Téma: kerékpár |
|
jojoba |
|
Biztos valami műanyag szemét! Most szép, és trendi, mert meghökkentő! Ezekbe fullad bele a világ! |
|
|
|
|
|
panda |
|
Hoverbike a horizonton 27/08 14:43 CET
A brit Malloy Aeronautics kifejlesztett egy újfajta helikoptert: a quadcoptert. Ez a modell az igazi méretének csak harmada, de máris nagy népszerűségnek örvend a drónrajongók körében. A mérnökcsapat azt mondja, ez még csak a kezdet. Biztosak benne, hogy hamarosan kipróbálhatják az „emberszabású” változatot is. A fejlesztők azt állítják, hogy a quadcopter biztonságosabb, mint a hagyományos helikopter. http://hu.euronews.com/2014/08/27/hoverbike-a-horizonton/
|
|
|
|
|
Rendes Kis |
|
Pesten, a Petőfi hídról lehajtásnál van olyan lámpa, amit még az én 240 kilós (velem együtt 320 kilós) motorom sem "szólaltat meg" ... ... és ott még zebra sincsen ... |
|
keresztkem |
|
Agárdon a vasúti átjáró előtti kerékpár áthaladtára NEM "SZÓLAL MEG" az az útpályába beépitett érzékelő, amelyik a jelzőlámpa zöldre történő átváltását kellene hogy kapcsolja. Csak ha jön egy--minimum-személygépkocsi, akkor vált zöldre a fénysorompó. Ezért a szegény kerékpáros 3 dolgot tehet: 1.)Átmegy a biciklijével a piroson; 2.) Megvár egy személygépkocsit, amelyik véletlenszerűen jön vagy nem jön; 3.) Leszáll a bicajról és áttólja azt az átjárón a gyalogosoknak fönntartott járdán. Sajátos. k.k. |
|
katáng |
|
A berliniek szemléletét képviselem. |
|
|
mackó |
|
Ennek nem kell kitámasztó. |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Rendes Kis |
|
... www.facebook.com/photo.php?fbid=10151858418504037&set=a.157890054036.116205.1 ... 10 év kellett ahhoz, hogy az első budapesti Critical Mass demonstrációtól eljussunk egy kerékpárosbarát városmaghoz. 2014 nagyon fontos év lesz. Eddig elsősorban mi, bringások - az első fecskék - fűtöttük ezt a folyamatot alulról, de most végre a rendszerszintű beavatkozások kezdetéhez is elérkeztünk. A pontos térképet még várjuk, mert ezen nem látszik hol lesz sáv és hol kerékpáros nyom, de természetesen máris elégedetlenek vagyunk. Miért csak a körútig? És a körút, meg a Lánchíd miért nem? Satöbbi. De biztosak vagyunk benne, hogy ez már csak idő kérdése. Az intézkedések újabb bringásokat csalnak majd az utcára, ez pedig újabb átalakításokat fog kikényszeríteni. A kritikus tömeg összejött, a láncreakció elindult. A Bubi 2007-es első kezdeményezése után a Magyar Kerékpárosklub részt vett a tervek kidolgozásában is. A klub közlekedési munkacsoportja Budapest minden kerületének szinte minden fontos utcájára tervet készített a helyi területi szervezeteiben dolgozó önkéntesei segítségével. Igen, a te kerületedre is. Most azon kell dolgozni, hogy a lökéshullámok minél hamarabb elérjék a külvárost is. Ez egyébként mindenképp így lesz, de ha segítesz, sokkal gyorsabban. Támogasd a Kerékpárosklubot! ... www.facebook.com/CMHungary?ref=stream |
|
|
Rendes Kis |
|
Most dől el, hogy biciklis város lesz-e Budapest
... A jó példáért nem kell messzire menni, elég Bécset megnézni, ahol volt politikai akarat arra, hogy a közlekedési költségek egy kis szeletét a bringázásra költsék, sikerrel. Budapest a "most, vagy soha" pillanatában van. Ha lemondunk a biciklis közlekedésről, lemondunk az élhető városról. Kár lenne ezért a 140 éves városért.
... http://cyclechic.blog.hu/2013/11/17/most_dol_el_hogy_biciklis_varos_lesz-e_bu ... |
|