szleng", hogy "mi balosok a szegények támogatói vagyunk" és ti jobbosok meg a gazdagokéi.Ez 'megy egy ideig, de azután nem.Mert ha IGY lett volna, s pont nem ennek az elvnek az ellenkezőjeként, akkor mi a csudát csináltak ők 2002 és 2010 között ennek az elvnek a jegyében, ha úgy eladósodott az ország is meg a polgárai is egyként? S épp a valásztások--3 db is(!)--igazolta, hogy mindezt a választópolgár is UGYANIGY(!!!) látja, s nem(!) "úgy", ahogyan azt a nagypofájú ballib politikusok bedumálni igyekeznek. |
|
mpd |
|
Én azt emelném ki a történetből, hogy nálunk minden újabb teher vívmányként, az igazságosság jegyében van propagálva. Azaz, még hülyének is néznek mellé. |
|
orosz_hussalata |
|
Az a lényeg, hogy pl. aki a balatonra megy, az pár kilométeres szakaszért plusz egy megyét kell fizessen. Persze lehetne ezt ésszerűen, és nem a megyehatárokhoz kötni. Érdemes pl. megnézni mondjuk egy londoni metró zónákat. Szóval akár normálisan is lehetne az autópálya fizetési rendszert jobbítani, de megint nem sikerült. Pl. miért is nincs 1 napos matrica személygépkocsikra?
RK biztos megszól érte, de azért leíróm, hogy a kormányzati ódira úgy is mi fizetjük a matricát. |
|
|
mpd |
|
Orbánt szándékosan nem fogadták Litvánia vezetői
A litván elnök elhatárolta magát Orbán Viktor három nappal ezelőtti vilniuszi látogatásától. Szóvivője azt mondta, hogy az államfő nem kívánt találkozni a magyar politikussal, ennek megfelelően nem is hívta meg. Hasonlóképpen nyilatkozott a litván kormányfő sajtótitkára is. |
|
mackó |
|
Szerintem tök fölösleges külhoni példákat hozni, ugyanis kezdhetjük az egyelőre ingyenes németországi pályadíjakkal, s ellenpéldaként felhozhatjuk Olaszország méregdrága díjait is. Hogy közelebbre ne mutogassunk, mindjárt a horvát fizetőkapukat is felemlíthetnénk, ahol egyetlen közepes oda-vissza útra kifizethetünk 4 magyarországi megye éves díját. Totális kavalkád van, ennek megfelelően értelmetlen az összehasonlítás. Nyilván sok múlik egy ország lehetőségein, milyen állapotban van a gazdaság, kitől, honnan lehet lenyúlni vagy elengedni összegeket. Messze vagyunk Európától. |
|
mpd |
|
....és Ausztriában pl. 25000 forintért plusz végtelen kilométert mehetsz évente bárhol és bármikor. (ld.117) Plusz persze az alagút-díjak, míg Mo.-on az M6-oson az autópálya-díjban benne foglaltatik vagy négy talajszinti alagút is!!! Ami amúgy is világcsudája, ráadásul plusz beléptidíj nélkül. |
|
mackó |
|
Szerencsés megye. Van, ahol nincs is autópálya, nulla kilométert mehet, igaz fizetnie sem kell. Veszprém megyében aki nem akarja nem használja, nem létkérdés. A nagy szívást Budapest agglomerációja kapta, de szerintem nem olyan forró az a pite.
Ettől függetlenül értelmetlennek tartom ezt a lépést. De nem az ár miatt, hiszen aki eddig használt autópályát, annak ez a konstrukció jóval olcsóbb. Az agglomerációban élők túlnyomó többsége egy éveben még ha nem is vett éves pályamatricát, le minimum 1-2 alkalommal 10 napos, vagy havi matricát vásárolt (legalább 80 %). Így viszont - igaz nem az egész ország területére -, de egy Budapest-Zala megye esetén fele annyit költ, mint éves matricaár, vagy ha kétszer vesz 10 naposat, már megéri. Ha meg össze-vissza járkál, akkor tökmindegy.
Ezzel elsősorban az a bajom, hogy nem folyik be több pénz az államkasszába, mint a jelenlegi helyzetben, a jelenlegi szokásokat figyelembe véve (akkor meg mi értelme?). Lehetségesnek tartom, hogy arra számítanak, hogy 5 ezer forint több autóst arra sarkall, hogy megvegye, hisz nagyobb lehetőséghez jut piti árért. De szerintem ez nem fog bekövetkezni.
