|
Téma: Teokrácia |
|
keresztkem |
|
"..A jogállamiság Isten ellensége. Az Ő törvényeit ember nem írhatja felül." Ez persze abban az értelemben igaz, amelyik értelemben a fundamentalista-muszlim perzsa állam és társadalom a JOGÁLLAMISÁG FOGALMÁT érti és használja.EZ AZ ÉRTELMEZÉS AZONBAN NEM(!) A ZSIDÓ-KERESZTÉNY CIVILIZÁCIÓS KULTÚRÁK ÉS TÁRSADALMAK JOGÁLLAMISÁG ÉRTELMEZÉSE. MERT AZ PERSZE IGAZ, HOGY: AZ "Ő" TÖRVÉNYEIT VALÓBAN NEM(!) IRHATJA FEÜL AZ EMBER. DE BONYOLULT TÁRSADALMI ÉS EMBERI ESETEKBEN ÉS HELYZETEKBEN NEM OLYAN KÖNNYŰ MINDÉG "KIKÖBÖZNI" "AZT", HOGY OTT, ABBAN A SZITUÁCIÓBAN MELYIK MEGOLDÁS VAGY IRÁNY AZ "Ő" TÖRVÉNYEI SZERINTI ÉS MELYIK AZ "Ő" TÖRVÉNYEIVEL ELLENTÉTES. ÁLLíTÁSOM IGAZOLÁSÁRA TUDOK PÉLDÁ(ka)T IS MONDANI MUTATNI. Példának okáért ISTENI TÖRVÉNY, hogy a házasság fölbonthatatlan.De mi van akkor, ha egy ember házastársa olyan cselekedetre készteti vagy kényszeriti az illetőt(a házasfelet), ami SZINTÉN ISTEN TÖRVÉNYÉVEL ELLENTÉTES--abortuszra, gyilkosságra stb..stb...? keresztkem |
|
alexander |
|
A TARZUSZI TESTVÉREK
Júdás testvére, Saul, városának Papja volt, de stallumát feladta, Próféták ivadéka, akit vártak, Páli szivében a talmud mantra. Tudta, sorsuk vérrel volt megírva, Kinccsel és könnyel veri őket Isten, Vérében volt őseinek kínja - Hisz’ ő sem volt embernek bűntelen. Arany, bor, nő, hatalom, mind-mind kevés, Zsarolta őt a határtalan vész, Merész edénye volt, sok büszke vágynak, Saul-Messiás, kit oly rég várnak – Jézus kenyerén hirdette magát, S megszületett a zsiresztény tanítás.
**** Saul-Pál ártatlanokat gyilkolt, és Jézus keresztényeinek álhatatos mártiriumától megrendült farizeus hite, bocsnatot csak a megváltástól remélhetett. Ám egész életét e kettősség határozta meg... Péter apostollal való viszonya jellemzi, amely rámutat, hogy nem érintette Jézus szeretet vallása, amely szemben állt a farizeus ószövetséggel és istenképével. Simone Weil felismerte az ószövetség rombolását a Kat egyházban, amely a vérben ihletett farizeusok hatását nem űzte ki soraiból. Ennek folyománya volt az inkvizíció, a vallásháborúk, a bennszülöttek térítése és pusztítása. A HIT gyülekezet új kísérletet jelent Jézus felhasználása és kisjátítása végett, Jehovát téve meg Jézus Atyjának, ami Jézus meghazudtolását jelenti. Én S. W. krisztiánizmusában hiszek, amely áldozatával hitelesebb, mint a saulusi pálfordulás...amely lefejezte az őskeresztényi eredetet. |
|
Rendes Kis |
|
... A hit profanizálása a végső próbatétel tehát. Nyilvánvaló ez abból is, amit Dániel próféta szenved el az első olvasmányban, amikor az oroszlánok elé vetik, amiért Istent imádta és nem a királyt. Az imádás betiltásáról van tehát szó - szögezte le Ferenc pápa, majd a mai korra tekintve így szólt:
„Nem lehet beszélni a vallásról, mert az magánügy, nemde? Erről nyilvánosan nem beszélünk. A vallási jelképeket eltávolították. A világi hatalmaktól jövő parancsoknak kell engedelmeskedni. Sok szép dolgot lehet csinálni, de Istent imádni nem lehet. Be van tiltva az imádás. És amikor ez a pogány magatartás kiteljesedik, akkor jön el Ő: 'akkor majd meglátják az Emberfiát, amint eljön a felhőkön nagy hatalommal és dicsőséggel' (vö. Mk 13,26) A keresztények, akiket üldöznek, akiknek megtiltják Isten imádását, azt elővételezik, ami mindenkivel történik majd".
Ferenc pápa ezzel szemben arra buzdít, hogy emeljük föl a fejünket, hiszen közel Jézus Krisztus győzelme. „Ne féljünk, Isten ugyanis csak hűséget és türelmet kér tőlünk. Legyünk hűségesek, mint Dániel, és türelmesek, mert a végén egyetlen hajszál sem vész el a fejünkről - így ígérte nekünk az Úr. Gondoljunk ezen a héten erre az általános hittagadásra, amit az imádás betiltásának nevezhetünk, aztán tegyük föl magunknak a kérdést: Én imádom az Urat? Imádom Jézus Krisztust, az Urat? Vagy csak félig-meddig, az evilági fejedelem játékát űzöm? Imádni a végsőkig, bizalommal és hűséggel: ezt a kegyelmet kell kérnünk ezen a héten" - fohászkodott csütörtök reggeli homíliájában a Szentatya.
... http://magyarkurir.hu/hirek/ferenc-papa-hit-nem-maganugy ... www.facebook.com/konzervatorium?ref=stream |
|
|
|
Tovább ... |
|