Téma: OVkH - Országos Villanykút Hálózat |
pandala |
|
Akkor lesz csak normális, hogyha a töltőknél szimplán bankkártyával lehet fizetni ... vagy a benzinkutaknál akár a kasszánál is, és akár készpénzzel is!! ....
|
|
R.András |
|
FIGYELEM a TEA pont nem hiteles cég. LEHÚZZÁK EMBEREK PÉNZÉT! Gyűjtik az adatokat. Nem töltőkkel foglalkoznak, hanem napelem rendszer befektetésre hívják fel a felhasználókat. (Az adataid ott vannak, mert hozzá járulsz.) A Webshop Hungária (AGT) által üzemelte összes töltő NEM üzemelhet, ÉLETVESZÉLYES! Semmilyen certifikáció nincsen. Életveszélyes töltőket üzemeltet a TEA pont, a Webshop Hungária kft.-nek. (AGT)
Gábor Erdélyi Mi értelme ennek a lejáratni próbáló, hitelrontó, inkorrekt üzleti magatartásnak??!! A Holtöltsknek még applikációja sincs, a honlapon nem lehet az árazást egyértelműen ellenőrizni, megtudni. Az meg, hogy kompatibilis autógyártók alkalmazásaival és roaming szolgáltatásokkal, nem biztosít jó árakat, csak inkorrekten drága szolgáltatást előfizetések nélkül, de még azzal is: pl: Kia charge, Plugsurfing https://www.holtoltsek.hu/elektromos-auto-allkalmazasok/ https://www.holtoltsek.hu/toltoallomas-hasznalati-utmutato/ Majd megtudom, hogy mennyibe kerül ha megadtam a bankkártya adataimat…!!!! Na be vicceljünk már!! A termék vagy szolgáltatás díját egyértelműen fel kell tüntetni!! https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=a0900004.nfg
Wiesner Attila Vannak itt is hibák
Holtöltsek.hu Ádám csak fog fényt hozni az egészre.
István Bagó A Teának van a legmegbízhatóbb hálózata a Tesla után. ... www.facebook.com/Holtoltsek/posts/pfbid0689CAooA6AomB2uysqomBRGv9DFqYXv9c1X1w ... |
|
pandala |
|
Sajnálatos, h az vagy. Ez már a 21. század!! .... |
|
gajo |
|
Valami laposföld-hívő! |
|
|
|
pandala |
|
" A Mercedes üzembe helyezte első töltőközpontját – Kínában 2023-11-13 A Mercedes idén év elején jelentette be a CES-en, hogy saját, nagyteljesítményű töltőhálózatot épít Észak-Amerikában, Európában és Kínában. Később Franz Reinerre, a Mercedes-Benz Mobility leányvállalat vezetője megerősítette, hogy a töltőparkok telepítése még 2023 negyedik negyedévében megkezdődnek az Államokban, Németországban és Franciaországban. A 350 kW-os töltőpontok nyilvánosak lesznek, de a Mercedes tulajdonosok számos előnyben fognak részesülni a töltőpontok felkeresésekor. ...." -- https://e-cars.hu/2023/11/13/a-mercedes-uzembe-helyezte-elso-toltokozpontjat- ...
|
|
pandala |
|
Jól helyreteszi a dolgokat, amiket a mindentutálók kitalálnak .. |
|
|
|
pandala |
|
Attól tartok h az utóbbival 15-20 évig nem fognak komolyabban foglalkozni ... Bár, ha Gréta majd rájuk dörrent!! ;-))))) |
|
pandala |
|
/ sz'al, az igazi kulcskérdés az az h sikerül-e ténylegesen nagy mennyiségben villamos-energiát "piszkostalanul" előállítani .... )) na meg, hogy az akkukmulátotok újrahasznosítása megoldott lesz-e !! / |
|
pandala |
|
Ez így teljesen hamis beállítás, bár karikatúrának érdekes ....
először is: a dízel(benzin) üzemnyag előállításához is kellenek (szennyező) gyárak, azok hiányzanak a képről ... másodszor: a dízel autó ott (is) szennyez, ahol mozog, a villanyos meg nem ott .... harmadszor: természetesen a villanytot :-) nem (vagy kevésbé) szennyező erőművekben kell előállítani .. ( atomerőmű, naperőmű, szélerőmű, fúzós erőmű(!?) .... ) .... A kljucs a részletekben van!
|
|
|
|
R.András |
|
A villámtöltés nagyon hasznos lehetőség, ha éppen úton vagy az elektromos autóddal. Jó tudni: az villámtöltés (DC) nagyon nagy erővel "préseli" az elektronokat az akkumulátorba. Ha egyszer-egyszer bevásárlás során vagy az autópálya mellett DC villámtöltőre csatlakoztatod az e-autódat, annak semmi érezhető negatív következménye nem lesz, a napi szintű állandó villámgyors töltés viszont valamelyest csökkentheti az akkumulátorod élettartamát. Vannak kérdéseid az elektromos autózással kapcsolatosan? Sok kérdésre a blogunkon is választ találhatsz: https://www.eon.hu/hu/blog/e-mobilitas.html ... www.facebook.com/photo/?fbid=663616199200613&set=pcb.663616445867255 |
|
|
|
R.András |
|
Így képzeli az Audi a benzinkutak utáni korszakot A jövő héten a németországi Nürnbergnél az Audi megnyitja az első olyan töltőközpontját, ami első sorban azoknak segítene, akik otthoni töltési lehetőséggel nem rendelkeznek.
Az Audi kísérleti projektjének célja, hogy teszteljék a töltési megoldásokat, melyik válhat be a folyamatosan növekvő elektromos járművek száma mellett. A cég már tavaly bejelentette villamosítási stratégiáját, amelynek következménye, hogy 2033-ra befejezik a hagyományos motorú modellek gyártását.
Nyilvánvalóan az összes gyártónak érdeke, hogy a jövőben is megkülönböztesse magát a több márkától és nem csak termék, hanem szolgáltatási oldalról is. Ennek a stratégiának a része az is, hogyan lehet töltési infrastruktúrát adni. Ilyen lenne például ez a moduláris konténerház, amelyek könnyen össze- és szétszerelhetők tetszőleges alapterületre. ... https://hvg.hu/cegauto/20211218_Igy_kepzeli_az_Audi_a_benzinkutak_utani_korsz ... |
|
|
|
|
R.András |
|
Van 1 tervem, offline szívesen elmesélem ! |
|
gajo |
|
" a minél gyorsabb elterjedésükhöz szükség van" némi pénzre, ez a szerencsétlen jobbágy nép azt honnan vegyen? Nem mindenkinek emelkedik automatikusan a jövedelme! |
|
R.András |
|
Gépjárműtöltő-infrastruktúrát fejleszt két szakvállalat
A Magyar Közút Nonprofit Zrt. és az e-Mobi Nonprofit Kft. együttműködési megállapodást kötött a gépjárműtöltő-infrastruktúra fejlesztéséről és annak európai közlekedési hálózatba kapcsolásáról - közölte a közútkezelő az MTI-vel pénteken.
Mint írták, egyre több elektromos gépjármű jelenik meg az országban, azonban a minél gyorsabb elterjedésükhöz szükség van az országos átjárhatóságot biztosító töltő-infrastruktúrára is. Erre a növekvő érdeklődésre reagál a Magyar Közút és az elektromobilitás hazai fejlesztését célul kitűző, az MVM Csoport részeként működő e-Mobi. ... https://gondola.hu/hirek/269614-Gepjarmutolto-infrastrukturat_fejleszt_ket_sz ... |
|