Ami még esetleg kompenzálja ill. túlteljesítheti ezt a kiesést, az az E-útdíj. Ugyanis a fuvarozók terhe több útszakaszra fokozódik. lehet, ez a lényeg. |
|
orosz_hussalata |
|
Néztem a térképet, az m7-es pár kilómétert vezet Veszprém megyében, ez szopás. 5000 ft-ért van ahol 100km autópályán mehetsz, van ahol 5km-en. Zseniális! |
|
mpd |
|
Ugyanazért, amiért a cigire, piára, iPhone-ra és egyéb menő cuccokra, tetkó-piercing stb. A nemi kiválasztódás kellékei, akár a páva farka, a szarvas agancsa stb. Imponálunk az ellenkező nemnek, versenyzünk a társakkal. |
|
mpd |
|
2) Vignettenpreise 2014 / 2015 für Österreich:
Die staatliche ASFINAG hat ca 10 Milliarden Euro (113 Milliarden Schilling) Schulden und braucht daher dringend das Geld der Auto- und LKW-fahrer, nicht nur das der Steuerzahler.
Autos / Mehrspurige Kraftfahrzeuge bis 3,5 t (inkl. 20% MwSt.): Jahres-Vignette: 2014: € 82,70 2015: 84,40 2 Monats-Vignette: 2014: € 24,80 2015: 25,30 10 Tages-Vignette: 2014: € 8,50 2015: 8,70
|
|
mamácska |
|
Volt az ismeretségi körünkben olyan család,aki bizony komolyan megszenvedte,hogy a gyerekük drogos lett. Meglopta őket,zsarolta őket,megtámadta őket. Hordták pszichológushoz,majd orvostól-orvosig,sajnos hiába. Szomorú dolog lett a vége, fiatalon meghalt huszonévesen... Mi is voltunk fiatalok, és nem éltünk ilyen szerekkel. Pedig volt bőven problémánk nekünk is. Nem értem a mostani fiatalokat,miért van szükségük ezekre a szerekre? |
|
mpd |
|
Na és akkor itt a következő, aminek a Merdzsó meg az Audi külön fog örülni:
A munka törvénykönyvének módosítását kezdeményezi a Fidesz, hogy vasárnapi munkavégzés esetén százszázalékos bérpótlék járjon a munkavállalóknak, és hogy egy hónapban legfeljebb csak két vasárnap lehessen őket dolgoztatni.
Rogán Antal, a kormánypárt frakcióvezetője megerősítette, céljuk, hogy vasárnap senkit se lehessen dolgoztatni Magyarországon. Ennek megvalósítását a kereskedelemben lehet elkezdeni, azonban "ezt szeretnénk elérni mindenhol", ami 10-15 évbe is telhet, de az első lépést meg kell tenni - mondta. A munka törvénykönyvének módosítását azonban már most kezdeményezik, hogy rögzítsék a jogszabályban: vasárnapi munkavégzés esetén százszázalékos bérpótlék jár a dolgozónak, akit egy hónapban csak kétszer lehet vasárnap lehet dolgoztatni - közölte. |
|
mpd |
|
Nade ezt figyeld Salibáttyám! Nem plusz teher ez, hanem inkább megtakarítás, sokaknak!!!
Idézet: A Miniszterelnökség egyik kommunikációs államtitkára szerint a megyei matricákkal az emberek egy része jól jár.
„A kormány döntésével 37 500 forintot takarít meg minden család, akiknek az éves matricát úgy kellett megváltania eddig, hogy lakóhelyük és munkahelyük ugyanabba a megyében található. Ennek a költsége 400 forintot jelent havonta autónként, ami munkanapokra vetítve 20 forint kiadást jelent a családoknak” – nyilatkozta Csepreghy Nándor, a Miniszterelnökség helyettes államtitkára.
|
|
Békáscity |
|
RK - amíg a saját bőrükön, családjukban nem tapasztalják az emberek a drogozás következményeit addig szkeptikusak... aztán meg rohangálnak fűhöz/fához/ |
|
mpd |
|
Ez kérlekszépen egy zseniális terv része. Majd csak várd ki a végét, pont ez kell ahhoz hogy majd Kánaán legyen itten. Csak a debil állampolgár még nem láttya át a tervet. |
|
mpd |
|
Nana!!! Egy gyékényen árulsz az ellenzékkel?! Majd kapsz RK-tól mindjárt. |
|
negyven rabló |
|
Sztem ez teljesen abszurd hír! Olyasmi, mint az "orbáncigányzsidómussolinidiktátor és Bécsben kezelt elmebeteg,református arab"
Ha ez megvalósul, megeszem a legjobban utált nyakkendőmet a Kossuth téren!
(Jeesszus! Mit vállaltam!) |
|
panda |
|
Ez lenne a kifelhalok ellentéte??
|
|
panda |
|
E mellé passzolna, hogy a kamionokat engedjék vissza a Hungária körútra ..
|
|
orosz_hussalata |
|
A Budapestet elkerülő M0-ás fizetős lesz. Több hülye ötletük is van még? |
|
|