Téma: Tanárok - tüntetés |
|
tiszavirág |
|
Láttál te már, te végtelenül indoktrinált, egy kimutatást arról, hogy miből tevődött össze az önkormányzatok sara?
Hallottam olyan interjút, ahol valaki azt mondta, jelentős mértékben éppen az oktatás finanszírozásából.
Na ezt kapd ki, öreg!
Így kapcsolódik az oktatáshoz, te végtelenül okos! |
|
mpd |
|
Mi köze annak az oktatáshoz? Mellesleg az önkormányzatok azért adósodtak el, mert vastagon alul voltak finanszírozva. természetesen akadt egy-két ügyeskedő, de általánosságban mondom. Jusson eszünkbe, hogy 1989-90-ben az SZJA 100%-a az önkormányzatokat illette, aztán ezt folyamatosan csökkentették, mígnem 2010 után ünnepélyesen NULLÁRA redukálták.
De hagyjuk is, ne zavarjanak a tények, még elhomályosítanák a betájoltságodat. |
|
tiszavirág |
|
...majd az önkormányzatok ezervalahányszáz milliárd tartozását az a fránya Zorbán kormány magára vállalta......de egyébként marhajól csinálták..... |
|
mpd |
|
Az a javaslatom, hogy Pukli fikázásáról nyiss egy új rovatot. Nevezett effendi előéletének, jellemének nem sok köze van az oktatási válsághoz.
Inkább olvasd ezt:
Idézet:
A MÖSZ szerint, ha valami megbukott, az a Klik A Magyar Önkormányzatok Szövetsége visszautasítja Palkovics László államtitkár által mondottakat
A Magyar Önkormányzatok Szövetsége (MÖSZ) az önkormányzatok nevében visszautasítja Palkovics László államtitkár nyilatkozatában mondottakat, miszerint a 2012. előtti, az önkormányzatok fenntartása alatt működő közoktatási rendszer megbukott. Az önkormányzati szövetség szerint az igazság az, hogy a 2013-tól működő Klik bukott meg és ezért kényszerül most a kormányzat a tarthatatlan helyzet megoldására – áll a MÖSZ 2016. március 3-án kiadott nyilatkozatában.
A Magyar Önkormányzatok Szövetsége nyilatkozata
A Magyar Önkormányzatok Szövetsége:
- visszautasítja az önkormányzatok nevében Palkovics László államtitkár nyilatkozatában mondottakat, miszerint a 2012. előtti, az önkormányzatok fenntartása alatt működő közoktatási rendszer megbukott. Az igazság az, hogy a 2013-tól működő KLIK bukott meg és ezért kényszerül most a kormányzat a tarthatatlan helyzet megoldására.
A MÖSZ álláspontja, hogy:
1990 óta az önkormányzatok fenntartása alatt a közoktatás összességében jól működött mindaddig, amíg az állam 2002. után fokozatosan csökkentette és vonta ki a szükséges forrásokat a rendszerből, amivel valóban nagyon sok helyen – elsősorban a kistelepüléseken – ellehetetlenítette a közoktatás fenntartását.
A MÖSZ szerint:
- az önkormányzatok döntő többsége a finanszírozási nehézségek ellenére kiválóan megteremtette az összhangot a gyermekek, szülők, pedagógusok, technikai munkatársak között, pártpolitika-mentes, biztonságos hátteret biztosított a nevelő munka végzéséhez;
- elismerés és köszönet illeti az önkormányzatokat azért, mert 2012 előtt sokszor más feladataik terhére pénzügyi erejükön felül teljesítve biztosították helyben a közoktatás működését.
|
|
|
mpd |
|
Elképesztő, hogy az ötletelés zavartalanul folyik a háttérben:
Idézet: a többi természettudományos tárgyhoz hasonlóan a földrajz is sok száz középiskolás osztály órarendjéből kerülhet ki, ha valóra válik egy napokban napvilágra került törvénytervezett. Az Emberi Erőforrások Minisztériuma március végén mutatta be a Köznevelési Kerekasztalnak a szakgimnáziumoknak szánt kerettantervét
|
|
|
mpd |
|
Igen, a dotációról nem szabad megfeledkezni. Te szívesen és önként túlóráznál, ha tudnád, akármennyit túlórázol, nem kereshetsz 265 bruttónál többet? Mert a feleségem 26 éve tanít és ennyit keres. |
|
tiszavirág |
|
Amit az ember boldogan csinál, attól nem lesz beteg. Mindig többet dolgoztam, mint 8 óra, mert valami hajtóerő működik bennem. Állítólag maximalista vagyok (a kollégáim mondják), de nem szenvedek tőle, hanem tovább sarkall. Sok ilyen embert ismerek, a környezetemben is dolgozik néhány. Ha jó a közösségi szellem, akkor a munkatársak is szívesen dolgoznak, akár többet is, mint 8 óra. Persze a dotációról sem szabad elfeledkezni. Én nem szoktam. |
|
|
mpd |
|
No. Ennek szerinted mi értelme? Csodálkozunk, hogy sok a a pszichésen beteg ember. Ugyanakkor agyonhajtjuk magunkat és másokat is. A rák kialakulásának legbiztosabb útja az állandó, folyamatos stressz. Van elég ember mindenre, miért kell ötnek állandóan túlórázni, csak hogy a hatodiknak ne jusson munka? És amit a 9., 10. vagy 11. órában csinálsz, az ugyanolyan értékű, mint amit az elsőben, másodikban? El ne higgyem mán. Nagyon szarul van ez kitalálva.
|
|
|
tiszavirág |
|
Mind ezt ugatja. Ez a semmi került nekünk vagy 300 milliárdba. Menjenek a jó büdös francba! |
|
tiszavirág |
|
No persze! De a legtöbb nyomoronc éppen így gondolja. |
|
tiszavirág |
|
Amióta az eszem tudom, örökké túlórázom. Nem azért, mert annyira jó, hanem azért mert eredményt akarok elérni. |
|
|
|
Rendes Kis |
|
Azért a lejátszásban még verjük a gépet: |
|
|
Rendes Kis |
|
És ehhez ma már nem is kell 3 emeletnyi masina, mindezt már tudja 1 körömfeketényi csippben. |
|
|
Rendes Kis |
|
A művészek is alulmaradnak a gépekkel szemben, így új művek nem is fognak keletkezni. |
|
mpd |
|
Az lesz a baj, hogy nem lesz, aki az új művekről szakmailag korrekt elemzést készítsen, amit majd a jövő diákjai letöltögethetnének. Így a világirodalom véget ér a jelenlegi irodalmár-nemzedék kihalásával. Nem lesz a neten egy műnek elemzése, így az NEM IS FOG LÉTEZNI. |
|
Rendes Kis |
|
Jelenits úr már évekkel ezelőtt rezignáltan bejelentette: lemondott arról, hogy a diákjaitól önálló műelemzéseket várjon. Mit tesz a diák: irány a net, előkeres 5, a témába vágó elemzést és azokból összeollóz egy 6.-at. Jelenits úr belátta, hogy ez ellen tehetetlen: műelemzés helyett műelemzések elemzését fogja kapni. |
|
mpd |
|
Eggyetértek. Már egyetemeken is lehet internetes vizsgát tenni - otthonról. Ez szerintem sajnálatos, bár talán elkerülhetetlen. De, hogy hova vezet ez a folyamat, azt szerintem száz öregasszony se tudja. |
|
|